Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

tamik87

Kokemuksen rintaäänellä varoituksen sana:

Varaudu sitten 1-6 kk toimitusaikaan kun tilaat kiinasta tavaraa maksuttomalla toimituksella. Ensi viikolla ne lyö sen jonkun riisinviljelijän tarakalle joka lähtee polkemaan Alaskan kautta Suomeen.  :D

Juha_K

^Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että noin kaksi viikkoa kesti toimitus. Ratakatteisiin pleksi ja kaverille K8:siin, eri myyjiltä ja eri aikaan tilattuna.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

T1mppa

15.05.13 - klo:14:37 #1367 Viimeisin muokkaus: 15.05.13 - klo:14:40 käyttäjältä T1mppa
Eiköhän tuo pleksi juhannukseen mennessä tule. Eipä tuolla kiire ole, kun on jo nyt yksi kirkas(naarmuinen) ja yksi tummenettu. Ihan tietoisesti otin riskin toimitusajansuhteen.

Jonkin verran Kiinasta ja Hong kongista tilanneena, olen keskustellut myyjien kanssa, että alkuvuodesta 2013 lähtien on ollut todella pahoja ruuhkia Shanghain lentokentällä. Voi ihan hyvin olla siellä sen 30 päivää odottelemassa. Pakettien määrä on noussut niin rajusti, että kapasitetti ei ehdi käsittelemään sitä.

Sumomotolta tilasin rengaslämmittimet. He sanoi, että ei edes suostu lähettämään economy-postilla. Kestää varmasti todella kauan ja hukkumismahdollisuus on suuri. Laitoin muutaman euron lisää, niin lämmittimet tuli kolmessa päivässä suomeen. Tosin ne jäi tulliin ja oli siellä neljä päivää :( Vaikka maksoin tunnin sisällä laskun, jonka tulli lähetti minulle sähköpostiin.

slowrider

Mulla on 1-4vk ollu yleensä toimitus. Pleksiin joutu vähän reikiä muokata mut muuten istu hyvin.

R1Kaitsu

54 kierrosta apparaa ympäri. Paras kierros 1.26,7. Kivaa oli.


marko_

Huomena aamupäivällä nokka kohti Alastaroa.
Eka ajopäivä vasta lauantaina mutta pitää mennä ajoissa paikalle nostattaan fiiliksiä.  :-X

Toivottavasti saadaan ajella kuivalla radalla koko viikonloppu.

juice09

oisko joku tampereelta tulossa alastaroon viikonloppuna ja toisi mulle pp-tuningin bensatankinkorkin bikedoctorilta, ajettiin tänään kemorassa niin rajusti ettei korkki pysyny mukana ja minä en sinne tohtorille löydä. Ptäisi löytyä suoraan hyllystä.
t. juice
040 7289 734

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 15.05.13 - klo:14:37
Eiköhän tuo pleksi juhannukseen mennessä tule.

Eipä taida Juhannukseksi ehtiä...

"Hi,dear friend
thank you for your order :)
I have shipped this item.Because this is Int'l Economy shipping,Usually, It takes 20-40 days on the way.
please wait some time during this time
thank you very much.

Besides, as we all know that International shipping requires more complicated shipping procedures, such as both countries customs, transit stations etc., it will probably take longer time for your items to arrive at the final destination. "

Vaikuttaa siltä, että tavaran määrä Shanghaissa on vaan kasvanut. Kaippa sitä voisi ensi kerralla maksaa muutaman euron enemmän, jotta saisi ostoksensa edes jotenkin järkevässä ajassa.


tamik87

*eilen:

Katukatteet ja rekisterikilpi irti --> Mustat spraymaalatut lasikuitukatteet tilalle. Mustalla permanenttitussilla vähän paikkailua niihin kohtiin joista maali lohjennut irti. Sitten vielä komia .ORG! tarra ankanpyrstöön ja voila!

*Tänään hitusen lisää öljyä keulapumppuihin jos auttaisi pohjailuihin las palmasin jarruissa. (Vaihdoin keulaöljyt aiemmin 5W viskositeettiin.. on herkkä!)

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 17.05.13 - klo:08:50
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 17.05.13 - klo:08:26

Eipä taida Juhannukseksi ehtiä...



Kirkas pleksi, OEM, käytetty 10e  shakehands_1
http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=6701.0

Laitoin tekstiviestin menemään. Kiitos kovasti vinkistä!

Tomppa

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 16.05.13 - klo:23:59
oisko joku tampereelta tulossa alastaroon viikonloppuna ja toisi mulle pp-tuningin bensatankinkorkin bikedoctorilta, ajettiin tänään kemorassa niin rajusti ettei korkki pysyny mukana ja minä en sinne tohtorille löydä. Ptäisi löytyä suoraan hyllystä.
t. juice
040 7289 734

En ole tulossa vkl Alastaroon mutta tässä 1km tohtorin pajalta kun asustan niin voi opastaa sut puhelimessa perille tai hakea osan valmiiksi odottamaan ja multa saa sen virka-ajan ulkopuolellakin. Ens pe olen tulossa kyllä Kemoraan... jos siitä sit enää on apua.

murmela

v***u mitä säätöö...  jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

M1uQ

Ei sillä, että tämä mihinkään liittyis, mutta tänään on wperin polttarit. On ajettu ultrakevyellä kokkolan päällä, pelattu paintballia, ja tietenki myyty torilla voimamies kalentereita. Lisää on luvassa kalajoella mökillä.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


tamik87

Parannettu omaa parasta alastarossa 4s. Hiekkadyynineitsyys menetetty. Pyörä helv* hyvissä säädöissä. Upea keli ajaa. Parasta seuraa. Oikea pakoputki meinas lähteä irti. Eli v***u mikä päivä! bike_leaning stoppie_gif

Powered by EzPortal