Uusimmat

22 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

T1mppa

#5730
Lainaus käyttäjältä: Jyly_ - 04.09.21 - klo:09:36
Kertokaahan mikä on sellainen sijoitus vakiokyykkyyn, (600cc) jolla sais lisää suorituskykyä radalle?

Alusta auttaa ihan hirmuisesti. Mutta hyvä alusta maksaa oikeasti hunajaa. Jos nykyisestä joku sais shimmattua hyvän, niin se ois kustannustehokkain.
Shifteri ehdottomasti ja myöskin luistokytkin. Ilman noita on turhan paljon tekemistä ohjaamossa.

Jos lisää löylyä, niin etsi kitti-manuaali kyseiseen pyörään. Ainakin kawasakissa on mainittu miten säädetään nokkia (tossa Hondassa ei ehkä oo vakiona säädettäviä nokkia...), kuinka paljon madalletaan kantta, mistä poistetaan osia, jotta ilma kulkee hyvin koneeseen ja sieltä pois, mitä putkia pitää tukkia moottorin sisältä jne.

Oman ecun flashaus ja sillä ilma-bensa seokset kuntoon. Tuolla saa kaikista edullisimmin lisää hevosia koneeseen. Power commanderi on ihan turha nykypäivänä.

Honda ei oo ikinä ollut mikään tehopyörä 600:ssa, joten ei oo helppoa saada sitä kulkemaan Triumphin, Yamahan ja Kawasakin tahtiin.

PS. Minä lähden Alastaron kahvilasta 1-vaihteella. Kawasakissa on radalle mietitty vaihteisto, toisin kuin muissa merkeissä. Jos Honda suostuu vaihtamaan 1-2 ilman välivapaata, niin tota kannattaa kokeilla. Ei sieltä kahvilasta kovinkaan moni kovempaa starttaa vaikka ois tonnari. Ja kaikki vauhti mitä suoran alussa saa luotua, auttaa koko suoralla ajettavaan nopeuteen.

Jyly_

Täytyy kysellä jos vaikka ville taikois tohon alustaan jotain suorituskykyä.
En usko, että on mitään mahkua lähteä ykkösellä alastaron kahvilanmutkasta. Lyö varmaan lukkoon takarenkaan jos vikan mutkan jarruun tulee kolmoselta ykköselle.

santerik

Kyllä ennen oli asiat hyvin. Selailin vanhoja jarru(pala)ketjuja ja n. kymmenen vuotta sitten ruuvattiin tosissaan brembon monoblockkeja pyöriin ja testailtiin jarrupaloja jos jotain sorttia. Joka ukolla oli puhelimen pikavalinnassa Wehnä äitin ja tyttöystävän välissä, ennen vaimoa oli vielä ratojen, Honkasen ja MotoVillen puhelinnumerot.

Tuolloin vielä ymmärrettiin, että asioiden tekeminen "oikein" on täyttä soopaa ja oikeasti se on fiilis kun ratkaisee.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: santerik - 29.05.22 - klo:12:59
Kyllä ennen oli asiat hyvin. Selailin vanhoja jarru(pala)ketjuja ja n. kymmenen vuotta sitten ruuvattiin tosissaan brembon monoblockkeja pyöriin ja testailtiin jarrupaloja jos jotain sorttia. Joka ukolla oli puhelimen pikavalinnassa Wehnä äitin ja tyttöystävän välissä, ennen vaimoa oli vielä ratojen, Honkasen ja MotoVillen puhelinnumerot.

Tuolloin vielä ymmärrettiin, että asioiden tekeminen "oikein" on täyttä soopaa ja oikeasti se on fiilis kun ratkaisee.
olet asian ytimessä