Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

juice09

testailin tässä iltasella ajokamppeita, että meneekö päälle, ja samaan aikaan ulko-oveen koputettiin ( ovikello rikki ), menin täysissä tamineissa ja aukasin oven, niin siinä seiso joku viherpiipertäjä taulujensa kanssa. Suu auki tuijotti, kun kypärän sisästä kajautin että tuuppa pirttiin niin katotaan niitä sun tuherruksia. Ei tullu lähti melko haipakkaa, tuskin tulee toisen kerran...

Raaseri

03.03.13 - klo:15:38 #991 Viimeisin muokkaus: 03.03.13 - klo:17:39 käyttäjältä Raaseri
Kolattuani 30cm viime yönä tippunutta lunta, alkoi kevätaurinko paistaa silmään niin että totesin olevan aika suorittaa Ducatille pikku huolto. Öljynvaihtoa ja samalla tsekata että kaikki on kunnossa.



Näyttää melkolailla olevan.

Nitrous

Joko samalla sait sen vaihteensiirtäjän korjattua?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:08:10
Joko samalla sait sen vaihteensiirtäjän korjattua?

Nitrous on oikeassa. Tiedän että öljyt saa vähän pienemmälläkin vaivalla vaihdettua... Kolmosen vaihteensiirtäjähaarukka tässä on menossa vaihtoon. Silmällä ei vikaa nähnyt, mauseri kertoo sen olevan 0,7mm vinossa. Se on pienestä kiinni niin kuin Edelman sanoo. Kyllä tämä vanhuspari taas ensi kesänä palaa teitä nuorempia kirittämään muutamalle ratapäivälle.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 04.03.13 - klo:08:46
Kyllä tämä vanhuspari taas ensi kesänä palaa teitä nuorempia kirittämään muutamalle ratapäivälle.

Hienoa, kunhan vaan pysyis kasassa, molemmat wanhukset.

jarska

Arvatkaas vaan miten paljo mulla tekis mieli käydä vaihtaan emännän pyörä TÄHÄN. tongue_2

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 04.03.13 - klo:08:46
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:08:10
Joko samalla sait sen vaihteensiirtäjän korjattua?
Kyllä tämä vanhuspari taas ensi kesänä palaa teitä nuorempia kirittämään muutamalle ratapäivälle.

Tän tiedon jälkeen onkin hyvä ottaa tavotteeks, että tulee jarrussa susta ens kesänä ohi. Siis mieluiten niin, että on edellä vielä mutkan ulostulossakin.  ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.03.13 - klo:09:52
Arvatkaas vaan miten paljo mulla tekis mieli käydä vaihtaan emännän pyörä TÄHÄN. tongue_2

Ei yhtään? :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:10:17
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.03.13 - klo:09:52
Arvatkaas vaan miten paljo mulla tekis mieli käydä vaihtaan emännän pyörä TÄHÄN. tongue_2

Ei yhtään? :D

Paljon...siiis paaaljon. :P

Mazze

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.03.13 - klo:10:36
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:10:17
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.03.13 - klo:09:52
Arvatkaas vaan miten paljo mulla tekis mieli käydä vaihtaan emännän pyörä TÄHÄN. tongue_2

Ei yhtään? :D

Paljon...siiis paaaljon. :P

Taidat olla jo lastaamassa bleidiä peräkärryyn ja kohta oletkin jo matkalla kohti tamperetta. Vai meneekö kawa sittenkin vaihtoon?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mazze - 04.03.13 - klo:10:50
Taidat olla jo lastaamassa bleidiä peräkärryyn ja kohta oletkin jo matkalla kohti tamperetta. Vai meneekö kawa sittenkin vaihtoon?

Pöh, neuvottelut on emännän kans pahasti kesken (yritän vakuuttaa miten Kotari toimis hyvin myös matkapyöränä), enkä mä kyllä Kawaa mihkää vaihda.
Olis muuten hirvee homma ruveta purkaan Kawasta kaikki pois ja palauttaan "siviilimopoksi"...ei jaksais ja muutenki tykkään kamppeesta.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:10:16
Tän tiedon jälkeen onkin hyvä ottaa tavotteeks, että tulee jarrussa susta ens kesänä ohi. Siis mieluiten niin, että on edellä vielä mutkan ulostulossakin.  ;)

Tuosta unesta ei kannata herätä...

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 04.03.13 - klo:12:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:10:16
Tän tiedon jälkeen onkin hyvä ottaa tavotteeks, että tulee jarrussa susta ens kesänä ohi. Siis mieluiten niin, että on edellä vielä mutkan ulostulossakin.  ;)

Tuosta unesta ei kannata herätä...

Pitää olla tavoitteita jos meinaa kehittyä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:14:44
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 04.03.13 - klo:12:53
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.03.13 - klo:10:16
Tän tiedon jälkeen onkin hyvä ottaa tavotteeks, että tulee jarrussa susta ens kesänä ohi. Siis mieluiten niin, että on edellä vielä mutkan ulostulossakin.  ;)

Tuosta unesta ei kannata herätä...

Pitää olla tavoitteita jos meinaa kehittyä. :D

Emmä ainaka kyllä ota muita tavotteita ku että pysys pystyssä ja opisklijaputjetissa, koska putjettiki on nyt jo menny yli, voidaan nuokin tavotteet unohtaa.

Allu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.03.13 - klo:09:52
Arvatkaas vaan miten paljo mulla tekis mieli käydä vaihtaan emännän pyörä TÄHÄN. tongue_2

Miten mä luin eka, että arvatkaas vaan miten paljon mun tekis mieli vaihtaa EMÄNTÄ tähän pyörään  :)
YCC#33
Kukka Racing

Powered by EzPortal