Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

wehna

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 07.06.14 - klo:19:33
Edelliseen liittyen, onkos kellään kokemusta Dunlopin uudesta medium-softista? Seos taitaa olla 4998.

On varsin hyviä kokemuksia. Ajoin sillä jurvassa molemmat lähdöt ja kemorassa luultavasti myös :)
Muutama rengas tulee kemoraan varikolle ja ovat tietty myynnissä kuten muutkin seokset.

-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.06.14 - klo:23:26


Oonkohan joskus johonkin kirjoittanut ajavani ekan kierroksen rauhallisesti jolloin katsotaan radan kunto ja pyörän toiminta. No, tänään oli sitten tämmönen päivän eka kierros.

No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D

http://youtu.be/aCq1aPcZ54U

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Jaria - 08.06.14 - klo:23:19
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 08.06.14 - klo:23:14
Lainaus käyttäjältä: Jaria - 08.06.14 - klo:23:09
Pyörää en saanu enää parsittua kasaan....
No voihan perskele. Vastahankitun Aprilianko kippasit? Paska tuuri.

Senpä juuri :( Harmillista on, että tuli pieni kammo noita sliksejä kohtaan kun ei varottanu tasan yhtään ja tosiaan eka kaato moottoripyörällä koskaan. Ens sunnuntaina uusiks sitten paremmalla onnella, tuoreemmilla renkailla ja tuplatsekatuilla paineilla...

Vaikka lämppäreistä lähtee niin noita kannattaa ajella se kierros lämpimäksi. Ei välttämättä lämmitä ihan reunalle asti ja ovat sitten liukkaat.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.06.14 - klo:00:01

No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D
Haha, tais tulla ok sektoriaika tuosta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.06.14 - klo:00:01
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.06.14 - klo:23:26


Oonkohan joskus johonkin kirjoittanut ajavani ekan kierroksen rauhallisesti jolloin katsotaan radan kunto ja pyörän toiminta. No, tänään oli sitten tämmönen päivän eka kierros.

No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D

http://youtu.be/aCq1aPcZ54U

Mikä on aikasakko jos kisassa oikasee? Jos ottaa paskan startin niin ekalla kierroksella tolla tapaa kuittaa aika monta kuskia. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Taffu

Eikös siellä joka toinen ajanut sen shikaanin läpi jossain vaiheessa jostain muualta kuin asfalttia pitkin? Allekirjoittanut mukaan lukien :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.06.14 - klo:00:01
No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D

http://youtu.be/aCq1aPcZ54U

Muahahaa, on se kerran unohtunu multaki ja ei muuta kuin päin sitä takimmaista pattia.
Komeasti pomppasi ilmaan, mutta pystyssä pysyin.
Heippa ei taatusti hyppää sen pollensa kanssa aitojen yli yhtä tyylipuhtaasti.

Nitrous

Viikonlopun huomioita:
1) Kova rengas luistaa kivasti tyttömopon alla kun lämpötila varjossa on +32
2) Kun kaataa vajaat puoli litraa vettä päälle ennen kuin lähtee ajamaan, pysyy virkeänä kolme kierrosta ja seitsämännellä kierroksella alkaa oksettaa kun lämpötila on samainen +32
3) Paluuvaimennus vaikuttaa pitoon yllättävän paljon.
4) Roskisrenkailla reenaamisessa ei oo mitään järkee kun vauhti alkaa olemaan sitä tasoo, että voi vähän kiusata B:n kärkipään kavereita.
5) Hyvä kierrosaika vaatii semmoset kumit, joihin uskaltaa luottaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jaria - 08.06.14 - klo:23:09
Meni suht reisille tuo kesän eka alastaron päivä. Kaikki valmiina, pyörä huollettuna, 1,5h renkaat lämppäreissä -> suoraan radalle ja palmasin jälkeisessä nopeessa vasurissa takanen alta ja ukko kumoon. Pyörää en saanu enää parsittua kasaan....

Takana tullut sai tuon kaadon nauhalle, joten odottelen sitä analysoitavaksi...

Voi prkel, johan oli huono tuuri.
Videolta päästäänki sitte ettimään kaikki mannerten väliset urat ja ohjukset, jotka aiheuttivat konttauksen.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.06.14 - klo:00:01
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 08.06.14 - klo:23:26


Oonkohan joskus johonkin kirjoittanut ajavani ekan kierroksen rauhallisesti jolloin katsotaan radan kunto ja pyörän toiminta. No, tänään oli sitten tämmönen päivän eka kierros.

