Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 17.06.13 - klo:13:35
Hieman vanhaa postausta lainailen. Millä nykäisit kiinni tuon lisämuovin?
Itse talvella tein moisen, mutta ei mun vesijohtoputki pynyt kiinni.
Hioin karheaksi molemmat pinnat ja nykäisin epoksilla kiinni. Ihan sai sormilla työntämällä härpäkkeen otettua irti.
Vaihdoitko kaasuvaijerit, vai riittikö hienosäätövara?
Mulla on kans sama modi tehtynä. Tosin liimasin vaan 2mm soiron valkoisesta viemäriputkesta rullan päälle.
Liimaus epoxyllä.
Kahvakoteloa kun kairaa isommaksi niin sielä on sitten sen toisen vaijerin kiinnitysruuvvi mikä pitää vaihtaa lyhyempään ettei se paina siihen rullaan. Jos kaasu palauttaa huonosti, todenäkösesti se pultti painaa siihen kahvaan.
Vaijereista, vetovaijerin kuortaa pitää lyhentään sieltä mikä tulee kahvakotelon sisään, muuten kuoren pää vastaa rullaan.
Vaijereitten toisessa päässä kun on ne säädöt. Sieltä pitää siirtää ne yhdet mutterit sen kiinnitysraudan toisellepuolen että saa lisää varaa vaijereihin.
Sitten vielä semmonen juttu että kun vaijereistä säätää löysiä pois niin pitää kokeilla kumpaa vaijeria kiristämällä ne löysät otetaan pois koska muuten kahva ei palauta kunnolla. Eli jos kirit löysät pois väärästä vaijerista niin kahvasta tulee jäykkä ja jos kirit oikeasta niin kahva toimii hienosti.
Täällä vielä video onnistuneesta tuotoksesta:
http://s295.photobucket.com/user/tiimarko/media/ModattuR6RkaasukahvaSuzukiGSX-R1000K4_zpsede8c21d.mp4.html