Endurance-kisat suomessa.

Aloittaja app, 07.02.12 - klo:07:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

heippa

Kylläpä taas harmittaa, ensi kesäksi ois kaikkee kivaa tapahtumaa (kuten tämä endurance) ja mulla ei oo leikkikaluja :(
Nää on ollu kyllä parhaita tapahtumia mihin oon osallistunu. Eli kaksihan näitä oon ajanu, Alastarossa ja Motoparkissa ja kummallaki kerralla sairaan kivaa.
Lähtekää ihmeessä ajamaan ja mie voin kyllä vinkkejä antaa jos jotakuta kiinnostaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: heippa - 11.02.16 - klo:13:57
Kylläpä taas harmittaa, ensi kesäksi ois kaikkee kivaa tapahtumaa (kuten tämä endurance) ja mulla ei oo leikkikaluja :(
Nää on ollu kyllä parhaita tapahtumia mihin oon osallistunu. Eli kaksihan näitä oon ajanu, Alastarossa ja Motoparkissa ja kummallaki kerralla sairaan kivaa.
Lähtekää ihmeessä ajamaan ja mie voin kyllä vinkkejä antaa jos jotakuta kiinnostaa.
Eikös endurancee voi ajaa kaverin mopollakin? ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

ile90

mä oon mukana! oiva tilaisuus saada hyviä kierroksia. itse kerran motoparkissa ajanut aikasemmin!

heippa

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.16 - klo:18:22
Lainaus käyttäjältä: heippa - 11.02.16 - klo:13:57
Kylläpä taas harmittaa, ensi kesäksi ois kaikkee kivaa tapahtumaa (kuten tämä endurance) ja mulla ei oo leikkikaluja :(
Nää on ollu kyllä parhaita tapahtumia mihin oon osallistunu. Eli kaksihan näitä oon ajanu, Alastarossa ja Motoparkissa ja kummallaki kerralla sairaan kivaa.
Lähtekää ihmeessä ajamaan ja mie voin kyllä vinkkejä antaa jos jotakuta kiinnostaa.
Eikös endurancee voi ajaa kaverin mopollakin? ;)
Tota... Tää meikäläisen tuuri on ollu lähiaikoina niin huonoa, että mr murphy pitäisi huolta siitä, ettei se lainakalusto tulis ehjänä takaisin.
Ehkä mie voitan lotossa joskus niin sit voi tehä mitä vaan 😄

wbaum

Mitkä nyt on minimiedellytykset tän ajamiseen? Mopo vakuutuksissa, min. 2 kuskia, kertalisenssi per ukko?

Waille

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.02.16 - klo:21:21
Mitkä nyt on minimiedellytykset tän ajamiseen? Mopo vakuutuksissa, min. 2 kuskia, kertalisenssi per ukko?
Ja nastarenkaat.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Waille - 11.02.16 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.02.16 - klo:21:21
Mitkä nyt on minimiedellytykset tän ajamiseen? Mopo vakuutuksissa, min. 2 kuskia, kertalisenssi per ukko?
Ja nastarenkaat.
Älä ny...voi siellä olla 30 astetta lämmintäkin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: heippa - 11.02.16 - klo:21:14
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.16 - klo:18:22
Lainaus käyttäjältä: heippa - 11.02.16 - klo:13:57
Kylläpä taas harmittaa, ensi kesäksi ois kaikkee kivaa tapahtumaa (kuten tämä endurance) ja mulla ei oo leikkikaluja :(
Nää on ollu kyllä parhaita tapahtumia mihin oon osallistunu. Eli kaksihan näitä oon ajanu, Alastarossa ja Motoparkissa ja kummallaki kerralla sairaan kivaa.
Lähtekää ihmeessä ajamaan ja mie voin kyllä vinkkejä antaa jos jotakuta kiinnostaa.
Eikös endurancee voi ajaa kaverin mopollakin? ;)
Tota... Tää meikäläisen tuuri on ollu lähiaikoina niin huonoa, että mr murphy pitäisi huolta siitä, ettei se lainakalusto tulis ehjänä takaisin.
Ehkä mie voitan lotossa joskus niin sit voi tehä mitä vaan 😄

Ajoithan viimeksikin puoli kisaa lainapyörällä, jos oikein muistan :) Toki ehkä mr. murphyn avustuksella.

Tulee yks Keijon kokeilija mieleen. Jos se kokeilee Keijoa, niin säähän voisit kokeilla sen mopoa.

Waille

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.16 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: Waille - 11.02.16 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.02.16 - klo:21:21
Mitkä nyt on minimiedellytykset tän ajamiseen? Mopo vakuutuksissa, min. 2 kuskia, kertalisenssi per ukko?
Ja nastarenkaat.
Älä ny...voi siellä olla 30 astetta lämmintäkin.
Toi on kyllä totta. Sääolosuhteiden skaala Suomessa toukokuussa on kyllä hämmentävä. Mutta pitäisin silti todennäkösempänä että pilkkihaalareille on käyttöä. :P

Lars

Endurance

Nyt sitten ilmoittautumaan vaan, ei maksa paljon naamaa kohden enää jos neljällä kuskilla menee...

Toki voi sataa ja olla kylmä kuten kesällä yleensä, kuun ja tähtien asento voi olla huono ja muut selitykset päälle, mutta kisaamaan pääsee jos haluaa.



Vuorela

Tuolta muuten löytyy edellisen kerran tuloksia. http://rrtuloksia.suntuubi.com/?cat=1187

Meinasimpa muuten itsekin laittaa vielä tällä viikolla ilmoittautumisen edullisempaan hintaan.

rranta

Nyt näyttäs, että lauantaille sääennusteet lupais kuivaa. Oispa niin saatas Motoparkkiin kunnon kapinat. Endurance oottaa. Vähän voisko sanoa pelonsekasin tuntein sitä oottelen. Muistini mukaan tuo Motopark on raskas rata ajaa. Senkin ajot jääny itellä aika vähiin. No tänä viikonloppuna saa varmaan kierroksia ainaki. Laadusta en mee kyllä takuuseen. Hieno tilanne sinänsä, että nyt on jopa rengasta jolla ajaa.

Powered by EzPortal