Mp-Rata & MP-Maailma

Aloittaja jarska, 06.02.12 - klo:14:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

06.02.12 - klo:14:00 Viimeisin muokkaus: 06.02.12 - klo:14:03 käyttäjältä jarska
Kaikki jotka mut tuntee, tietää etten oikeen osaa jarrutella näissä kehitysjutuissa,eikä kyllä Carbonkaan, joten...

MP-Maailma kun on ottanut aina hienosti vastaan ideoita ja ollut tukemassa muutenkin niin nyt he lähtevät tän saitin kimppaan ja tekeen meidän kanssa yhteistyötä, KIITOS! shakehands_1

Kehitystyö on vielä vaiheessa ja mielellään kuunnellaan kaikkien ideoita, miten kuviot lähtee eteneen ja mitä tarvitaan, puolin ja toisin, mut ainakin alkuun pientä uutista Mp-Radasta, ehkä ratapäiville mukaan?(tässä kohtaa emme tietenkään suvaitse varikolle niitä MP-Maailman kojuissa/messuilla pyörineitä neitokaisia).

Myöskin suunnitteilla keräillä äänestyksillä tietoo kaikesta ratailuun liittyvästä, kuten nytkin toi suosikkirata äänestys ja julkaista sellaset galluppi-muotoisina MP-Maailman nettisivulla/lehdessä, miten he vaan haluavat toimia ja suinkin mahtuu mukaan.






soherrys

Hieno homma  jumpie_1 Täytyy kait minunkin joku ratalelu laittaa  03Biker

Ari

Tää on tietysti ihan henkilökohtaista: mää en tykkää tosta MP-Maailmasta yhteistyökumppanina! Se on liian ison organisaation takaa ja haluaa vaan vallata rahalla markkinat. Mutta täähän on vaan mun mielipide eikä vaikuta loppurupeamaan. Kunhan vaan ilmoitin. Onhan meillä kuitenkin olemassa vaihtoehtoja! :-X
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

jarska

12.02.12 - klo:08:26 #3 Viimeisin muokkaus: 12.02.12 - klo:08:34 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Ari - 11.02.12 - klo:22:29
Tää on tietysti ihan henkilökohtaista: mää en tykkää tosta MP-Maailmasta yhteistyökumppanina! Se on liian ison organisaation takaa ja haluaa vaan vallata rahalla markkinat. Mutta täähän on vaan mun mielipide eikä vaikuta loppurupeamaan. Kunhan vaan ilmoitin. Onhan meillä kuitenkin olemassa vaihtoehtoja! :-X

Jep, meillä kaikilla on mielipiteemme ja hyvä niin.
Selvennän vähän, eli tarkoitus olis tehdä heidän kanssa sellasta yhteistyötä, et saatais saitille ja koko lajille positiivista näkyvyyttä.
Uutista saitin olemassa olosta, kertomusta millasta tää rataharrastus on, tavoittaa jengiä, jotka joskus halunneet kokeilla, mut eivät ole syystä tai toisesta uskaltaneet, galluppeja jutuista mitä me täällä keräämme, yms.
Mut eivät he silti vaikuta mitenkään meidän sivuston rakenteeseen ja juttuihin, eikä mekään heidän juttuihin, eli sopuisasti kysellään mikä milloinki menee läpi.
Ja jos puhutaan vastaanotosta, mitä MP-Maailma on mun "urani" aikana tarjonnut, niin he ovat lähes poikkeuksetta aina lähteneet tukemaan hyvää asiaa, milloin uutisten, milloin jonkun muun asian kautta. bowdown_1
Lisäksi toi logokilpailun palkinto, lehden vuosikerta tuli silmää räpäyttämättä kun kysäisin. shakehands_1
Kaikki lehdet ei ikävä kyllä vaivaudu edes vastaamaan sähköposteihin...

app

Lainaus käyttäjältä: Ari - 11.02.12 - klo:22:29
Tää on tietysti ihan henkilökohtaista: mää en tykkää tosta MP-Maailmasta yhteistyökumppanina! Se on liian ison organisaation takaa ja haluaa vaan vallata rahalla markkinat. Mutta täähän on vaan mun mielipide eikä vaikuta loppurupeamaan. Kunhan vaan ilmoitin. Onhan meillä kuitenkin olemassa vaihtoehtoja! :-X

Äläs nyt. Jos ja kun tutustut lehteen, tulet huomaamaan, että siellä on aitoja harrastajia tekemässä tätä lehteä. Itse kun pari vuotta sittern innostuin taas moottoripyöristä, ostelin ensin irtonumeroita, ja lopulta kun nyt syksyllä tilasin itselleni läpyskän, päädyin mp-maailmaan. Päätös oli aika helppo, kun tämä lehti EI tyydy käännösjuttuihin hittiaiheista kovinkaan usein, jos ollenkaan. Erittäin monipuolinen lehti, jossa saattaa olla, ja onkin joka numerossa jokin yllärijuttu jostakin erikoisemmasta aiheesta kaksi-kolmi- tai (yksipyöräisestä moottoripyörästä ei mp-maailma ole minun aikanani vielä tehtyt, mutta tulloo varmaankin vielä) ties kuin mopipyöräisestä härvelistä.

Ari

No näähän nyt on vaan makuasioita :-\ . Mulle tulee tilattuna Moto1 ja ruotsalainen Bike ja ne ovat minusta ihan hyvät lehdet hesse_ok . Kukin onneksi saa tilata itse sen, mistä pitää friends_1 .
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

jiihoo

Lainaus käyttäjältä: Ari - 11.02.12 - klo:22:29
Tää on tietysti ihan henkilökohtaista: mää en tykkää tosta MP-Maailmasta yhteistyökumppanina! Se on liian ison organisaation takaa ja haluaa vaan vallata rahalla markkinat. Mutta täähän on vaan mun mielipide eikä vaikuta loppurupeamaan. Kunhan vaan ilmoitin. Onhan meillä kuitenkin olemassa vaihtoehtoja! :-X

Kiitos palautteesta. Edustan MP Maailmaa, joten katsoin asiakseni rekisteröityä foorumille ja kommentoida lyhyesti.

Toivon (ja uskon) foorumin ylläpitäjien toimivan tasapuolisesti, suosimatta mitään tiettyä MP-alan lehteä. Jokaisella foorumilaisella on lehtien suhteen oma makunsa ja omat perustelunsa, kaikki varmasti perusteltuja. Tällä foorumilla ei varmaankaan kenenkään tarkoituksena ole tyrmätä kenenkään muun valintoja lehtien suhteen eikä tehdä mitään käännytystyötä.

Jarska otti yhteyttä, kertoi foorumin perustamisesta ja kysyi, voisinko julkaista asiasta pienen uutisen lehdessä. Lupasin sen tehdä, ja päätin sijoittaa uutisen ajokauden alkuun, huhtikuun lehteen. Seuraava yhteydenotto oli tämän topicin otsikon ja aloitusviestin mukainen, ja vastasin siihen myöntävästi. Tarkoitukseni oli vilpittömästi auttaa uutta foorumia ja tuottaa mahdollisesti hyvää mieltä lupaamalla logon suunnittelukilpailun voittajalle palkinnoksi MP Maailman vuosikerran.

Yleisimmin suomalaisia moottoripyörälehtiä syytetään siitä, että resurssien puute näkyy juttujen lopputuloksessa. Tämä on sinällään imartelevaa, että nyt (ensimmäistä kertaa) mainitaan "suuri organisaatio" ja "rahan kylväminen". MP Maailmaa kustantava JMS Nordic Oy on yksityinen perheyritys, joka kustantaa MP Maailman lisäksi myös OffroadPro-lehteä. Näiden toimittamisesta vastaa yhteensä kolme omaa työntekijää ja lisäksi tarvittava määrä ulkopuolisia avustajia. MP Maailman työryhmästä ei ole paljoa varaa tinkiä, tai sitten ei vuodessa pystytä enää 10 numeroa julkaisemaan. Lisäresursseilla tietysti voitaisiin tehdä enemmän ja parempaa, mutta tässä taas joudutaan tasapainoilemaan talouden sallimissa puitteissa.

Epäilenkin, että kirjoittaja sekoittaa nyt MP Maailman johonkin toiseen, kenties monikansalliseen mutta Suomessa ilmestyvään lehteen. Jos olen tämän suhteen väärässä, niin pyydän sitä vilpittömästi anteeksi kirjoittajalta. Meidän kaltaisille pienille lehdille on ensiarvoisen tärkeää olla mukana siellä missä harrastajatkin. Tarkoituksemme on olla laaja-alaisesti moottoripyöräilyn yleislehti, joten rata-ajon ja road racingin osuus lehden sisällöstä on "rajoitettu". Haluamme kuitenkin kertoa lehdessä tasapuolisesti sekä road racingista kilpailutasolla, että rata-ajosta harrastelijatasolla. Tähän jälkimmäiseen liittyy halumme olla yhteistyössä tämän foorumin kanssa.

Kaikille foorumilaisille hyvää alkavaa ratakautta, ja saatan minäkin samoissa tapahtumissa piipahtaa välillä ajamassa. Ja varmasti nopeimpien tiellä tukkona, sillä edustan tavallista motoristia, joka haluaa kokeilla vähän kaikkia moottoripyöräilylajeja.

