Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 12.07.14 - klo:22:09
Tänään Pärnussavain korkeeta 1:19 ja 1-2s hitaammin ohitellen. Optimi 1:16.7. Siinä sitä olis tavoitetta.

Hirveetä kattoo ton Vuorelan menoo.
Koittakaa ny tehrä jotain. Juottakaa vaikka känniin, nii ei uskalla kankkusessa petrata tosta

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 13.07.14 - klo:01:16
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 12.07.14 - klo:22:09
Tänään Pärnussavain korkeeta 1:19 ja 1-2s hitaammin ohitellen. Optimi 1:16.7. Siinä sitä olis tavoitetta.

Hirveetä kattoo ton Vuorelan menoo.
Koittakaa ny tehrä jotain. Juottakaa vaikka känniin, nii ei uskalla kankkusessa petrata tosta

Eivät edes juottaneet, vaan itse piti sitäkin hommaa hoitaa. Pari kertaa ovat kyl yrittäneet päivän päätteeksi kemikaakeilla myrkyttää, mutta vielä on selvitty ajamaan.

santerik

Noe voe mahoton...

Moposta hukkui taannoin db-killeri ja motoparkkiin ei ihan liiaksi ole asiaa ilman. Uusi tulokas osoittautui vähän niinq paskaksi: taka- ja paluusuoralla huippuja uupui n. 20km/h ja paluusuoralle ylämäkeen kiihdyttäessä piti hypätä aisalta viereen laukalle notta pääsee mäen päälle. Eipä mun kierrosajat tehosta ole sinällään kiinni, mutta turhauttavaa ajella tolleesti.

Siirtymäajossa motoparkkiin huomasin, että perjantainen "kalareissu" tuntui naamassa sen verran, että melkein olisi pitänyt poskipalat ottaa kypärästä poies, pesunkestävä melonipää. Ratapäivän avanneella viiden kierroksen setillä totesin, että perjantai tuntui myös muualla kuin poskissa. Onneksi lämmintä ei ollut kuin sata tai jotain..

Varikolla ekan setin jälkeen taasen huomasin, että kytkinvivun tiiviste ei ole korjautunut itsestään. Työnsi ennen jonkun hajatipan, nyt vähän reilumman hajatipan koneen poskelle. Ei viitsinyt jäädä radalle pyörimään, ettei vahingossakaan käy sitä että korkkaa täysin ja takaa tuleva (=kohta kierroksella ohittava) on nokallaan mun öljyjen takia -> himaan. Kuka voi olla niin uskomattoman tyhymä, ettei laittanut tota kuntoon kun motoparkissa oli kolmen viikon Oraksen muistoaika vaan odotteli, että loma alkaa ja rata on vapaa?

Olipahan "#&=¤ tiukassa se vanha tiiviste, toivottavasti irroitusoperaatiolla ei taattu sitä, että enää ei pidä yksikään tiiviste ikinä missään. Onneks alko loma ni ei ihistä niin paljon et vehkeet on romuna, eiku.. 

No, jankki on jo housussa...

PS. Onko tosissaan niin, ettei ton kytkinkopan alle tuu tiivistettä, muuta ko tököttimallia? Edellinen omistaja (luultavasti Mario, mahdollisesti Antonio) oli vetänyt sikaliimalla tahi vastaavalla enkä kyllä löytänyt tolle tiivisteelle oikeen varaosanumeroo..

Mikko K.

Voi kilin v***u. Katteita pari sarjaa on tullut mulle perille lähetysseurannan mukana, vaan ei näy täällä eikä muuallaaan. saa****an viten hel***in per**le maksan tästä lähtien kaiken perke käteisellä, mummon markoilla ja silloin kun tavara vaihtaa omistajaa.

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: santerik - 13.07.14 - klo:20:33
Noe voe mahoton...
Nii, kuten oon sanonu, ratkot nuo tekniset ongelmasi; paat dollarit jonoon, hajet ton award winning ärkutosen kuleksimasta. Ihan on rahalla hoidettavissa tämäkin. 
Mie sain jo hupparin ja kasan tarroja tosta ni miks ei vaihtais uudempaan...

santerik

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 13.07.14 - klo:21:51
Lainaus käyttäjältä: santerik - 13.07.14 - klo:20:33
Noe voe mahoton...
Nii, kuten oon sanonu, ratkot nuo tekniset ongelmasi; paat dollarit jonoon, hajet ton award winning ärkutosen kuleksimasta. Ihan on rahalla hoidettavissa tämäkin.
Mie sain jo hupparin ja kasan tarroja tosta ni miks ei vaihtais uudempaan...

Mä nään tän suunnitelman muuten hyvänä, mut maksukyky on luokkaa huppari ja kasa tarroja ja niistä se et vissii suostu luopuu?

