Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 26.07.13 - klo:20:14
Istuin tänään Markon ja Juniorin mopojen päällä. Ajaminen sujuisi jo hissuksiin, ei mitään ongelmaa. Taivuttelin roikkumiasentoihinkin, ja ketterästi taipui.
Ainoastaan kädellä vetäminen on kielletty, mutta sitä vasten saa jo nojata...
Kypärää lukuunottamatta kaikki ajokamat mukana.

Huomenna hitaaseen kevyesti kruisailemaan setti?

Ihan vähän vain. puolella mitalla. Ei se satu :D

murmela

26.07.13 - klo:22:42 #1831 Viimeisin muokkaus: 26.07.13 - klo:22:52 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 26.07.13 - klo:21:19
Polyesterihartsi haisee pahalle. Bräkkis toimii paremmin liiman irroittamiseen kun asetoni, mutta kumpikin näistä haisee myös aika pahalle. Myös bostikki haisee pahalle, mutta edellä mainittujen jälkeen ei oikeen enää tuntunut.
Eilen meni ajelut niin reisille, etten osannut syyttää kun uutta, liian korkeata satulaa.
Kiinnityksiä kun hioi ja kuidutteli uusiksi, vaihtoi istuinkumin 20mm ->8mm niin saatiin jotain 15-20mm pudotusta aikaiseksi. Jos ei auta niin joutuu kattomaan jo peiliin.

Lisäksi annoin kuljetuspukille rälläkkää, kun eilen kävi tälleen:

Seuraavan kerran kun virittelet satulaa, niin kokeileppa tehdä siitä tasainen sekä pituus että poikittaissuunnassa. Ja kallistuskulma suurin piirtein sama kuin mitä sun reisikulma on kun istut mopon kyydissä. Lisäksi; tee satulan etuosasta niin leveä, että toinen perskannikkasi saa siitä kunnon tuen, silloin kun siirrät persettä sivulle/ roikut. Ainakin ne pari-kolmekymmentä kuskia jotka on tyypännyt ko spekseillä tehtyä satulaa, ovat olleet sitä mieltä että se on hyvä/ haluavat samanlaisen.

Vähä niinku tohon malliin...

Jarrut paskana, paha hidastaa.

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.07.13 - klo:22:42
Seuraavan kerran kun virittelet satulaa, niin kokeileppa...

Kiitos vinkistä, tuo nykyinen lätty lähtee jokatapauksessa syssymmällä jahka olen saanut katteista halkeemat laputettua ja pakkeloitua piiloon ja laitatan uutta väriä pintaan. Nykyisen tekaisin mallikuvasta sen perusteella mimmonen näytti parhaalta =)

Tuo satula on aika kaarevan muotoinen, mutta täytyy tuumailla mitenkä tasottelis. Ohuempi päälimmäinen solukumikerros ja paksumpaa sivuille varmaan hoitais homman ilman, että istuinkorkeus nousisi taas taivaisiin.

murmela

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 26.07.13 - klo:23:53
Tuo satula on aika kaarevan muotoinen, mutta täytyy tuumailla mitenkä tasottelis. Ohuempi päälimmäinen solukumikerros ja paksumpaa sivuille varmaan hoitais homman ilman, että istuinkorkeus nousisi taas taivaisiin.

Ei toimi. Sen tarvii olla tasasen kova koko leveydeltä. Varsinkin etuosa. Mä tein ihan vaan vanerista koko lätyn.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Heino

Pukkas koneremonttia. Mikäli löytyy kansi ja muuta hilpettä 600cc K6 GSX-R:ään, niin kannattaa pistää viestiä!

Taffu

Mitenkäs muuten, kun tänään huomasin varikolla, että iltapäivästä koko moottoripyörä oli melkoista kuuma, ihan siis takahaarukkaa myöten. Tossa hondassahan on puolet koneesta rungon sisällä aika hyvin piilossa, niin onkohan ihan normalia tolle pyörälle moinen lämmön leviäminen?

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 27.07.13 - klo:22:22
Mitenkäs muuten, kun tänään huomasin varikolla, että iltapäivästä koko moottoripyörä oli melkoista kuuma, ihan siis takahaarukkaa myöten. Tossa hondassahan on puolet koneesta rungon sisällä aika hyvin piilossa, niin onkohan ihan normalia tolle pyörälle moinen lämmön leviäminen?

