Ja pyynnöstä mic vs mic
Selkeetä pyrkimystä ja pientä onnistumista ollu siinä että jarrumerkkiä on hieman siirretty eteenpäin, ja kovempi aloitus.
6/10 jarruu sais edelleen olla kovempi alotus.
Kaasulta jarrulle siirtyminen on edelleen vaan ihan liian hidas, joka jarrussa.
Hätä-kaasu-avaukset on suurimmaks osaks poistunu, nyt osin jopa liian myöhään.
Kaasu aukee nopeemmin ja lineaarisemmin.
Yksittäisiä mokia:
Jarruarpajaiset nopeeseen oikeeseen.
Palmasin jarrumerkki ihan liian aikasessa, ja lähet liian aikasin valuttaan sisään, ja vauhti kuolee, ja yrität korvata nopeella hätä-avauksella, liian aikasin, leveeks.
Säälittävää jarruarpajaislirutteluu nopeeseen vasuriin, ja valutteluu, ja kaasulla leveeks.
Lemminkäisessä tapat vauhin liian aikasin?
Kikkamutkassa tulee kaasussa puolivälissä mietintätauko, maksaa 2 kymmenystä.
Kahvilanmutkan avauksessa kämmit kymmenyksen vs sun edellinen enkka, myöhästyt avauksessa.