Eniten mä tartten sen autotallin :) ei oo vaaa vielä löytynyt ketään kuka halusi myydä mulle hyvää tallia selkeesti alle markkinahinnan... Jännä sinänsä...

murmela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.07.14 - klo:16:43
Jaha, se ois sit seuraavat kaks päivää Alastaroa Auringossa:
http://www.yr.no/place/Finland/Western_Finland/Alastaro~661410/hour_by_hour_detailed.html
Eikä toi viikonlopun Pärnukaan huonolta näytä:
http://www.yr.no/sted/Estland/P%C3%A4rnumaa/P%C3%A4rnu/langtidsvarsel.html

Life Is Good! jibii_gif

(kaik on männy putkeen, joten saa nähä missä vaiheessa "v***u Mitä Motorsporttia" iskee... hihi1 )
Noniin, eilen se alko, ninjasta öljyä jostain yläpäästä ulos pärnussa, tänään ehti melkei pärnusta kotiovelle, nii citikasta hydrauliöljyä pienestä kumiletkusta ulos. hihi1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Naaa, jos oikei positiivisesti ajattelee, nii ny on taas tarjota kulmaventtiilejä kyselijöille. :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.07.14 - klo:19:52
Naaa, jos oikei positiivisesti ajattelee, nii ny on taas tarjota kulmaventtiilejä kyselijöille. :)

Hep, jemmaa mulle se yks.

wbaum

Miehet ja mopot ehjänä takaisin pärnusta ja talli täynnä viinaa kunhan motorsportilta ehtii juomaan, eli nyt.
Vielä kun saisi Vuorelalta upin videosta, missä peesaa mua niin olis täydellistä :D

santerik

Toivon hartaasti, että huomenna on se hetki kun honda saa kytkinkoppansa takaisin paikalleen. Siinä ei tosissaan mitään erillistä tiivistettä vaan jollain jellyllä pitää mennä. Onko väliä mitä laittaa kunhan tuubin mukaan kestää öljyä ja lämpöä?

Onko joku perusmiina mihin tossa on hyvä ekalla kertaa astua?

murmela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.07.14 - klo:19:00
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.07.14 - klo:16:43
Jaha, se ois sit seuraavat kaks päivää Alastaroa Auringossa:
http://www.yr.no/place/Finland/Western_Finland/Alastaro~661410/hour_by_hour_detailed.html
Eikä toi viikonlopun Pärnukaan huonolta näytä:
http://www.yr.no/sted/Estland/P%C3%A4rnumaa/P%C3%A4rnu/langtidsvarsel.html

Life Is Good! jibii_gif

(kaik on männy putkeen, joten saa nähä missä vaiheessa "v***u Mitä Motorsporttia" iskee... hihi1 )
Noniin, eilen se alko, ninjasta öljyä jostain yläpäästä ulos pärnussa, tänään ehti melkei pärnusta kotiovelle, nii citikasta hydrauliöljyä pienestä kumiletkusta ulos. hihi1
Citikka fixattu. Ei tarvinnu irrottaa ku paisari ja hydraulisäiliö ja etusisälokari, että pääs ottamaan sentin pätkän letkusta pois ja panemaan sen takaisin.
Mitäköhän huomenna löytyy... birthday_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.07.14 - klo:22:03
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.07.14 - klo:19:00
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.07.14 - klo:16:43
Jaha, se ois sit seuraavat kaks päivää Alastaroa Auringossa:
http://www.yr.no/place/Finland/Western_Finland/Alastaro~661410/hour_by_hour_detailed.html
Eikä toi viikonlopun Pärnukaan huonolta näytä:
http://www.yr.no/sted/Estland/P%C3%A4rnumaa/P%C3%A4rnu/langtidsvarsel.html

Life Is Good! jibii_gif

(kaik on männy putkeen, joten saa nähä missä vaiheessa "v***u Mitä Motorsporttia" iskee... hihi1 )
Noniin, eilen se alko, ninjasta öljyä jostain yläpäästä ulos pärnussa, tänään ehti melkei pärnusta kotiovelle, nii citikasta hydrauliöljyä pienestä kumiletkusta ulos. hihi1
Citikka fixattu. Ei tarvinnu irrottaa ku paisari ja hydraulisäiliö ja etusisälokari, että pääs ottamaan sentin pätkän letkusta pois ja panemaan sen takaisin.
Mitäköhän huomenna löytyy... birthday_1

Jos yhtään sukua rellulle, niin ihan sama mitä teet niin on vaihdelaatikkoöljyt lattiakaivossa ja joku vetari rikki ja muiden suojakumit hajalla....

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 14.07.14 - klo:20:18
Miehet ja mopot ehjänä takaisin pärnusta ja talli täynnä viinaa kunhan motorsportilta ehtii juomaan, eli nyt.
Vielä kun saisi Vuorelalta upin videosta, missä peesaa mua niin olis täydellistä :D
Laitetaan taas ohitusmallia kunhan kerkiää reissaamiselta :) On muuten ihan yhtä ötökköinen kamera kuin tuossa jo laitetussa videossa ja kuski piileskelee sotkujen takana.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.07.14 - klo:23:42
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 14.07.14 - klo:20:18
Miehet ja mopot ehjänä takaisin pärnusta ja talli täynnä viinaa kunhan motorsportilta ehtii juomaan, eli nyt.
Vielä kun saisi Vuorelalta upin videosta, missä peesaa mua niin olis täydellistä :D
Laitetaan taas ohitusmallia kunhan kerkiää reissaamiselta :) On muuten ihan yhtä ötökköinen kamera kuin tuossa jo laitetussa videossa ja kuski piileskelee sotkujen takana.
Jees, no josko siellä jotain näkyisi ;)

https://www.youtube.com/watch?v=LrlawFQkJAQ

Powered by EzPortal