Alumiini johtaa lämpöä neljä kertaa paremmin kuin musta teräs. Ja muovit taasen ovat parhaimpia eristeitä.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Heino - 27.07.13 - klo:18:03
Pukkas koneremonttia. Mikäli löytyy kansi ja muuta hilpettä 600cc K6 GSX-R:ään, niin kannattaa pistää viestiä!

Tutki ebay.de sivuja. Ja jos mahku, osta 750 moottorin kansi!
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.07.13 - klo:22:50
Lainaus käyttäjältä: Heino - 27.07.13 - klo:18:03
Pukkas koneremonttia. Mikäli löytyy kansi ja muuta hilpettä 600cc K6 GSX-R:ään, niin kannattaa pistää viestiä!

Tutki ebay.de sivuja. Ja jos mahku, osta 750 moottorin kansi!
Pistä suoraan kilosen motti. Näillä kuutiorajoitteisilla se on välillä vähän masentavaa vetää sinkki kireällä.  airrev_1

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Heino



Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 27.07.13 - klo:22:50
Tutki ebay.de sivuja. Ja jos mahku, osta 750 moottorin kansi!

Ai sellainenkin on mahdollista? Ajattelin et nokat olis samalla voinu vaihtaa jos löytäis sopivat.

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 27.07.13 - klo:23:51
Pistä suoraan kilosen motti. Näillä kuutiorajoitteisilla se on välillä vähän masentavaa vetää sinkki kireällä.  airrev_1

Tuttu tunne :D

app

Aamulla vein katteet Motomarkettiin. Huomenna aaamusta hyökkäävät minun mopon kimppuun, kun tänään vasta ilmoitin, että viikonloppuna ois hinku päästä kokeilemaan. Puhe oli ensin että työt sen kanssa aloitetaan vasta ensi viikolla
Osat on kaikki, mutta yllätyksisä voi tulla. Kaikkensa tekevät saadakseen sen valmiiksi viikonloppuun mennessä, vaikka muitakin töitä näkyi olevan paja väärällään.

Minä olen luonnoloisesti täydessä iskussa, ja heiluttelen pohojolan "nopeille" pojille kipeemmällä kädellä, kun mutkissa vetelen vuoron perään ulukoo ja sisältä ohi  stoppie_gif

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 29.07.13 - klo:21:06
Aamulla vein katteet Motomarkettiin. Huomenna aaamusta hyökkäävät minun mopon kimppuun, kun tänään vasta ilmoitin, että viikonloppuna ois hinku päästä kokeilemaan. Puhe oli ensin että työt sen kanssa aloitetaan vasta ensi viikolla
Osat on kaikki, mutta yllätyksisä voi tulla. Kaikkensa tekevät saadakseen sen valmiiksi viikonloppuun mennessä, vaikka muitakin töitä näkyi olevan paja väärällään.

Minä olen luonnoloisesti täydessä iskussa, ja heiluttelen pohojolan "nopeille" pojille kipeemmällä kädellä, kun mutkissa vetelen vuoron perään ulukoo ja sisältä ohi  stoppie_gif

Toivotaan että kaikki menee putkeen ja nähdään radalla vkloppuna!!
Kuten Juice mainitsi, sun näkeminen puikoissa saa muihinkin naavakorviin virtaa ja lyödään kloppien enkat mennen tullen! airrev_1

Cat

Ei kellään olis myydä ajohanskoja? Kokoa L/XL

nimimerkillä sain jonkun kuurin, kun rystyset turvonnu.


marko_

30.07.13 - klo:21:46 #1843 Viimeisin muokkaus: 30.07.13 - klo:21:49 käyttäjältä marko_
Lainaus käyttäjältä: Cat - 30.07.13 - klo:21:32
Ei kellään olis myydä ajohanskoja? Kokoa L/XL

nimimerkillä sain jonkun kuurin, kun rystyset turvonnu.

Toi kuva minkä itestäs laitoit, sulla näyttää olevan samanlaiset hanskat kun mulla.
Noi muoviset suojat kun muotoilee kuumailmapuhaltimen kans uudestaan niin loppuu se rystysten turpoilu..

juice09

Lainaus käyttäjältä: Cat - 30.07.13 - klo:21:32
Ei kellään olis myydä ajohanskoja? Kokoa L/XL

nimimerkillä sain jonkun kuurin, kun rystyset turvonnu.
Mulla ois spyken hanskat ja vielä kawan vihreet koko on sulle sopiva

Powered by EzPortal