Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

Tänään tunsin itseni yksinkertaiseksi työnsankariksi. Belaruksesta meni etuveto ja pari talvea urheilin pelkällä takavedolla. Onneksi naapurilla on uusi neliveto jolla se irrotteli Belarusta useamman kerran talvessa.

Kauheen työn jälkeen sain etuperän irti ja rupesin purkamaan sitä. Jossakin vaiheessa etuperästä tipahti kardaanin pää ulos. Se per**le oli menny poikki juuri boorien vierestä. Senku ois hoksannu heti aluksi, niin hommassa ei ois menny ku 15 minuuttia.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Damsku

Taas oli joulu!

pienisopoapina

Siirtelin Damskun akusta syntyneen keskustelun tonne jatkoksi: http://www.mprata.fi/index.php?topic=261.msg23755#msg23755
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Cat

Iha hyvä tää julkinen hammashoito, kun +neljän tuhannen  ihmisen jono.. onneks veroeurot löytää näemmä paikkansa..

Jos sittenki yksityiselle..

jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.03.14 - klo:22:13
Iha hyvä tää julkinen hammashoito, kun +neljän tuhannen  ihmisen jono.. onneks veroeurot löytää näemmä paikkansa..

Jos sittenki yksityiselle..

Yksityiselle vaan, hymy pitää olla kunnossa kun lehdet tekee haastatteluja.
Ja auttaa myös "puumasponssin" löytämisessä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.03.14 - klo:22:13
Iha hyvä tää julkinen hammashoito, kun +neljän tuhannen  ihmisen jono.. onneks veroeurot löytää näemmä paikkansa..

Jos sittenki yksityiselle..
Soittele niit läpi ja kysy kuka sponssaa.  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TuplaRR

Lainaus käyttäjältä: Cat - 06.03.14 - klo:22:13
Iha hyvä tää julkinen hammashoito, kun +neljän tuhannen  ihmisen jono.. onneks veroeurot löytää näemmä paikkansa..

Jos sittenki yksityiselle..

Soitin ke. julkisen ajanvaraukseen ja soittivat eilen takas ja tänään aika, ei musta hirveen paha. :)

Cat

Yks pikku reikä oli. 20min 200e. Ei huono tuntiliksa. Kela makso tosta 50e eli itelle jäi 150e.


murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.03.14 - klo:11:40
Yks pikku reikä oli. 20min 200e. Ei huono tuntiliksa. Kela makso tosta 50e eli itelle jäi 150e.
Jos se lekuri saa nettona 6000e/kk, nii se on 18,75e/20 min, eli aika pieni osuus tosta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Vuosi sitten 8h ja 3700euroa hammaslekurille. -_- Oli siinä nätti hoitsukin thou.

TuplaRR

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.03.14 - klo:14:49
Vuosi sitten 8h ja 3700euroa hammaslekurille. -_- Oli siinä nätti hoitsukin thou.

No hyi sa..... Siin alkaa olee tuntiliksakin ihan kohillaan.. :D Rahalla saa ja mopolla pääsee, vai miten se meni ;)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: TuplaRR - 07.03.14 - klo:15:03
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 07.03.14 - klo:14:49
Vuosi sitten 8h ja 3700euroa hammaslekurille. -_- Oli siinä nätti hoitsukin thou.

No hyi sa..... Siin alkaa olee tuntiliksakin ihan kohillaan.. :D Rahalla saa ja mopolla pääsee, vai miten se meni ;)
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:13
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Tuntilaskutuksen perusteella kannattais varmaankin ryhtyy esim autokauppiaaks. Siinä kun voi helposti velottaa esim 20-30 000 euroa per tunti.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:13
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Tuntilaskutuksen perusteella kannattais varmaankin ryhtyy esim autokauppiaaks. Siinä kun voi helposti velottaa esim 20-30 000 euroa per tunti.
Oletettavasti sä et oo ainakaan mitään talouspuolen kouluja pahemmin käyny. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.14 - klo:15:20
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.03.14 - klo:15:13
Aika rankasti tuo vielä häviää silmäkirurgille. Kokonaisuudessaan tunnin operaatio ja laskutus reilut 3500€. Mä oon niin väärällä alalla.
Tuntilaskutuksen perusteella kannattais varmaankin ryhtyy esim autokauppiaaks. Siinä kun voi helposti velottaa esim 20-30 000 euroa per tunti.
Oletettavasti sä et oo ainakaan mitään talouspuolen kouluja pahemmin käyny. :D
No väitätkö muka ettei tolla sun logiikallas autokauppiaana tienais paremmin, häh?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal