Logon suunnittelukisa

Aloittaja jarska, 07.02.12 - klo:09:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

carbon

Lainaus käyttäjältä: app - 27.02.12 - klo:18:52
Nyt on ammattilaistason kamaa tarjolla, sanoo amatööri joka ei osaa ensinkään grafiikkajuttuja. Mutta kyllä näistä voisi jo huoletta panna äänestäen.

Oma suosikki erittäin tiukassa kisassa on tämä:

http://www.mprata.fi/index.php?action=dlattach;topic=36.0;attach=161;image

                                           mod_smilie_+1
Voin mää koittaa..

Maria

Lainaus käyttäjältä: carbon - 27.02.12 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: app - 27.02.12 - klo:18:52

Oma suosikki erittäin tiukassa kisassa on tämä:

http://www.mprata.fi/index.php?action=dlattach;topic=36.0;attach=161;image

                                           mod_smilie_+1
mod_smilie_+1
Tämän katsojan silmässä näin aamutuimaan on semmonen vika, että fontti voisi olla modernimpi, mutta jos sen vaihtaisi, niin varmaan joku muu sitten ehdottaisi paluuta takaisin  :D

app

Lainaus käyttäjältä: Maria - 28.02.12 - klo:06:07
Lainaus käyttäjältä: carbon - 27.02.12 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: app - 27.02.12 - klo:18:52

Oma suosikki erittäin tiukassa kisassa on tämä:

http://www.mprata.fi/index.php?action=dlattach;topic=36.0;attach=161;image

                                           mod_smilie_+1
mod_smilie_+1
Tämän katsojan silmässä näin aamutuimaan on semmonen vika, että fontti voisi olla modernimpi, mutta jos sen vaihtaisi, niin varmaan joku muu sitten ehdottaisi paluuta takaisin  :D

Kyllä vaan. Tuo aerodynaamisempi fontti on paremman näköinen, muta jotenkin tämä kulmikkaampi on  sanoman kannalta tehokkaampi. Siitä tulee aihe esiin selvemmin, kun taas modernimpi on näytävämpi, mutta "liian hieno", eli jotenkin vaan enempi mainoksen kaltainen.

Mutta näistähän iänestetään. Ja nämä meidän armolliset diktaattorimme, moderaattorit, vois jo päästää meidät jännityksestä, ja panna äänestyksen pystyyn. Tai valita näistä minun suosikkini (psst: korruptiokymmenykset luonnollisesti...  shakehands_1)

jarska

28.02.12 - klo:08:26 #63 Viimeisin muokkaus: 28.02.12 - klo:08:29 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: app - 28.02.12 - klo:06:39
Mutta näistähän iänestetään. Ja nämä meidän armolliset diktaattorimme, moderaattorit, vois jo päästää meidät jännityksestä, ja panna äänestyksen pystyyn. Tai valita näistä minun suosikkini (psst: korruptiokymmenykset luonnollisesti...  shakehands_1)

Tiedän että mielesi on malttamaton, sormesi tärisevät kuin aamun ensimmäisen setin lähestyessä ja hiplatessasi lämppäreitä, mut annetaan nyt ton alun sääntöjen mukaan vielä se maaliskuu aikaa muidenkin osallistua ja sitten äänestykseen, voihan olla että jonkun takaraivossa muhii juuri se "The Ultimate Logo" ja kyl harmittas kun diktaattorit muuttas sääntöjä kesken kisan. :D
Sitäpaitsi TeroRSV:llä on loistava taktiikka ja aikoo viedä voiton kotiin, osallistuahan saa niin monella logolla kun haluaa ja hän tekee kaikille mieluisen. reps_1

app

Enhän minä tiennyt, että oli aikaraja, kun en ollut lukenut alun viestejä. Kehitystyö jatkukoon, ja korruptiojutskat sit vasta (shit).

Nyt mää lähären matolle juoksemaan. Siinä on 3.5 hp moottori, ja alustan sääto 0-1o%. Vaimennukset kohillaan kumityynyjen avulla. Huippunopeus 3 min/km. Vääntöä riittävästi, kuten sähvömoottoreissa tapana olla.

