Alastarosta sanovat jotkut, että se on "avaa ja jarruta"-rata. Kierrosennätyksen ero kusiaisella ja tonnisella aika tasan 1 s.
Muistaakseni siellä on toista kymmentä mutkaakin näiden suorien välissä. Itse kaaduin viimeksi suoralla, joten en ole niin niihin mutkiin keskittynytkään, ne kun osaa kuka vaan
. Avaamaan ja jarruttamaan vaan, niin kaikki nakuttaa 1.18 tasan aikoja. Ok, kusiaisella ajavat saavat mennä 19 puolelle.
Siellä on muutama paikka, joihin ois hyvä saada neuvoa joltain joka tietää linjat. Ihan loogiset ne eivät ole joka paikassa. loogisella tarkoitan sitä mikä kartalla näyttää nopeimmalta.
Neulansilmät on alussa hyvä kysyä joltain radan tuntevalta, varsinkin se kahvilan mutka.
Kusiaisen ja tonnisen erot tulee esiin tehon puolesta vasta 100+ nopeuksissa, ja painoero ynnä geometriakin usen lähes sama, joten on turha liiotella hitaissa mutkissa ajolinjan eroa.
Meidän Juniorin gixerin (600) tehtaan ilmoittama paino on 195 kg. Mun buimurille (1000) ilmoittaa tehdas 203 kg. Mopot saman kokoiset. En lähtis piikkien linjoja suizalla opettelemään.