Kiitokset pikaisesta palautteesta! Juu, katsoin videostaki kun takana ajelit, ettei tekeminen ihan äkkiä lopu kesken

Kun tulit pääsuoralla ohi niin pysyin aika lähellä palmasin jarruun saakka, jossa tuli vaihteen vaihdossa normaalia enemmän tekemistä ja karkasit.. En tiedä tulitko näyttämään linjaa eteen, mutta uskon että siinä kyydissä oltas menty aikalail toisille sekunti luvuille taas.
Muistatko millasta vauhtia ajelit tuon kierroksen?
Keskinopeessa nakutin nuo ~29,5 kierrokset. Eka setti nopeeseen ja 27,61. Oli mukava ajaa tyhjää rataa.
Tuohon jarrun aloitukseen ja jarruttamiseen ylipäätään palatakseni niin mopon perä alkaa mielestäni aika herkästi liitelemään ja hakemaan puolelta toiselle vaikka asennon on jo ottanut ennen jarrun aloittamista. Varsinkin jos jarrun aloitus on (mielestäni) nopea ja pyrkii siihen (omaan) maksimi jarruun mahdollisimman äkkiä.
Toki voin tiedostamatta vääntää itseäni johonkin suuntaan jolla saan mopon turhaan elämään...millähän tuota lähtis korjailemaan, iskari putkia tuijotellen muutaman oluen jälkeen vai miettimällä enempi omaa tekemistä mopon päällä?
Ja videolta huomasin myös tekeväni tuota, että avauksessa pudotan kropan sivulle työnnän mopon pystyyn ja tuuttaan torven suoraan auki..