Lainaus käyttäjältä: Jyly_ - 04.09.21 - klo:09:36
Kertokaahan mikä on sellainen sijoitus vakiokyykkyyn, (600cc) jolla sais lisää suorituskykyä radalle?
Alusta auttaa ihan hirmuisesti. Mutta hyvä alusta maksaa oikeasti hunajaa. Jos nykyisestä joku sais shimmattua hyvän, niin se ois kustannustehokkain.
Shifteri ehdottomasti ja myöskin luistokytkin. Ilman noita on turhan paljon tekemistä ohjaamossa.
Jos lisää löylyä, niin etsi kitti-manuaali kyseiseen pyörään. Ainakin kawasakissa on mainittu miten säädetään nokkia (tossa Hondassa ei ehkä oo vakiona säädettäviä nokkia...), kuinka paljon madalletaan kantta, mistä poistetaan osia, jotta ilma kulkee hyvin koneeseen ja sieltä pois, mitä putkia pitää tukkia moottorin sisältä jne.
Oman ecun flashaus ja sillä ilma-bensa seokset kuntoon. Tuolla saa kaikista edullisimmin lisää hevosia koneeseen. Power commanderi on ihan turha nykypäivänä.
Honda ei oo ikinä ollut mikään tehopyörä 600:ssa, joten ei oo helppoa saada sitä kulkemaan Triumphin, Yamahan ja Kawasakin tahtiin.
PS. Minä lähden Alastaron kahvilasta 1-vaihteella. Kawasakissa on radalle mietitty vaihteisto, toisin kuin muissa merkeissä. Jos Honda suostuu vaihtamaan 1-2 ilman välivapaata, niin tota kannattaa kokeilla. Ei sieltä kahvilasta kovinkaan moni kovempaa starttaa vaikka ois tonnari. Ja kaikki vauhti mitä suoran alussa saa luotua, auttaa koko suoralla ajettavaan nopeuteen.