Mistä kohtaa pitäis lähteä taittamaan nopeeseen oikeaan.
Tosiaan tuossa kanttarin kohdalla pitäis olla jo reilusti kaasulla ja pyörän melko pystyssä, jotta alusta imee ne röykyt. Mitä enemmän kaasua, sitä tasaisemmin menee.
Nyt muistan, että lähden tosta 1. kohdasta, eli kun kanttari loppuu, kääntämään mutkaan. Sitten joka kerta kiroon, kun oon taittanut liian aikaisin ja melkein joutuu himmaamaan kun kanttari tulee silmille.
Onko 2. liian kaukana tai onko 3. vielä mahdollinen?
Tuossa kuvassa nyt ei näy niin selkeästi asfaltin kumijälkiä, mitä ajaessa näkee.
Vauhtia voi koittaa varmaan jonkun 130 laittaa, kun on kanttarin kohdalla? Onko liian mahtipontinen tavoite?
Kuvakaappaus on mun enkkakierrokselta 1.26.1 ja mutkaan taitto ihan liian aikaisin.
edit. Edellisen sivun Vuorelan videossa, on aikalailla sama ajolinja ja nopeus kun tuossa mun ajamassa. Jos sitä taittaa myöhemmin, niin sit sen vois ajaa kovempaa?