Ystävällisin terveisin
Janne Huhtala
MP Maailma

carbon

12.02.12 - klo:18:23 #7 Viimeisin muokkaus: 12.02.12 - klo:19:07 käyttäjältä jarska
Tämä oli hyvä vastaus JiiHoo ! Mitenkään nuoleskelematta mullekin tulee "sun" lehtesi ja Bike.
Ihan  offtopic_1 mikä olikaan se tavallisen motoristin nopeusmittaus lukema esim tänä vuonna ?
Voin mää koittaa..

Ari

Lainaus käyttäjältä: jiihoo - 12.02.12 - klo:18:04
Lainaus käyttäjältä: Ari - 11.02.12 - klo:22:29
Tää on tietysti ihan henkilökohtaista: mää en tykkää tosta MP-Maailmasta yhteistyökumppanina! Se on liian ison organisaation takaa ja haluaa vaan vallata rahalla markkinat. Mutta täähän on vaan mun mielipide eikä vaikuta loppurupeamaan. Kunhan vaan ilmoitin. Onhan meillä kuitenkin olemassa vaihtoehtoja! :-X

Kiitos palautteesta. Edustan MP Maailmaa, joten katsoin asiakseni rekisteröityä foorumille ja kommentoida lyhyesti.

Toivon (ja uskon) foorumin ylläpitäjien toimivan tasapuolisesti, suosimatta mitään tiettyä MP-alan lehteä. Jokaisella foorumilaisella on lehtien suhteen oma makunsa ja omat perustelunsa, kaikki varmasti perusteltuja. Tällä foorumilla ei varmaankaan kenenkään tarkoituksena ole tyrmätä kenenkään muun valintoja lehtien suhteen eikä tehdä mitään käännytystyötä.

Jarska otti yhteyttä, kertoi foorumin perustamisesta ja kysyi, voisinko julkaista asiasta pienen uutisen lehdessä. Lupasin sen tehdä, ja päätin sijoittaa uutisen ajokauden alkuun, huhtikuun lehteen. Seuraava yhteydenotto oli tämän topicin otsikon ja aloitusviestin mukainen, ja vastasin siihen myöntävästi. Tarkoitukseni oli vilpittömästi auttaa uutta foorumia ja tuottaa mahdollisesti hyvää mieltä lupaamalla logon suunnittelukilpailun voittajalle palkinnoksi MP Maailman vuosikerran.

Yleisimmin suomalaisia moottoripyörälehtiä syytetään siitä, että resurssien puute näkyy juttujen lopputuloksessa. Tämä on sinällään imartelevaa, että nyt (ensimmäistä kertaa) mainitaan "suuri organisaatio" ja "rahan kylväminen". MP Maailmaa kustantava JMS Nordic Oy on yksityinen perheyritys, joka kustantaa MP Maailman lisäksi myös OffroadPro-lehteä. Näiden toimittamisesta vastaa yhteensä kolme omaa työntekijää ja lisäksi tarvittava määrä ulkopuolisia avustajia. MP Maailman työryhmästä ei ole paljoa varaa tinkiä, tai sitten ei vuodessa pystytä enää 10 numeroa julkaisemaan. Lisäresursseilla tietysti voitaisiin tehdä enemmän ja parempaa, mutta tässä taas joudutaan tasapainoilemaan talouden sallimissa puitteissa.

Epäilenkin, että kirjoittaja sekoittaa nyt MP Maailman johonkin toiseen, kenties monikansalliseen mutta Suomessa ilmestyvään lehteen. Jos olen tämän suhteen väärässä, niin pyydän sitä vilpittömästi anteeksi kirjoittajalta. Meidän kaltaisille pienille lehdille on ensiarvoisen tärkeää olla mukana siellä missä harrastajatkin. Tarkoituksemme on olla laaja-alaisesti moottoripyöräilyn yleislehti, joten rata-ajon ja road racingin osuus lehden sisällöstä on "rajoitettu". Haluamme kuitenkin kertoa lehdessä tasapuolisesti sekä road racingista kilpailutasolla, että rata-ajosta harrastelijatasolla. Tähän jälkimmäiseen liittyy halumme olla yhteistyössä tämän foorumin kanssa.

Kaikille foorumilaisille hyvää alkavaa ratakautta, ja saatan minäkin samoissa tapahtumissa piipahtaa välillä ajamassa. Ja varmasti nopeimpien tiellä tukkona, sillä edustan tavallista motoristia, joka haluaa kokeilla vähän kaikkia moottoripyöräilylajeja.