No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D

http://youtu.be/aCq1aPcZ54U

Täällä myös yksi keskiryhmän kikkailija joka onnistui tuossa myös  hihi1 Ei kyllä ihan tuolla vauhdilla  :)

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.06.14 - klo:00:17
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.06.14 - klo:00:01
No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D

http://youtu.be/aCq1aPcZ54U

Muahahaa, on se kerran unohtunu multaki ja ei muuta kuin päin sitä takimmaista pattia.
Komeasti pomppasi ilmaan, mutta pystyssä pysyin.
Heippa ei taatusti hyppää sen pollensa kanssa aitojen yli yhtä tyylipuhtaasti.

Mä menin tuosta kaks kertaa saman päivän aikana toissa kesänä. Vähän enemmän sain taittuun tokalla kertaa, ja pomppasin sinne keskialueen kiihdytysradalle. En tietenkään kaatunut, koska beeämweekuljettajat eivät kaatuile. Ekalla kertaa laskin suosiolla pitkäks jo ekalla, saaden vauhdin pois, ja jatkoin pitstopin kautta.

Mikko K.

09.06.14 - klo:09:16 #3101 Viimeisin muokkaus: 09.06.14 - klo:11:06 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: app - 09.06.14 - klo:05:00
Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.06.14 - klo:00:17
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 09.06.14 - klo:00:01
No kun sähelletään niin sit sähelletään. Toinen tai kolmas kierros uudella radalla ja koko shikaani unohtui :D

http://youtu.be/aCq1aPcZ54U

Muahahaa, on se kerran unohtunu multaki ja ei muuta kuin päin sitä takimmaista pattia.
Komeasti pomppasi ilmaan, mutta pystyssä pysyin.
Heippa ei taatusti hyppää sen pollensa kanssa aitojen yli yhtä tyylipuhtaasti.


Mä menin tuosta kaks kertaa saman päivän aikana toissa kesänä. Vähän enemmän sain taittuun tokalla kertaa, ja pomppasin sinne keskialueen kiihdytysradalle. En tietenkään kaatunut, koska beeämweekuljettajat eivät kaatuile. Ekalla kertaa laskin suosiolla pitkäks jo ekalla, saaden vauhdin pois, ja jatkoin pitstopin kautta.

Tohon kannattaa merkata syksyn kisaa varten ohituspaikka. Siinä säästää äkkiä sekunteja kun tyrkkää vaikka 150 läpi tosta kohtaa.

TuplaRR

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.06.14 - klo:00:29
Lainaus käyttäjältä: Jaria - 08.06.14 - klo:23:09
Meni suht reisille tuo kesän eka alastaron päivä. Kaikki valmiina, pyörä huollettuna, 1,5h renkaat lämppäreissä -> suoraan radalle ja palmasin jälkeisessä nopeessa vasurissa takanen alta ja ukko kumoon. Pyörää en saanu enää parsittua kasaan....

Takana tullut sai tuon kaadon nauhalle, joten odottelen sitä analysoitavaksi...

Voi prkel, johan oli huono tuuri.
Videolta päästäänki sitte ettimään kaikki mannerten väliset urat ja ohjukset, jotka aiheuttivat konttauksen.


Nauhalta löytyy ja pikasesti katsoin eilen kun pääsin kotiin. Todella harmillinen kaatuminen. Mutkan avauksessa sulla lähti takanen alta ja näytti kyllä todella keposasti lähtevän. Ei kai mitään kummempaa piiskakaasua(?), enemmän näytti siltä et olis kylmä rengas viel (sanoit et oli kuitenki ollu lämppäreissä). Sul tais olla slicksi takana, oisko kerenny jäähtyä ja vielä vähän kylmä tossa vaiheessa?

Voin törkätä tänne lyhyen videopätkän analysoitavaksi mikäli haluat?

Jaria

09.06.14 - klo:09:41 #3103 Viimeisin muokkaus: 09.06.14 - klo:09:44 käyttäjältä Jaria
Lainaus käyttäjältä: TuplaRR - 09.06.14 - klo:09:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.06.14 - klo:00:29
Lainaus käyttäjältä: Jaria - 08.06.14 - klo:23:09
Meni suht reisille tuo kesän eka alastaron päivä. Kaikki valmiina, pyörä huollettuna, 1,5h renkaat lämppäreissä -> suoraan radalle ja palmasin jälkeisessä nopeessa vasurissa takanen alta ja ukko kumoon. Pyörää en saanu enää parsittua kasaan....

