Noniin, olen mä tälle kesälle "muutaman" kerran kuullut miten käänteinen kaavio toimii radalla paljon paremmin ja meikäläinen old school ratailijana on ollut kovasti vastaan...tähän saakka...
nään jo silmissäni Wehnän leveän hymyn. 
Kemoralla pojjaat oluttuopin äärellä niin paatoksella selitti etuja ja mä nyt sitten heikkona hetkenä soitin Motoringille, et saisko tohon Bazzazin shifteriin PUSH kytkimen tilalle PULL mallin.
Palvelu toimii, lähetän oman kytkimen Motoringille ja laittavat puoleen hintaan käänteiseen kaavioon passelin tilalle.
Lightechin jalkatappisarjan pitäs toimia toistepäin, kun pyöräyttää vaihdeaskin ohjuritapin booreissaan ylhäälle, kaiketi?
Miks se muka on niin hyvä noin päin, miten sitä osaa nostaa ylöspäin kun pitää vaihtaa pienemmälle ennen kurvia...höh.