Laitetaan nyt tännekkin: Koeajoin tämän eilen illan suussa. Samalta se tutui kun edellinen oma 36 v. sitten. Loistoyksilö, ja omistaja jolla kolme näitä, kuten tusina muita 70-luvun Kawoja, päätti luopua tästä, ja nyt on sitten mullakin kilvellinen pyörä

.
Aivan loitokunnossa; Kampiakseli ja vaihdeakselit laakeroitu viime talvena, ja moottori muutenkin tip top. Porattu toiseen ylikokoon, ja viis kertaa voi porata yht. Runko myös maalattu viime talvena, ja maalipinta kuin uudessa. Kromatut tehoputken tuli kauppaan mukaan. Museorekisteröity.
Kauan jouduin tätä metsästämään, ja siihen työmäärään nähden, minkä Kawamies viimeisen päälle Jarmo Halonen on tähän pyörään tehnyt, hinta x xxx € oli todella kohtuullinen.
Ajettavuus kuten muistinkin yllättävän hyvä. Kevyt pyörä taittui kivasti mutkiin, eikä voblannut tippaakan mutkatiellä, jossa ajelin pari kymmentä kilometriä toisen samanlaisen, kullan värisen perässä.
Edit: meinas toi kilpi unohtua