Ystävällisin terveisin
Janne Huhtala
MP Maailma

Ihmisen perisyntejä lienee olla, että luomme mielipiteitämme asioihin kuulopuheiden perusteella ottamatta itse selvää asian oikeasta laidasta knuppel_2 . Näin on näköjään käynyt minullekin tässä lehti -asiassa :-[ . Pyydänkin anteeksi  ;D jiihoolta väärää olettamustani lehtensä taustoista ja pyrin muistamaan taas paremmin, että ennen kuin luodaan omaa mielipidettä, pitää tietää, miten asiat oikeasti ovat hedari_1 . Hyvää jatkoa vaan minunkin puolestani lehdellenne bowdown_1 !
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

app

Lainaus käyttäjältä: carbon - 12.02.12 - klo:18:23

Ihan  offtopic_1 mikä olikaan se tavallisen motoristin nopeusmittaus lukema esim tänä vuonna ?

Voitit minut viime kesämä +1 km/h. Jos mahtuu ohjelmaan, otatko haasteen vastaan 2012? voidaan mennä johonkin toiseenkin paikkaan kuin Halli. Mulla on takaratastuksessa muutos siellä.

carbon

Lainaus käyttäjältä: app - 12.02.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: carbon - 12.02.12 - klo:18:23

Ihan  offtopic_1 mikä olikaan se tavallisen motoristin nopeusmittaus lukema esim tänä vuonna ?

Voitit minut viime kesämä +1 km/h. Jos mahtuu ohjelmaan, otatko haasteen vastaan 2012? voidaan mennä johonkin toiseenkin paikkaan kuin Halli. Mulla on takaratastuksessa muutos siellä.

No hemmetti! Tuo "tavallinen motoristi" oli tarkoitettu JiiHoolle, kuten hän itsestään mainitsi.
Viimeksi mut haastoi serkkupoika että kumpi istuu hellalla kauemmin kun laitetaan se kylmästä täysille! Tottakai haaste otettu vastaan ! Edellyttäen että asia kalenteriin sopii molemmille.
Matkaa taitaa olla satoja kilometrejä kummallekin ? Eiköhän se paikka löydy, Hallikin käy. Häviäjä maksaa ruuat kisan jälkeen ja on iloinen kun toinen voitti >:(
Voin mää koittaa..

app

Hyvä. Katsotaan sopiva paikka ja aika. Voidaan hyödyntää minun kärryä, jos tarvis, sinne menee kaksi mopoa helposti tarpeineen.
Laitan -2 piikiä taakse, en laske etupäätä (jos niin kerron hyvissä ajoin), ja mopo muutenkin normaalikunnossa.

Nitrous

Osaakos joku kertoa mihin suuntaan tuo lehden sisältö on viime aikoina mennyt? Ei ole tullut hetkeen MP-Maailmaa luettua, koska lopetin tilauksen silloin kun se teinityttöjen suosikkilehtien levikkiä nostanut vyöruusu kävi päätoimittajana tuhoamassa lehden sisällön. Tosin silloin oli myös ainakin tiettyjen toimittajien jutuista vaikea tunnistaa pyörää samaksi laitteeksi, jolla oli itse ajanut.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

JTK

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.02.12 - klo:09:13
Osaakos joku kertoa mihin suuntaan tuo lehden sisältö on viime aikoina mennyt? Ei ole tullut hetkeen MP-Maailmaa luettua, koska lopetin tilauksen silloin kun se teinityttöjen suosikkilehtien levikkiä nostanut vyöruusu kävi päätoimittajana tuhoamassa lehden sisällön. Tosin silloin oli myös ainakin tiettyjen toimittajien jutuista vaikea tunnistaa pyörää samaksi laitteeksi, jolla oli itse ajanut.

MP-Maailma petrasi viime vuonna melkosen paljon, mun mielestä. Suomenkielisistä lehdistä kärjessä, ihan kelpo aviisi.
Quot homines, tot sententiae.

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: JTK - 13.02.12 - klo:12:59
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.02.12 - klo:09:13
Osaakos joku kertoa mihin suuntaan tuo lehden sisältö on viime aikoina mennyt? Ei ole tullut hetkeen MP-Maailmaa luettua, koska lopetin tilauksen silloin kun se teinityttöjen suosikkilehtien levikkiä nostanut vyöruusu kävi päätoimittajana tuhoamassa lehden sisällön. Tosin silloin oli myös ainakin tiettyjen toimittajien jutuista vaikea tunnistaa pyörää samaksi laitteeksi, jolla oli itse ajanut.

MP-Maailma petrasi viime vuonna melkosen paljon, mun mielestä. Suomenkielisistä lehdistä kärjessä, ihan kelpo aviisi.

Täysin samaa mieltä.Meinasin jo lopettaa koko tilauksen,mutta en sittenkään

Powered by EzPortal