Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.08.12 - klo:12:48
Toki, autoilla harrastetaan samaa ja olen nähnyt kun sadan tonnin auto mällätään Ahvenistolla siten että se menee lunariin. Eli onhan näitä "väärinkäytöksiä" paljon muuallakin.
Nämä on maku & mielipidehommia, mutta kun kertoo korvaushakemuksessa rehellisesti paikan, ajan ym. vahingosta, ei ole mitään epäselvää asiassa. Jotkut vakutusyhtiöt myyvät rataharjoitteluun kaskovakuutuksia. Minä olisin säästänyt korotetun omavastuun (tässä tapauksessa 160€ ---> 540€), jos olisin valehdellut lipanneeni tuossa kotipihan riteyksessä.
Mites muuten näiden kaskokorvausten kanssa maantiekohelluksissa? Nehän on aina ajovirheen seurausta, kun kaskoa joudutaan käyttämään. Taas maksavat kuskit, jotka ajelevat varovaisemmin. Minä joka en kohella maanteillä tai kaduilla lainkaan, siis maksan joka kerta vakuutusmaksussani niitä lukematomia vahinkoja, joita touringosaston gimmat ja kundit konttailee ja törmäilee pitkin planeettaa. Suurempi korotuspaine näistä tullee maksuihin. Minä siis en aja kilvellisenä, vaan kilpi tallissa.
Samma här, en wiännä enää aiheesta. Murmela jatkakoon viriilimpänä.