Rata-ajo koulutus

Aloittaja mototollo, 27.07.12 - klo:09:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: mototollo - 17.08.12 - klo:09:53
Huom !
Tiistai päivän aikataulu : 10.00- 18.00 . Bonuksena tiistaille koulutukseen ilmoittautuneille mahdollisuus ajaa myös maanantaina 20.08.2012 alkaen klo.10.00 . Huom. vain koulutukseen tulijoille !!!!

Tämä on helkkarin hyvä bonus!!
Lähdenkin ajamaan Jurvaa kohti jo sunnuntaina.

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.08.12 - klo:11:31
Lainaus käyttäjältä: mototollo - 17.08.12 - klo:09:53
Huom !
Tiistai päivän aikataulu : 10.00- 18.00 . Bonuksena tiistaille koulutukseen ilmoittautuneille mahdollisuus ajaa myös maanantaina 20.08.2012 alkaen klo.10.00 . Huom. vain koulutukseen tulijoille !!!!

Tämä on helkkarin hyvä bonus!!
Lähdenkin ajamaan Jurvaa kohti jo sunnuntaina.

Ja pääseehän siellä myös jo sunnuntainakin ajamaan, 50€ päivä -> WaasaMC

slowrider

tässähän olisi taas kunnon rupeama tiedossa jos maanantaina tonne jo eksyy. la-su alastarolla ja siirtyminen botnialle. Mistähän tuolta löytäisi persaukiselle sopivaa majoitusta?

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.08.12 - klo:18:14
tässähän olisi taas kunnon rupeama tiedossa jos maanantaina tonne jo eksyy. la-su alastarolla ja siirtyminen botnialle. Mistähän tuolta löytäisi persaukiselle sopivaa majoitusta?
Radan vieressä: http://personal.inet.fi/koti/lintuharju/majoitukset.html
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Jos jollain ois mökissä tilaa yhdelle väsyneelle ja sisäsiistille ratailijalle niin pistäkää privaa. Vaikka kuinka x-asennossa nukun niin 4-hengen mökki jo liiottelua :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.08.12 - klo:21:56
Jos jollain ois mökissä tilaa yhdelle väsyneelle ja sisäsiistille ratailijalle niin pistäkää privaa. Vaikka kuinka x-asennossa nukun niin 4-hengen mökki jo liiottelua :D

Mä varaan sen isomman mökin ja mahdut sinne punkkaamaan jos kelpaa.
Piereskelen, kuorsaan ja kuulemma hion öisin tulevan ratapäivän kuvioita jollain ihme mambojambo-muminalla, mut jos noi ei ole esteenä niin sinne vaan.

jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.08.12 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.08.12 - klo:21:56
Jos jollain ois mökissä tilaa yhdelle väsyneelle ja sisäsiistille ratailijalle niin pistäkää privaa. Vaikka kuinka x-asennossa nukun niin 4-hengen mökki jo liiottelua :D

Mä varaan sen isomman mökin ja mahdut sinne punkkaamaan jos kelpaa.
Piereskelen, kuorsaan ja kuulemma hion öisin tulevan ratapäivän kuvioita jollain ihme mambojambo-muminalla, mut jos noi ei ole esteenä niin sinne vaan.

Sori, tämä täytyy perua kun emäntä sai töistä vapaata ja lähtee mukaan, joten ollaan kaharestaan mökissä.
Tiistaina synttäritkin, jos sais vaikka....kakkua.

jarska

Kamat taas pakattu ja kohta lähretään kohti heppatilaa.
Kakku maistuu jo suussa ja vähän odottelen jos vaikka radalle on roudattu punainen(Panikaaleppi..öölinssillä) RR-paketti mun nimellä varustettuna ja komeita kukkasia sylin täydeltä.

joko on tarpeeksi vihjailtu, häh.. :D

JTK

 offtopic_1
Onnittelut jarskalle!
Quot homines, tot sententiae.

BANDIT-R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.08.12 - klo:10:48
Kamat taas pakattu ja kohta lähretään kohti heppatilaa.
Kakku maistuu jo suussa ja vähän odottelen jos vaikka radalle on roudattu punainen(Panikaaleppi..öölinssillä) RR-paketti mun nimellä varustettuna ja komeita kukkasia sylin täydeltä.

joko on tarpeeksi vihjailtu, häh.. :D

Onnea Jarska! Huuhtelehan kakunmaku suustasi vaik oluella  hesse_ok
Kohti ääretöntä ja sen yli
Valomainoksia ja tarroja työkseen tekevä/myyvä

JiiPee66

Paljon onnea meittin residentille. birthday_1

carbon


           Jarska, mun rakas velipuoli. Haluaisin olla nyt siellä heppatilalla luovuttamassa sitä Panigaalea, mutta kun mun on pakko olla töissä.
Onnea ikääntymisen johdosta, ei taida ainakaan tohon vauhtiin vaikuttaa ? Varovasti silti, luut haurastuu.....
Voin mää koittaa..

Fasu

Hups.  Myöhästyneet onnittelut jarska! mp_rata 
VV

jarska

22.08.12 - klo:11:23 #28 Viimeisin muokkaus: 22.08.12 - klo:11:26 käyttäjältä jarska
Kiitoksia kovasti kaikille onnitteluista! :-*
Olipa kivat pari päivää ajella Botniaa. hesse_yahoo

KIITOS Samille loistavasta koulutuksesta ja koko Yamaha porukalle iso käsi, ensiluokkaista hommaa. bowdown_1

Suuret kiitokset myös kakuttelusta, kaikkien nimmareilla varustetusta kortista, Yammu-paidasta, synttäriajelusta Yammun kyydissä ja muutenkin hyvästä hengestä varikolla.
Kovaa mentiin kaks päällä ja Sami valitteli et meinaa keulia...tiedä sitten tarkoittiko mun läheisyyttä vai painoa.

Tässä yksi emännän lataamista kuvista, minusta ollaan kovasti sopusuhtainen pari ja voitais vaikka pärjätä kisoissa jos Jukka innostuu tällaisia järjestämään:


rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.08.12 - klo:11:23
Kiitoksia kovasti kaikille onnitteluista! :-*
Olipa kivat pari päivää ajella Botniaa. hesse_yahoo

KIITOS Samille loistavasta koulutuksesta ja koko Yamaha porukalle iso käsi, ensiluokkaista hommaa. bowdown_1

Suuret kiitokset myös kakuttelusta, kaikkien nimmareilla varustetusta kortista, Yammu-paidasta, synttäriajelusta Yammun kyydissä ja muutenkin hyvästä hengestä varikolla.
Kovaa mentiin kaks päällä ja Sami valitteli et meinaa keulia...tiedä sitten tarkoittiko mun läheisyyttä vai painoa.

Tässä yksi emännän lataamista kuvista, minusta ollaan kovasti sopusuhtainen pari ja voitais vaikka pärjätä kisoissa jos Jukka innostuu tällaisia järjestämään:



Siinähän te ootte ku legopalikat :)

Powered by EzPortal