iPadilla käyttö

Aloittaja Raaseri, 19.06.12 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raaseri

Mikähän on mennyt rikki kun iPad (1.versiolla) käyttäminen on mennyt lähes mahdottomaksi? Reloadaa ja siirtää väkisin aina viimeisen viestin kohdalle, jää myös lataamaan sivua pitkiksi ajoiksi.

jarska

Hmmm, Ipadilla minäkin iltaisin surffaan ja on kyllä toiminut melkeen ok.
Tosin olen huomannut joskus ton saman, eli jostain syystä pomppaa ajoittain johki toiseen viestiin, yleensä viimeiseen, ei aina.

Latautuu kyllä normaalisti, ainakin kotona, jossa wlan käytössä.
Oletko kokeillut tapatalkkia Raaseri?

Kokeiles välillä tyhjentää selaimen välimuisti ja muut rippeet.

Raaseri

Eilen salilla laitoin talkkia hikisiin käsiin. Muuta tapaa talkin kanssa ei ole.

Selain tyhjennetään kohtuu usein, meillä kun vaimokin käyttää tuota ja vaikka tällä hetkellä rakastajattaria ei ole, niin ei sen tarvi nähdä mitä kaikea kulloinkin oon ebaystä ostanut.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 19.06.12 - klo:15:41
Selain tyhjennetään kohtuu usein, meillä kun vaimokin käyttää tuota ja vaikka tällä hetkellä rakastajattaria ei ole, niin ei sen tarvi nähdä mitä kaikea kulloinkin oon ebaystä ostanut.

Rata-ukoilla on alvariinsa rakastajatar...jopa pahempi kuin lihallinen...mopo.

raukkis

Sama juttu iphonella..oli rakastajatar tai ei.

jarska

Parasta aikaa Ipadilla liikenteessä ja ainakin mulla toimii.
Onko teillä 3G/4G:n varassa vai wlanilla?

Reloudausta tapahtuu jonkin verran ketjuissa, joissa on youtube videoita tai paljon kuvia liitteenä, luonnollisesti.

Tutkitaan ja testaillaan kuitennii.

JTK

19.06.12 - klo:19:48 #6 Viimeisin muokkaus: 19.06.12 - klo:19:51 käyttäjältä JTK
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 19.06.12 - klo:10:41
.... Reloadaa ja siirtää väkisin aina viimeisen viestin kohdalle, ....

Sama Iluurilla on joskus, viimosen viestin kohdalle palautumista. Tuntus osuvan pitempiin ketjuihin joissa kuvia, mutta kun esiintyy erittäin epäsäännöllisesti, niin ....

Jumeja en oo huomannu.
Quot homines, tot sententiae.

jarska

Oletteko huomanneet parannusta tällä rintamalla?
Päivitin yhden modin uudempaan versioon, joka ehkä bugitti juuri tässä kohtaa.


Juha_K

Mites kun luurilla (Opera Mini) selailee niin viesteissä on vain muutama sana per rivi. Eli lyhytkin viesti on hemmetin "pitkä" pystysuunnassa?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha - 26.06.12 - klo:13:54
Mites kun luurilla (Opera Mini) selailee niin viesteissä on vain muutama sana per rivi. Eli lyhytkin viesti on hemmetin "pitkä" pystysuunnassa?

En osaa tähän sanoa mitään, ei ole ittellä käytössä.
Faktahan on että nykyaikana on jos jonninmoista härveliä, joilla surffaillaan foorumilla, kaikilla ei taatusti pelaa ideaalisesti.

raukkis

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.06.12 - klo:12:33
Oletteko huomanneet parannusta tällä rintamalla?
Päivitin yhden modin uudempaan versioon, joka ehkä bugitti juuri tässä kohtaa.

Edelleen sama vika. Mitään muuta viestiä ei voi lukea kuin viimeisimmän ilman että selain palauttaa loppuun. Tämä siis kun tökkää viimeisimmän viestin merkkiin.

jarska

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 26.06.12 - klo:16:37
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.06.12 - klo:12:33
Oletteko huomanneet parannusta tällä rintamalla?
Päivitin yhden modin uudempaan versioon, joka ehkä bugitti juuri tässä kohtaa.

Edelleen sama vika. Mitään muuta viestiä ei voi lukea kuin viimeisimmän ilman että selain palauttaa loppuun. Tämä siis kun tökkää viimeisimmän viestin merkkiin.

Mihin viimeisimmän viestin merkkiin tarkalleen?
Mä olen Ipadittanut pari iltaa testiä, eikä kertaakaan ole buginut, selaimena safari.

raukkis

^ei oikeastaan ole väliä onko se tuo oikeassa reunassa olevan uudet viestit ja sieltä linkki vai jos ottaa näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit ja siinä silloin näkyvä merkki

tonibergholm

Tuo Opera mini on vähän haastava selain, kun se kierrättää tavaran Operan palvelinten kautta ja siellä sivu uudelleen koodataan/pakataan paremmin mobiiliin (siihen Opera minin renderöintimoottoriin) sopivaksi. Tuolle on siis vaikea tehdä mitään pysyvää/varmasti toimivaa korjausta.

lainaus operan sivuilta:
Opera Mini always uses Opera's advanced server compression technology to compress web content before it gets to a device. The rendering engine is on Opera's server.

Powered by EzPortal