Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

Tervetuloa osallistumaan Finnish Superbike Eurobiker SM-kilpailuun Motoparkissa 8.-9.6.2013!

Tuollanen otsikko pärähti sähköpostiin äskön hesse_yahoo

app

Kerran kesässä tämäkin näköjään on tehtävä; Otin mopon ulos, laitoin salivehkeet reppuun, ja nahkatakin päälle. Sitten parin kilometrin päässä olevaan, legendaariseen Unkan baariin kahville. Mopo terassin aitaa vasten pystyyn. Terassille sitten kahville, ja siellä mun kanssa yhtaikaa puolen tusinaa HD- ja muita touringpyöräilijöitä. Kukaan ei ollut huomaavinaankaan mun mopoa, vaikka parin metrin päässä oli parkissa.
Lähdin sitten jatkamaan matkaa kuntosalille, josta tuo kuva. Baarin kohdalta kun lähdin, alkaa peltoaukea, josta n. kilometrin suora näkyy (rajoitus 40 km/h), kakkonen silmään, ja avaten samalla tyylillä kuin Alastarorossa, pamauksen kera kolmoselle hetki, ja vauhti pois. En vaan malttanut, en.
Tarinahan on tietty walhetta, kun ois törk. liik. vaar.  stoppie_gif

rranta

Lainaus käyttäjältä: app - 29.05.13 - klo:18:32
Kerran kesässä tämäkin näköjään on tehtävä; Otin mopon ulos, laitoin salivehkeet reppuun, ja nahkatakin päälle. Sitten parin kilometrin päässä olevaan, legendaariseen Unkan baariin kahville. Mopo terassin aitaa vasten pystyyn. Terassille sitten kahville, ja siellä mun kanssa yhtaikaa puolen tusinaa HD- ja muita touringpyöräilijöitä. Kukaan ei ollut huomaavinaankaan mun mopoa, vaikka parin metrin päässä oli parkissa.
Lähdin sitten jatkamaan matkaa kuntosalille, josta tuo kuva. Baarin kohdalta kun lähdin, alkaa peltoaukea, josta n. kilometrin suora näkyy (rajoitus 40 km/h), kakkonen silmään, ja avaten samalla tyylillä kuin Alastarorossa, pamauksen kera kolmoselle hetki, ja vauhti pois. En vaan malttanut, en.
Tarinahan on tietty walhetta, kun ois törk. liik. vaar.  stoppie_gif
Oliko tunlopit lämppäreisä lähösä?

app

Lainaus käyttäjältä: rranta - 29.05.13 - klo:18:36
Lainaus käyttäjältä: app - 29.05.13 - klo:18:32
Kerran kesässä tämäkin näköjään on tehtävä; Otin mopon ulos, laitoin salivehkeet reppuun, ja nahkatakin päälle. Sitten parin kilometrin päässä olevaan, legendaariseen Unkan baariin kahville. Mopo terassin aitaa vasten pystyyn. Terassille sitten kahville, ja siellä mun kanssa yhtaikaa puolen tusinaa HD- ja muita touringpyöräilijöitä. Kukaan ei ollut huomaavinaankaan mun mopoa, vaikka parin metrin päässä oli parkissa.
Lähdin sitten jatkamaan matkaa kuntosalille, josta tuo kuva. Baarin kohdalta kun lähdin, alkaa peltoaukea, josta n. kilometrin suora näkyy (rajoitus 40 km/h), kakkonen silmään, ja avaten samalla tyylillä kuin Alastarorossa, pamauksen kera kolmoselle hetki, ja vauhti pois. En vaan malttanut, en.
Tarinahan on tietty walhetta, kun ois törk. liik. vaar.  stoppie_gif
Oliko tunlopit lämppäreisä lähösä?

Ei. Ei sitä kallistella maantiellä.

jarska

Polttelee niin prkleesti, tulis se Juice jo.. airrev_1 --> stoppie_gif --> brembo-love?


rranta

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 30.05.13 - klo:18:40
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=de&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.de&sl=de&tl=en&u=http://www.sebimoto-germany.de/Pages/Reifen_Sonderangebote.htm&usg=ALkJrhgPPgrz-oZePOn1GY8M5cUzqrowRw

"1 x Slick RACETEC Metzeler 190/55 R17, DOT11, CompK 109, - €"

Onko nämä jotain kovempia kuin K1, K2, K3 ?  confused_thinking

melkolailla samaa tavaraa kuin pirelli superbike pro. Siitä löytyy enemmän tietoa helpommin. Voiskohan yleistää reenirenkaiksi. Kestävät tosi paljon metrejä pelaavat kaikilla keleillä kuhan on kuivaa. Näin olen lukenut. Omakohtaista ei siis ole. Pirelli muistaakseni ilmotteli renkaan pidon olevan huonompi kuin kisaslicksillä joten vähän hitaampi rengas.
Tässä vielä saksalaisten testi.
http://www.motorradonline.de/reifenspezial/reifentest-alle-kaeuflichen-slicks-metzeler-racetec-compk/330669?seite=3

marko_

^^Mitenkähän tuo nyt sitte on, tähän asti tullu ajettua rataa vaan Pirellin SC1 ja SC2 renkailla.
Onkohan sitä heti turvallaan jos laittais tommosta alle?

