Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.08.12 - klo:07:38
Lainaus käyttäjältä: app - 22.08.12 - klo:00:44
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.08.12 - klo:22:41
Tutun kaverin tekemään ohitukseen suhtautuu monesti kevyemmin kuin tuntemattoman vastaavaan. Itselläkin pari kertaa käynyt niin, että tutulle antaa anteeksi sellaisen ohituksen, josta tuntemattomalle kävisi avautumassa varikolla.
Vihjailun sorttinen repliikki nuori mies.
Kyllähän siitä tollasenkin kommentin saa jos haluaa, mutta oli tarkoitettu ihan tollaiseksi yleisluontoiseksi heitoksi. Aina ei vain jaksa ruveta selittämään romaanin pituista viestiä, että mitä mikäkin lause tarkoittaa.
Ok. Tässä ketjussa oli vaan kahden yllä mainitun (pienisopoapinan ja minun) ohituksia arvosteltu. Sinä myös negaatio-osastolla.
Lisään saman kuin pienisopoapina ylä: Oma Grandi67:stä tekemäni ohitus oli ahtaasta välistä tehty, ja palaute paikallaan. Kuitenkin siinä toteutui (vain teoriassa) sääntö "sisältä avauksessa". Mutta kuten todettu liian lyhyellä pätkällä, ja Grandin kyky avata aliarvioiden.
Olen ollut yleensä pirun arka ohittelemaan, koska kokemusta ei ole kertynyt näillä ratapäivillä siihen riittävästi. Olen useita kertoja ajanut varikolle, kun edessäni on ollut 1-3 s hitaampia. Jarruissa jos en pääse reilusti ohi ennen taittoa, vetäydyn varmuuden vuoksi takaisin.
Tilanteita joissa olen ollut jopa lähellä kaatua, tai ajaa ulos, on ollut jo itselläni useita, kun joku on pamauttanut esim. vahtimutkiin taittaessa sisältä viime tipassa ohi, mutta nopeassa ryhmässä ajellessani olen katsonut näiden henkilöiden osanneen arvioda tilanteet oikein; minulla pitää olla jo päätä säilyttää oma ajoni, vaikka sieltä tullaankin pienemmällä marginaalilla, kuin mihin ennen olin tottunut.
Ahvenistolla viime kesänä eräs radan parhaista taitajista tuli varikkosuoralla juuri ennen taittoa vasemmalle ulkoa ohi. Meni erittäin läheltä, ja vieläpä paikassa, jossa justiinsa on räpylä kevyellä jarrulla. Minua nauratti niin koko tilanne, että meni hytkyessä ajo samalla kierroksella pilalle myöhemmin suolenkillä. Hän tuli varikolla heti kysymään: "Et kai pelästynyt, näytin vaan sen oikean linjan" Nauroi itsekin kysyessään.
Mainittakoon että olin monta kertaa pyytänyt neuvomaan, miten tämä vaikea paikka ajetaan.
Ai että kuka tuo koheltaja oli? En paljasta, koska olen itsensäpaljastajatyyppiä
. Viimeinen hymiö kalmanohituksen tekijälle. Muut koko woorumin wäelle, säätyyn ja takapuoleen katsomatta.