Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bobo

Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

TommoKe

No niin. Nyt on app:n nahkapuvun värituskin liki kopioitu, seuraavaksi varmaan rupee Mynssenistä tuleen piirakka kuvioisia bemareita linjalta!  
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 25.03.15 - klo:18:51
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 25.03.15 - klo:18:43
Luki niin isolla hylätty kuljetuskaluston katsastuslapussa, että piti vähän hakea tuninggia. WV alustan suunnittelu kyl eliittiä.
Ai, mitä? WV:n alustassa väljiä niveliä? Ei oo mahollista! :D
Ei oo enää. Ei montaa niveltä jääny vaihtamatta, jarrusatulaa ja palaa ja letkua uusiksi. Bilsteinin b6 alusta viel pitää ruuvata alle vielä niin alkaa kuljetuskaluston budjetti olla kyllä täynnä tältä vuodelta. On kyllä melko paljon tykympi tulossa.

Melkoinen experimentti oli tuo aurauksen ja suuntauksen säätö nollakokemuksella, tässä oli kontribuutiota myös erään moottoripyöräkerhon ratavastaavallakin.

Nitrous

Tänään sain vihdoin vedettyä loput Racedacin sähköt. Nyt on Rdac ja GPS-mokkula suoraan pyörän sähköissä pääkatkasijan takana. Eli loggeri ja GPS on aina päällä kun pyörässä on virrat päällä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

DaZuissi

Purettu gixusta alusta irti.

santerik

Ensteks: motoparkin kalenteri on alkanna heräillä kauteen.

Toisteks: välillä tulee näitä enemmän ja vähemmän fiksuja/pitkäkestoisia villityksiä. Viimeisimmän uskon johtuvan kellojen käännöstä. Nyt tässä funtsin notta tommottii 250cc tahtari vois olla hauska harrastepeli. Jos mulla tulee päiviä kesässä noin kymmenen niin kuinka monta kertaa konetta kannattaa varautua levittelee tuona aikana? Eikös noissa tekniikka ole aika simppeliä? Itsehän olen mekaanikkona paskan ja olemattoman välillä mutta pilvilinnassani olen oppimiskykyinen. Kestoltaan kai paras olisi mahdollisimman vakio aprilia, yleisin taitaa olla honda.. Onkos kellään hajua millaisilla summilla ajokuntoiset rahtaritkin on viimevuosina vaihtanut omistajaa? Saako muihin kuin apriliaan (rgv) enää osia?

qazwsx

^hiljainenpäivä, hiljainenpäivä... Hattua nostan yrittäjälle joka tuota jaksaa pyörittää. Parhaaseen aikaan oltava rata kiinni ympäristölupien takia.

Nitrous

Tänäön oli penkissä isoja ja jumalattoman vahvoja hevosia kaikki 105 kappaletta. Ja kaikenlisäks ne asu takarenkaalla. :D Samassa penkissä käytännössä vakio ZX6R oli tuupannu takaselle 115, eli ei tässä paljon olla muita perässä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.03.15 - klo:17:44
Samassa penkissä käytännössä vakio ZX6R oli tuupannu takaselle 115, eli ei tässä paljon olla muita perässä. :D
R vai RR vai 636?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.03.15 - klo:17:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.03.15 - klo:17:44
Samassa penkissä käytännössä vakio ZX6R oli tuupannu takaselle 115, eli ei tässä paljon olla muita perässä. :D
R vai RR vai 636?
-12 mallinen ratapeli. Tiiä sit montako ärrää siinä on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

tamik87

Luuletko montakin sekuntia tuolla olevan merkitystä

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 01.04.15 - klo:17:39
Luuletko montakin sekuntia tuolla olevan merkitystä
Tuskin vaikuttaa kierrosaikaan juurikaan. Pääasia oli vaan kattoo seokset kohdilleen. Se missä tehoero yleisesti ottaen tuntunee eniten, on Kemoran katsomosuora, Botnian pääsuora, Motoparkin ylämäki ja Motoparkin takasuora (jota tosin voi paikata jos ajaa bussipysäkin hyvin). Ärrien lukumäärällä sitten tuskin on senkään vertaa merkitystä. Tai jos on niin maalaan katteet täyteen ärriä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Onko nää 1.4. jorinoita vai jotain ihan vanhoja juttuja? :D
TommoKe on ainakin kirjoittanut tosta ohjausiskarista juttua.

http://recall.ohlins.eu/en/check/ttx-shock-absorber/
"Öhlins Racing AB has discovered an assembly defect in certain batches and part numbers of aftermarket TTX36 (TTX GP, TTX RT & TTX36 MKII) motorcycle shock absorbers.
Öhlins Racing AB has therefore decided to recall all the affected aftermarket TTX36 shock absorbers to rectify the issue."

http://recall.ohlins.eu/en/check/steering-damper/
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 01.04.15 - klo:19:50
Onko nää 1.4. jorinoita vai jotain ihan vanhoja juttuja? :D
TommoKe on ainakin kirjoittanut tosta ohjausiskarista juttua.

http://recall.ohlins.eu/en/check/ttx-shock-absorber/
"Öhlins Racing AB has discovered an assembly defect in certain batches and part numbers of aftermarket TTX36 (TTX GP, TTX RT & TTX36 MKII) motorcycle shock absorbers.
Öhlins Racing AB has therefore decided to recall all the affected aftermarket TTX36 shock absorbers to rectify the issue."

http://recall.ohlins.eu/en/check/steering-damper/
Ainakin joku bladen takapumppu on semmonen, että se poksuu aika usein, eli vois pitää paikkaansakin, mutta mistä näitä tietää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

TommoKe

Jos joku muistaa ostaneensa multa bemarin ohjausiskarin, mulla on edelleen siihen tullut takuuosa. Muistutan vielä kerran tästä.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Powered by EzPortal