Hieno ratamp-ajokuva?!

Aloittaja Räpsijä, 20.06.12 - klo:14:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 19.04.13 - klo:20:24


Juicen huippuunsa viritetty Sukisuki syöksee tulta samaan malliin ens kesänä.
Pitää muistaa pitää visiiri kiinni ettei kulmakarvat pala.

Reisi

Mikähän juju siinä on, että nojataan mutkasta ulos tullessa "väärälle" puolelle, kuten ensimmäisessä kuvassa? MotoGP:ssäkin jotkut sitä harrastaa...

Juha_K

20.04.13 - klo:07:46 #47 Viimeisin muokkaus: 20.04.13 - klo:08:43 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: Reisi - 20.04.13 - klo:01:35
Mikähän juju siinä on, että nojataan mutkasta ulos tullessa "väärälle" puolelle, kuten ensimmäisessä kuvassa? MotoGP:ssäkin jotkut sitä harrastaa...
En sen tarkemmin tiedä, mutta Simonin mukaan persettä ei saisi liikuttaa ennen kuin mopo on käytännössä pystyssä. Lisäksi jos seuraava mutka on samaan suuntaan niin silloin ei myöskään kannata liikuttaa hanuria. Eli siis alavartalon liikuttaminen häiritsee alustan toimintaa, mutta ylävartalon liikuttaminen ei niinkään.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 20.04.13 - klo:01:35
Mikähän juju siinä on, että nojataan mutkasta ulos tullessa "väärälle" puolelle, kuten ensimmäisessä kuvassa? MotoGP:ssäkin jotkut sitä harrastaa...

Jos linja on menossa 20cm leveäksi, mä teen että saan painettua mopoa vielä kääntymään tiukemmin pystyen silti pitämään täyden kaasun.

T1mppa

27.11.13 - klo:11:25 #49 Viimeisin muokkaus: 27.11.13 - klo:11:41 käyttäjältä T1mppa
Epänormaali kuvakulma.

PS. Mielenkiintoisesti kaverilla sormet molemmilla kahvoilla.
Omaa ajoa kun ajattelen, niin mutkan tuossa vaiheessa ei ole kuin ehkä etujarrua hieman käytössä.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 27.11.13 - klo:11:25
Epänormaali kuvakulma.

PS. Mielenkiintoisesti kaverilla sormet molemmilla kahvoilla.
Omaa ajoa kun ajattelen, niin mutkan tuossa vaiheessa ei ole kuin ehkä etujarrua hieman käytössä.

Vanha 2t kisapyörä? Ei koskaan tiedä milloin se leikkaa kiinni, joten aina valmiina painamaan kytkimen pohjaan :)

Turder

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 27.11.13 - klo:11:43
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 27.11.13 - klo:11:25
Epänormaali kuvakulma.

PS. Mielenkiintoisesti kaverilla sormet molemmilla kahvoilla.
Omaa ajoa kun ajattelen, niin mutkan tuossa vaiheessa ei ole kuin ehkä etujarrua hieman käytössä.

Vanha 2t kisapyörä? Ei koskaan tiedä milloin se leikkaa kiinni, joten aina valmiina painamaan kytkimen pohjaan :)

Hondan RC45, eli 750cc 4t V4. Ajotapa voi tietysti periytyä 2-tahtilaitteista.

Kuulapää

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 27.11.13 - klo:11:25
Epänormaali kuvakulma.

PS. Mielenkiintoisesti kaverilla sormet molemmilla kahvoilla.
Omaa ajoa kun ajattelen, niin mutkan tuossa vaiheessa ei ole kuin ehkä etujarrua hieman käytössä.
Samalla tyylillä Casey Stonerkin näyttäisi ajavan. Molemmat, kytkin- ja etujarrusormet päästetään irti samoihin aikoihin. Mikä lie tarkoitus, vai onko sama kuin itselläni, että turhaa kiinnittää ylimääräistä huomiota vasemman käden sormien siirtoon kokonaan cliparille jarruttaessa mutkaan, kun ei niistä mitään haittaakaan kahvan päällä ollessa ole. Sitten samalla selkärangan käskyllä kaikki nakit takas clipareille ja kiihdytys alkaa. Tai sitten Stonerilla on jotain vähän syvällisempää ajatusmallia tuossa takana.
https://www.youtube.com/watch?v=40NDQpbj_7Y

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 27.11.13 - klo:11:25
Epänormaali kuvakulma.

PS. Mielenkiintoisesti kaverilla sormet molemmilla kahvoilla.
Omaa ajoa kun ajattelen, niin mutkan tuossa vaiheessa ei ole kuin ehkä etujarrua hieman käytössä.
Voipi olla vaan kuskin tottumiskysymys. Mullakin on koko ajan ainakin etusormi jarrukahvalla (myös suorilla), enkä osaa sitä ottaa siitä poiskaan. En tiedä mistä toikin tapa on jäänyt, mutta ei se etenemistä haittaa. Kytkinkäden sormet sentäs on joskus poissa kahvalta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Toi on kuulemma vanhojen 2t kuskien tapa juuri äkillisen kiinnileikkaantumisen takia. Stonerihan ajoi pitkään 2t vehkeillä ennen motogptä.

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

jupa771

ajoi lorenzokin pari kautta motogp:tä 2 sormee kokoajan kytkimel eli taitaa olla 2 tahtari peritöä,kun lorenzokin ajoi 250cc 2 tahtarii ennen ku siirty motogp:hen

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Turder - 27.11.13 - klo:12:08
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 27.11.13 - klo:11:43
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 27.11.13 - klo:11:25
Epänormaali kuvakulma.

PS. Mielenkiintoisesti kaverilla sormet molemmilla kahvoilla.
Omaa ajoa kun ajattelen, niin mutkan tuossa vaiheessa ei ole kuin ehkä etujarrua hieman käytössä.

Vanha 2t kisapyörä? Ei koskaan tiedä milloin se leikkaa kiinni, joten aina valmiina painamaan kytkimen pohjaan :)

Hondan RC45, eli 750cc 4t V4. Ajotapa voi tietysti periytyä 2-tahtilaitteista.
RVF:hän siinä tosiaan lukee kun tarkemmin katsoo. Oli vaan niin tahtarin näköiset putket kun äkkiä katsoo. Vaikkei noista vanhemmista mitään ymmärrystä olekaan.

Tahtari tyylin lisäksi kai aikakauden "luistokytkimet" vaatii vielä sorminäppäryyttä mutkaan tullessa.

kp

Jostain selittämättömästä syystä myös itselläni etusormet kahvojen päällä. Ilmeisesti sitä luulee ettei niitä kahvoja löydä tarpeen vaatiessa :o  Tätä en edes ole tiedostanut kuin vasta valokuvista.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: kp - 27.11.13 - klo:23:05
Jostain selittämättömästä syystä myös itselläni etusormet kahvojen päällä. Ilmeisesti sitä luulee ettei niitä kahvoja löydä tarpeen vaatiessa :o  Tätä en edes ole tiedostanut kuin vasta valokuvista.
Toisaalta et oli kyllä ensimmäinen, jolta on jarrukahva tippunu kesken suoran. Kai tuo on teoriassa helpompi huomata jos on koko ajan yks klabi kahvalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous



Tommonen tuli vastaan naamakirjan puolella. Tossa on jotenkin tekemisen meininki.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal