Mikä kypärä

Aloittaja pienisopoapina, 16.06.12 - klo:17:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jupa771

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 28.06.12 - klo:20:58
Itselle tuli juuri tänään Englannista Shoei X-Spirit 2 Kiyonari värityksellä. Sitä ennen ollut Arai. Messuilla kokeilin kaikki merkit mitä vastaan tuli mm Marushi, Schubert, AGV, HJC, X-Lite ja joku Shark, ja mikään niistä ei istunu mun vammaseen päähän. Ainoat mitkä isuivat kunnolla myös aurinkolasien kanssa olivat Arai ja Shoei. Arai RX-7 tuntui painavan todella paljon verrattuna Shoeihin, en tiedä huomaako sitä ajossa. Pehmusteet ehkä hieman kovemmat mutta toki kypärä on nyt aivan uusi.

itse taas kauden ajaneena marushinin rs2 kanssa,entisenä shoein käyttäjänä,niin ei voi valittaa.hyvin istuu omaan kuulaan ja hiilarimalli on oikesti kevyt ja kiva ajaa,nyt tulossa hiilarimalliin uus versio,jossa pitäisi olla parempi näkyvyys "ylöspäin" jolloin kaarteissa ja suoralla leuka tankissa pitäisi nähdä paremmin,suosittelen ainakin kokeileimaan,koska potat ei ole hinnoilla pilattuja.

slowrider

Onko noissa potissa muuten sellaista "parasta ennen" päivämäärää? Siis onko tarvetta vaihtaa kolhiintumaton kypärä kun vuosia tulee tietty määrä? Tämä kesä meni noin 5v vanhoilla shoein potilla, mut miettinyt et tarvisko ne sitten vaihtaa tuoreempiin...

M1uQ

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.09.12 - klo:19:58
Onko noissa potissa muuten sellaista "parasta ennen" päivämäärää? Siis onko tarvetta vaihtaa kolhiintumaton kypärä kun vuosia tulee tietty määrä? Tämä kesä meni noin 5v vanhoilla shoein potilla, mut miettinyt et tarvisko ne sitten vaihtaa tuoreempiin...
Kypärät kehittyy koko ajan, mutta käsittääkseni mikäli ei ole auringonpolttama tai muuten pahasti sään tai muun raiskaama niin ei mene vanhaksi

Hurja

Shoein X-spirit 2 ja oon erittäin tyytyväinen. Lyhyt kaulaisena tuo on ollut erittäin mieluinen...päätä pystyy liikuttamaan erittäin vapaasti joka suuntaan eikä heti hinkkaa mihinkään.

Juha_K

Näköjään testien läpäisyllä ei ole juurikaan arvoa, kuten on ollut puhetta aikaisemminkin.

http://www.youtube.com/watch?v=TCqhYWavrQU&feature=channel&list=UL
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Huomenna kävästään Oulussa ja yhdellä kaverilla on pää kutistunut sen verran että L-kokoinen Arai RX-7 potta joutais mulle.
Kokemuksia ratakäytössä olis kiva kuulla?

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.02.13 - klo:23:18
Huomenna kävästään Oulussa ja yhdellä kaverilla on pää kutistunut sen verran että L-kokoinen Arai RX-7 potta joutais mulle.
Kokemuksia ratakäytössä olis kiva kuulla?

Mukavan ilmava, visiirin mekanismi lapsellisen surkea, niinkuin kaikissa Araissa. Silti olen itteleni ostanut ton merkkisiä useammankin. Tohon saa eri kokoisia vaihtosisuksia, sen mukaan että onko vuorossa turvonnut nuppi vai lommo poskinen kausi. Poskipalat hintaluokkaa 50€.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

juice09

Kylläpä taas mentiin perse eellä puuhun. Arai ollu pirun hyvä. Ois vaan tienny,että noita sisuksia saa erikseen ostaa. Ilmeisesti jälleenmyyjiltä voi kysellä. No kokeilijalla/ostajalla on kyllä hyvästi massaa hartijoiden välissä joten tuskin tarvii muuta ku pestä, niin passaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 14.02.13 - klo:04:37
Kylläpä taas mentiin perse eellä puuhun. Arai ollu pirun hyvä. Ois vaan tienny,että noita sisuksia saa erikseen ostaa. Ilmeisesti jälleenmyyjiltä voi kysellä. No kokeilijalla/ostajalla on kyllä hyvästi massaa hartijoiden välissä joten tuskin tarvii muuta ku pestä, niin passaa.

No en mä sitä sulta väkisillä osta jos haluut kokeilla ensin erikokoista sisustaa.;)

Wper

Ainakin airohin kypärissä on M ja L koon kuorikoko sama. Sisukset paksummat vaan m koossa
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 14.02.13 - klo:04:37
Kylläpä taas mentiin perse eellä puuhun. Arai ollu pirun hyvä. Ois vaan tienny,että noita sisuksia saa erikseen ostaa. Ilmeisesti jälleenmyyjiltä voi kysellä. No kokeilijalla/ostajalla on kyllä hyvästi massaa hartijoiden välissä joten tuskin tarvii muuta ku pestä, niin passaa.
Muistaakseni M ja L kypärissä on sama kuori, mutta sisuskalut eri. Arai - varaosia


Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.02.13 - klo:23:18
Huomenna kävästään Oulussa ja yhdellä kaverilla on pää kutistunut sen verran että L-kokoinen Arai RX-7 potta joutais mulle.
Kokemuksia ratakäytössä olis kiva kuulla?
Mulla on ollut RX7 vuodesta 2009 ja on se vaan pirun hyvä potta. Tuuletus pelaa ja on todella miellyttävä pitää päässä. Visiirin vaihto onnistuu nopeasti, kunhan oppii tekniikan.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Kiitos pojat kommenteista ja hyyyys tuosta kuorien samankokoisuudesta, olen kohta lähdössä ostaan tuota Juicen pottaa.innocent_1

Raaseri

Sähän se mode olet ja äkkiä sorvaat kuorikoko yms viestit sellaiseen muotoon että Juice antaa rahha mukaan, kunhan viet Arain pois...

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 14.02.13 - klo:04:37
Kylläpä taas mentiin perse eellä puuhun. Arai ollu pirun hyvä. Ois vaan tienny,että noita sisuksia saa erikseen ostaa. Ilmeisesti jälleenmyyjiltä voi kysellä. No kokeilijalla/ostajalla on kyllä hyvästi massaa hartijoiden välissä joten tuskin tarvii muuta ku pestä, niin passaa.

Ekaan rx-7 corsairiini vaihdoin 5mm paksummat poskipalat ja sit oli passeli. Nykyiseen rx-7 gp:hen ei ole tarvinu tehdä mitään muuta kuin vaihtaa visiiri välillä. Arai diileriltä sisäosia saa ostaa juu. Ja on niitä tarjolla ohuempiakin, jos oikein paksu massakausi on menossa. beer_2
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

jarska

Kokeiltu on Arai ja liian pienihän se mun pallopäähän oli.
Oma Shoei on myös L-koon potta, mut ei niin kapeaa mallia ja istuu mulle paremmin kuupaan.

Powered by EzPortal