Uusimmat

19 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Pikakaasu

Aloittaja jarska, 01.08.12 - klo:22:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wehna

Lainaus käyttäjältä: app - 22.09.13 - klo:22:21
Lainaus käyttäjältä: wehna - 22.09.13 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: app - 22.09.13 - klo:21:22
Kertokaas mulle miten tähän puimuriin saa lyhemmän kaasun. On edelleen lähes vakio, ja taitaa tässä -12 malissa ollakin sama tämä nykyinen, kuin 9-11 mallien pika, joka sekin vain aavistuksen lyhyempi orkkista. Olikohan naurettavat 7/360 astetta lyhkäsempi.
Saa edelleen pyörittää rannetta liikaa. Josko oma viritys, jos ei löydy tilaamalla ?

Pitäis katsoa mikä kaasu sulla on paikallaan, alphalta saatavana kahta versiota vakion lisäksi. Sitten meillä on omakin viritys olemassa.

Hyvä. Lyhennetään tätä. Ei ole muutettu nyt vakiosta, ja liikerata on mulle liian pitkä. Pitää saaha avauksin lisää RRuutia myös, ja näinhän se käy parhaiten.  stoppie_gif.
Ei vaan, kyllä sitä kahvaa pitää joka kerta suorilla keskittyneesti ruuvata auki asti, ja jos ajatus muualla, jää aina vajaaks. Kymmenenkin astetta lyhempi muuttais varmasti homman täysin.

Jep, vakio on liian pitkä. Muistaakseen alphan lyhyin versio lyhentää 8-10astetta, hinta noin 100e
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

MikkoS

Onkoha uuden pikakaasun (accossato) vaijereita aiheellista voidella ennen käyttöönottoa? Jos on niin mimmosella aineella? 
En oo aikasemmin asentanut kun fillarin vaijereita eikä niissä ollu kaasulle vaijeria lainkaan...

tamik87

Mulla on ruutosen pikakaasun palautusvaijeri rispaantunut sen verran paljon että ajattelin vaihtaa / korjata sen. Onko noista bilteman korjaussarjoista mihinkään? Jos ei, niin mistä olette tilailleet varaosavaijereita?

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 10.06.14 - klo:13:18
Jos ei, niin mistä olette tilailleet varaosavaijereita?
Onks sul siin orginaalivaijeri vai joku tarvike?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.06.14 - klo:13:39
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 10.06.14 - klo:13:18
Jos ei, niin mistä olette tilailleet varaosavaijereita?
Onks sul siin orginaalivaijeri vai joku tarvike?

Se pikakaasu oli merkkiä "Active" tjsp randomi ebay? Originaalivaijeri on vähän erilainen; siinä niputetaan vaijerit yhteen noin 50 mm päässä kahvasta, kun taas kaikissa noissa pikakaasuissa vaijerit kulkevat itsenäisesti ruiskurungolle asti.

murmela

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 22.05.14 - klo:19:56
Onkoha uuden pikakaasun (accossato) vaijereita aiheellista voidella ennen käyttöönottoa? Jos on niin mimmosella aineella?
En oo aikasemmin asentanut kun fillarin vaijereita eikä niissä ollu kaasulle vaijeria lainkaan...
Minkä kokosia noi Accossaton mukana tulleet kehät on?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.06.14 - klo:11:53
Minkä kokosia noi Accossaton mukana tulleet kehät on?
Katon kehistä mitat seuraavan kerran kun käyn tallilla. 
Sen verran muistan ulkoa, että kaksi pienempää oli pienempiä kun r6r vakio ja se isoin halkaisijaltaan pari-kolme milliä isompi. 

Jos ylpeys antais periksi niin melkeen sanoisin että tuli hukkahankinta. Mutta pääsen tolla isoimmalla kiekolla kääntämään kaasun pohjaan asti muuttamatta otetta niin kai se on sitte iha hyvä. En jaksa sorvata isompaa rullaa.

Vastaan samalla itse omaan kysymykseeni: kaapista löytynyt shimano "ketjun ja vaijerin voitelyöljy" soveltuu vaijerin voiteluun ihan hyvin. Ketjun sijaan suihkuttelisin tuota suoraan takakatteeseen, -vanteelle ja ajosaappaille niin jäis se välivaihe pois kokonaan.

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.06.14 - klo:11:53
Minkä kokosia noi Accossaton mukana tulleet kehät on?
Kävin tallilla ja omaksi ihmetykseksi muistin tsekata kehien koot.
Pienemmät kehät on 37mm ja 40mm, isoin pyörässä kiinni enkä jaksanut ruuvata auki. Se ei tosiaan ihmeellisesti r6r vakiokiekkoa isompi ole, jotenka tolla logiikalla se ois sitten 43mm.

wehna

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 28.06.14 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.06.14 - klo:11:53
Minkä kokosia noi Accossaton mukana tulleet kehät on?
Kävin tallilla ja omaksi ihmetykseksi muistin tsekata kehien koot.
Pienemmät kehät on 37mm ja 40mm, isoin pyörässä kiinni enkä jaksanut ruuvata auki. Se ei tosiaan ihmeellisesti r6r vakiokiekkoa isompi ole, jotenka tolla logiikalla se ois sitten 43mm.

Hmmm...
Mulla vois olla 47mm kehä accosaton kaasuun. Tai ainakin voidaan tehdä halutun kokoisia kehiä.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Juha_K

#54
Suhteellisen edullinen pikakaasu KILK
48.5mm, voi olla ettei enää mahdu Suzukin kahvaksi kun 44mm rullan kanssa joutui käyttämään Dremeliä.  
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

tamik87

Kandee pelata varman päälle pikakaasun kaa.. Nimim. Kerran kaasu hirttänyt kiinni... Touhutonni meni taas siinäkin... :(
Sent from my Lumia 1020

juice09

Mulle laitetaan accosato, wehnä mittas minkälaaisen kaasun haluan, ja tekee siihen kiekon. Pitäs olla mieleinen

slowrider

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 08.12.14 - klo:03:23
Mulle laitetaan accosato, wehnä mittas minkälaaisen kaasun haluan, ja tekee siihen kiekon. Pitäs olla mieleinen

Sama suunnitelma

MikkoS

Miehä menin ja ostin Karilta tuon aiemmin tässä ketjussa mainitun 47mm kehän. Ja hyvä että ostinkii!
Nyt on hito hyvä kaasu, sopivan mittanen kaasun liike ja kvr osan laatu spot on erinomaista. Kantsii hommata!

Kuten aiemmin jo kirjoittelin, ilman tota isompaa kiekkoa ei oo mitenkään kovin pikainen kaasu kyseessä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 08.12.14 - klo:18:51
Miehä menin ja ostin Karilta tuon aiemmin tässä ketjussa mainitun 47mm kehän. Ja hyvä että ostinkii!
Nyt on hito hyvä kaasu, sopivan mittanen kaasun liike ja kvr osan laatu spot on erinomaista. Kantsii hommata!

Kuten aiemmin jo kirjoittelin, ilman tota isompaa kiekkoa ei oo mitenkään kovin pikainen kaasu kyseessä.
Se riippuu myös hyvin paljon siitä, missä vehkeessä se 47mm kehä on kiinni. Kaikissa kun ei oo sama alkuperänen välityssuhde.
Jarrut paskana, paha hidastaa.