TeroRSV

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.02.12 - klo:08:26
Lainaus käyttäjältä: app - 28.02.12 - klo:06:39
Mutta näistähän iänestetään. Ja nämä meidän armolliset diktaattorimme, moderaattorit, vois jo päästää meidät jännityksestä, ja panna äänestyksen pystyyn. Tai valita näistä minun suosikkini (psst: korruptiokymmenykset luonnollisesti...  shakehands_1)

Tiedän että mielesi on malttamaton, sormesi tärisevät kuin aamun ensimmäisen setin lähestyessä ja hiplatessasi lämppäreitä, mut annetaan nyt ton alun sääntöjen mukaan vielä se maaliskuu aikaa muidenkin osallistua ja sitten äänestykseen, voihan olla että jonkun takaraivossa muhii juuri se "The Ultimate Logo" ja kyl harmittas kun diktaattorit muuttas sääntöjä kesken kisan. :D
Sitäpaitsi TeroRSV:llä on loistava taktiikka ja aikoo viedä voiton kotiin, osallistuahan saa niin monella logolla kun haluaa ja hän tekee kaikille mieluisen. reps_1

Kun Jarska otit puheeksi, niin muiden toiveitahan tässä yritetään täyttää..   hesse_ok

Pessimisti ei pety.

jarska

28.02.12 - klo:10:32 #66 Viimeisin muokkaus: 28.02.12 - klo:10:35 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: TeroRSV - 28.02.12 - klo:10:11
Kun Jarska otit puheeksi, niin muiden toiveitahan tässä yritetään täyttää..   hesse_ok

No kyl mää sen Tero tiedän, kunhan vaan naljailin. ;)
Minusta helkkarin hieno homma kun jaksat näitä tehdä ja kuunnella kenttää, on vaihtoehtoja ja saadaan toimiva+ upee logo, kiitos. shakehands_1
Tämä viimeisin on ehdottomasti mun suosikki!! respekt_1

TeroRSV

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.02.12 - klo:10:32
Lainaus käyttäjältä: TeroRSV - 28.02.12 - klo:10:11
Kun Jarska otit puheeksi, niin muiden toiveitahan tässä yritetään täyttää..   hesse_ok

No kyl mää sen Tero tiedän, kunhan vaan naljailin. ;)
Minusta helkkarin hieno homma kun jaksat näitä tehdä ja kuunnella kenttää, on vaihtoehtoja ja saadaan toimiva+ upee logo, kiitos. shakehands_1
Tämä viimeisin on ehdottomasti mun suosikki!! respekt_1

Joo pomo tykkää näistä työaikaharrastuksista >:( 
Hyvähän se on että Logo kypsyy tällätavalla kaikille mieluisaksi.  shakehands_1
Pessimisti ei pety.

app

Hyvä että arvon diktaattorimme ei lämmennyt korruptiobonukelle, ja saimme entistä paremman evoluutiologon. Viimeisin on niukasti taas mieluisampi edellisiä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: TeroRSV - 28.02.12 - klo:11:14
Joo pomo tykkää näistä työaikaharrastuksista >:( 

Anna pusu sille sun pomolle ja kerro terkkuja, kyl hää siittä leppyy. :)

Maria

Jos Tero laittaa tämän yhdeksi vaihtoehdoksi kisaan  face_drool niin äänestän tätä,
ihan sama mitä logo-ehdokkaita kuun lopussa sitten onkaan.

TeroRSV

Lainaus käyttäjältä: Maria - 05.03.12 - klo:12:31
Jos Tero laittaa tämän yhdeksi vaihtoehdoksi kisaan  face_drool niin äänestän tätä,
ihan sama mitä logo-ehdokkaita kuun lopussa sitten onkaan.

Laitetaan tämä(kin) ehdolle. Logon lisenssistä puolet menee Marialle hänen
ideoimansa fontin vuoksi. Jos tulee menestystä kisassa, niin palkinto puoliksi  peukku_1
Pessimisti ei pety.

Maria

Lainaus käyttäjältä: TeroRSV - 06.03.12 - klo:09:48
Jos tulee menestystä kisassa, niin palkinto puoliksi  peukku_1

Ihan totta, lähetä mulle aina puolikas siitä palkintolehdestä  :)
Mutta ihan vakavissaan, en minä ole ollut mukana suunnittelemassa sun tekemää logoa,
pelkällä fonttiehdotuksella ei ylletä tekijänoikeuksien piiriin.

jarska

Lauantaihin asti vielä aikaa osallistua kisaan.
Sen jälkeen kerään tästä ketjusta logoehdotelmat erilliseen äänestykseen.

Ilmoittakaa ylläpidolle jos ette halua logoanne mukaan mittelöön.

SamiN

No ei ainakaan tuota mun postaamaa tartte laittaa mihinkään äänestykseen  :P
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

Powered by EzPortal