Kaksi aikasempaa pyörää oli varustettuna luistonestolla ja abseilla, S1000RR ja 10R-11.
Bemarilla tuskin oli missään vaiheessa kummatkaan apuna, mut Kawalla taas pari kertaa lähti takanen luistolle.
Luiston aikana tein tietysti vaistomaisen liikkeen, eli kaasu pois, pyörä oikeni ja kalsarit vaihtoon.
Mietin että minkä verran toi luistonesto oli noissa mukana ja olisko lähtenyt alta ilman sitä.
Eli saattoiko olla niin että se toimii niin huomaamatta etten edes tajunnut sen korjaavan luistoa tai yleensäkki puuttuvan peliin jo ennenkuin katastrofi oli edes lähdössä liikkeelle?
Tuumailen tätä siksi kun tässä nykyisessä kympissä ei ole luistonestoo/abseja, pitääkö mun jotenki muuttaa ajotapaani, lähtee ehkä varovaisemmin mutkien avauksista tai jotain.
Noh, varovaisesti sitä pitääkin lähteä ruosteenpoistoon, mut minkä verran on jengillä luottoo noihin elektronisiin "apupyöriin" ja onko joku ajanut kurvista ulos noita vasten silleen et rohkeesti vaan tuppi nurin ja hienosti meni?
Maailmalta kun lukee isojen poikien juttuja, niin jotkut vannoo noiden nimeen ja jotkut taas ajaa parempia aikoja ilman, mites täällä fiilikset jakaantuu?