Kuvat ratapäiviltä

Aloittaja slowrider, 21.07.12 - klo:00:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slowrider

Tässä kun tuli noita gopron videoita tutkittua, niin aika monen mopon perässä tullut kärkyttyä kierros/pari. Eli aika hyvää ajovideota löytyy useammastakin pyörästä. Mitä mieltä olette saisko noita pistää sellaisenaan jakoon vai tarviiko asianomaiselta pyytää ensin lupa?

Ongelmaksihan tuossa tulee se, että suurta osaa noista pyöristä/kuskeista en ainakaan mopon perseen perusteella tunnista/yhdistä nimimerkkeihin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.06.13 - klo:08:57
Tässä kun tuli noita gopron videoita tutkittua, niin aika monen mopon perässä tullut kärkyttyä kierros/pari. Eli aika hyvää ajovideota löytyy useammastakin pyörästä. Mitä mieltä olette saisko noita pistää sellaisenaan jakoon vai tarviiko asianomaiselta pyytää ensin lupa?

Ongelmaksihan tuossa tulee se, että suurta osaa noista pyöristä/kuskeista en ainakaan mopon perseen perusteella tunnista/yhdistä nimimerkkeihin.
Jakoon vaan. Ja sit jos joku haluaa omansa pois nii ottaa sen sit pois.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Heino

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.06.13 - klo:08:57
Ongelmaksihan tuossa tulee se, että suurta osaa noista pyöristä/kuskeista en ainakaan mopon perseen perusteella tunnista/yhdistä nimimerkkeihin.

Et sattunut mun mustan K6 kuussatasen perässä ajeleen? Vaalea kypärä, harmaa-valkoinen nahka ja punvalkoiset kengät oli päällä. Mä ainakin ajoin sun perässä useempaan otteeseen, mutta en muista tulinko ohi kertaakaan.

slowrider

Voin tässä iltasella/huomenna noita selailla tarkemmin läpi ja ottaa vaikka screenshottia mopoista joista järkevää videota. Pistän vaikka tähän ketjuun

slowrider

Seuraavista mopoista on järkevää kuvaa ainakin kierroksen matkalta ( olen siis niin lähellä, että kuvasta näkee ehkä jotain hyödyllistäkin). Eli näistä nyt ainakin saan leikottua videota jos kiinnostusta on



Heino

Kiitti! Valitettavasti ei ollut meikäläistä noissa kuvissa.

spedor

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.06.13 - klo:16:30
Seuraavista mopoista on järkevää kuvaa ainakin kierroksen matkalta ( olen siis niin lähellä, että kuvasta näkee ehkä jotain hyödyllistäkin). Eli näistä nyt ainakin saan leikottua videota jos kiinnostusta on

Hep! Meikäläinen on näköjään osunut kameran tielle. Elikkäs tuo viimeinen pyörä... Mielelläni katselisin miltä se oma kruisailu näyttää.

slowrider

26.06.13 - klo:22:07 #52 Viimeisin muokkaus: 26.06.13 - klo:22:11 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: spedor - 26.06.13 - klo:21:18
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.06.13 - klo:16:30
Seuraavista mopoista on järkevää kuvaa ainakin kierroksen matkalta ( olen siis niin lähellä, että kuvasta näkee ehkä jotain hyödyllistäkin). Eli näistä nyt ainakin saan leikottua videota jos kiinnostusta on

Hep! Meikäläinen on näköjään osunut kameran tielle. Elikkäs tuo viimeinen pyörä... Mielelläni katselisin miltä se oma kruisailu näyttää.

Video on leikottu ja valmiina lataukseen. Mokkulan kanssa toi vain kestää. noin 2 kierrosta tuli sinusta kuvaa ihan lähietäisyydeltä

slowrider


slowrider

26.06.13 - klo:23:03 #54 Viimeisin muokkaus: 27.06.13 - klo:12:12 käyttäjältä slowrider

slowrider


Räpsijä

Huomenta! Kun en muutakaan paikkaa keksinyt ja  ohjeistettiin tähä osioon heitämään tiistain 6.8.2013 Ducatin vuorolaisten hätäiset ja ei kovinkaan ihmeelliset räpsyt. Kumpa joku päivä saisi lottovoiton ja ostettua paremman putken, jotta edes kuvien laatu ois parempi, sillä kun räpsyjen tapahtumasisältöön en oikeen pysty itse vaikuttamaan, kun mielikuvituskin on jo loppunut...confused_thinking, mutta oli tosi kiva viettää vapaapäivän iltapäivä taas radalla pärinän keskellä ja kävellä lämpimällä kumipinnoitetulla kiihdytyskaistalla paljain varpain  ;)  (Tiedän, halvat ovat huvit..)


Mikko_U

Ei kovaa mutta täysillä!

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mikko_U - 09.08.13 - klo:17:35
Kakelta muutama kuva Motoparkista 7.-8.8.

http://kaken.1g.fi/kuvat/motopark+07,08,2013/

Kappas, olin niin keskittynyt oppilas etten edes huomannu kuvaajaa, kiitos kuvista.

marko_

Bike & Penna Racing ratapäivä Botniaringillä 19.8.13
Kuvia löytyy täältä

Powered by EzPortal