Takana tullut sai tuon kaadon nauhalle, joten odottelen sitä analysoitavaksi...

Voi prkel, johan oli huono tuuri.
Videolta päästäänki sitte ettimään kaikki mannerten väliset urat ja ohjukset, jotka aiheuttivat konttauksen.


Nauhalta löytyy ja pikasesti katsoin eilen kun pääsin kotiin. Todella harmillinen kaatuminen. Mutkan avauksessa sulla lähti takanen alta ja näytti kyllä todella keposasti lähtevän. Ei kai mitään kummempaa piiskakaasua(?), enemmän näytti siltä et olis kylmä rengas viel (sanoit et oli kuitenki ollu lämppäreissä). Sul tais olla slicksi takana, oisko kerenny jäähtyä ja vielä vähän kylmä tossa vaiheessa?

Voin törkätä tänne lyhyen videopätkän analysoitavaksi mikäli haluat?

Joo laita vaan ehdottomasti - Kesän eka kierros, joten eipä tuossa ajolinjoja kannata katella, mutta ainakin kaadon näkee :)

Sliksi tosiaan oli tasakaasulla mentiin :/ Oppirahoja makseltiin, onneksi tässä tapauksessa henkiset vauriot oli isommat kuin rahalliset. Yritän seuraavaks ajamalla lämmittää vielä noi renkaan sivut varovaisemmin...

TuplaRR

Lainaus käyttäjältä: Jaria - 09.06.14 - klo:09:41
Lainaus käyttäjältä: TuplaRR - 09.06.14 - klo:09:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.06.14 - klo:00:29
Lainaus käyttäjältä: Jaria - 08.06.14 - klo:23:09
Meni suht reisille tuo kesän eka alastaron päivä. Kaikki valmiina, pyörä huollettuna, 1,5h renkaat lämppäreissä -> suoraan radalle ja palmasin jälkeisessä nopeessa vasurissa takanen alta ja ukko kumoon. Pyörää en saanu enää parsittua kasaan....

Takana tullut sai tuon kaadon nauhalle, joten odottelen sitä analysoitavaksi...

Voi prkel, johan oli huono tuuri.
Videolta päästäänki sitte ettimään kaikki mannerten väliset urat ja ohjukset, jotka aiheuttivat konttauksen.


Nauhalta löytyy ja pikasesti katsoin eilen kun pääsin kotiin. Todella harmillinen kaatuminen. Mutkan avauksessa sulla lähti takanen alta ja näytti kyllä todella keposasti lähtevän. Ei kai mitään kummempaa piiskakaasua(?), enemmän näytti siltä et olis kylmä rengas viel (sanoit et oli kuitenki ollu lämppäreissä). Sul tais olla slicksi takana, oisko kerenny jäähtyä ja vielä vähän kylmä tossa vaiheessa?

Voin törkätä tänne lyhyen videopätkän analysoitavaksi mikäli haluat?

Joo laita vaan ehdottomasti - Kesän eka kierros, joten eipä tuossa ajolinjoja kannata katella, mutta ainakin kaadon näkee :)

Sliksi tosiaan oli tasakaasulla mentiin :/ Oppirahoja makseltiin, onneksi tässä tapauksessa henkiset vauriot oli isommat kuin rahalliset. Yritän seuraavaks ajamalla lämmittää vielä noi renkaan sivut varovaisemmin...

Jos en hirveen väärin katsonut, ni näytti et takanen ois lähteny samantien alta ku menit mutkasta kaasulle. Mulla ku ei oo lämppäreitä ni tulee aina ajeltua ylivarovasti noi 1-2 ekaa kierrosta. Oisin kuvitellu et lämppäreistä lähteneenä oisit saanu rauhassa tuota vauhtia ajella. Ehkä joku rata-mestari pystyy videosta paremmin analysoimaan missä vika. confused_thinking

Nyt ei muuta ku parantelemaan haavoja ja leuka ylhäällä kohti seuraavia ajoja!

Yritän laittaa sen pätkän tänään illalla. 

Powered by EzPortal