Meikäläisen kokemukset luistelusta on tasan se yks luisto Alastaron kahvilanmutkassa, mistä tänne viikko sitten kirjotin. :)

app

Nokka kohti Botniaa.
Jarskan kanssa päätettiin antaa jäähyväisiksi wanhalle radalle kunnon pusut molemmille poskille. Saas nährä, pitääks jätkät lupauksensa.

rranta

31.05.13 - klo:07:22 #1404 Viimeisin muokkaus: 31.05.13 - klo:07:24 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 30.05.13 - klo:23:39
^^Mitenkähän tuo nyt sitte on, tähän asti tullu ajettua rataa vaan Pirellin SC1 ja SC2 renkailla.
Onkohan sitä heti turvallaan jos laittais tommosta alle?

Meikäläisen kokemukset luistelusta on tasan se yks luisto Alastaron kahvilanmutkassa, mistä tänne viikko sitten kirjotin. :)
Tuskinpa sitä heti turvallaan ainakaan renkaitten takia. Kyllä kai yleisesti slicksit ja ratarenkaat varottaa pehmeästi, joihin nämä kuitenkin lukeutuu. Katurenkaat ku lähtee niitä hankalampi keretä saaha kiinni. Tais tuossa testissä lukea, että Pirelli on pitoraja tilanteessa parempi. Noita pirelli superbike prota on ollu mynetmotossa halavalla. Huomioi myös, että huolimatta compKn profiili/koko merkinnästä on takusen ympärysmitta aika suuri 2059mm (sullahan on Suzuki). Metzelerillä on Racetech slicksiä, josta on hyviä kokemuksia aika monella, kun paineet laittaa oikein (poikkeaa hieman Metzelerin suosituksesta). Kokemuksia löytyy esim jarskalta, hukkapätkältä, aapolakselta, MpK7lta

Tango

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 30.05.13 - klo:23:39
^^Mitenkähän tuo nyt sitte on, tähän asti tullu ajettua rataa vaan Pirellin SC1 ja SC2 renkailla.
Onkohan sitä heti turvallaan jos laittais tommosta alle?

Meikäläisen kokemukset luistelusta on tasan se yks luisto Alastaron kahvilanmutkassa, mistä tänne viikko sitten kirjotin. :)
Viime kesänä ajelin yhdistelmällä (etu-taka) K3K3, jossa takanen kyllä luisti jarruissa pienemmälle vaihtaessa sekä avauksissa. Sitten oli K1K2, joka oli pitävämpi yhdistelmä. Tuo takarengas kuitenkin kului Botnialla nopeasti ja sitten kului vielä taakse vaihdettu (jo käytetty) K3 loppuun ja niin tilasin kiireessä ReliaTechiltä CompK-renkaat. Olivat aika kalliit ja hieman vanhaa paistoakin. Ensikokemus niistä oli Kemorassa 1.9. ja ihan hyvin pitivät. Tuntu oli kuin K3, mutta eturenkaan jyrkän profiilin vuoksi haukkasi kurviin aika voimakkaasti, mikä oli hyvä juttu kunhan siihen tottui. Sitten viikkoa myöhemmin Alastarolla oli jo viileää ja kosteaakin. Kun yhdessä setissä kävin välillä tankkaamassa ja palasin radalle, olivat renkaat kuin saippuaa. Viikkoa myöhemmin Alastarossa ostinkin alle BolaRacelta Bridgestone R10-renkaat. Tämä myös siksi, että ajattelin ajaa hieman maantieajoa loppusyksystä ja alkukeväästä.

Nyt on tallissa vasta sisäänajetut CompK:t ja ne tulevat kyllä tänä kesänä alle. Oma käsitys niistä on, että ne vaativat ehdottomasti lämmittimet ja riittävää nopeutta, että myös pysyvät lämpiminä. Sinullahan nuo molemmat toteutuvat.


MarkoL

Niin taas käännettiin renkasta ja kuitua että sai mopon valmiiksi radalle.
Ja maanantaina Kemoraan.
Täytyy ottaa sateiset mukaan pilviä hätyyttämään, ni saadaan keskittyminen ajoon optimoitua eikä uhrata ajatusta gummin vaihtoon.

Näin se homma toimii...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

Hukkapätkä

Tuon näköinen oli kolmen päivän jälkeen tuo mun K2 Metzeler. En kyllä enään Dunloppiin palaa takasin.. Voisin myydä nuo loput käytetyt KR-takaset pois halvalla jos joku tarttee.. 

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 31.05.13 - klo:15:33
Niin taas käännettiin renkasta ja kuitua että sai mopon valmiiksi radalle.
Ja maanantaina Kemoraan.
Täytyy ottaa sateiset mukaan pilviä hätyyttämään, ni saadaan keskittyminen ajoon optimoitua eikä uhrata ajatusta gummin vaihtoon.

Näin se homma toimii...

Olis kanssa mopo valmiina Kemoraan. Hävis turha rötääminenkin moposta.

Nyt toiveissa, että pystyis ajamaan enemmän kierroksia päivälle kuin vuosi sitten. Bensankaan ei pitäis loppua kesken.

marko_

Tosi hieno päivä oli tänään Botniaringillä. 50kierrosta tuli ajettua racecronon mukaan.

Kiitokset vielä pojille seurasta, lisää tämmösiä päiviä.  hesse_yahoo


Powered by EzPortal