Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.04.12 - klo:09:29
Eikös ton luisun olis pitänyt Bemun elektroniikka hoitaa(kaivaa verta nenästä), vai slick asennossako mahtoi olla. 
Jarska Jarska, noh noh. Mulla oli Bemussa sellainen vika uutena että kaikki asetukset ja valot ym toimi hienosti, mutta minkäänlainen sutimisen/luistoesto, keulimiset ja absit eivät silti toimineet.
Aina oli slick mode päällä, vaikka taulussa luki mitä. Tiedän että noita oli enemmän kuin minun.
Sen jälkeen kun se korjattiin olen kaksi kertaa ollut melkein samanlaisessa tilanteessa kuin videossa touring renkaiden kanssa, täysin matkustaja kun yhtäkkiä lähti perä alta.
Vilkkuvia valoja näkyi taulussa ja otin jo asfalttia vastaan kun pyörä korjasi itse itsensä kun minä en enää osannut tai ehtinyt. Hyvä BMW !
Toisen kerran oli kylläkin rengas puhjennut, kun tulin heti varikolle takana oli jotain 0,5.
Vielä noista mitä pitäisi tehdä jos tulee sitä tai tota. Kyllä jälkikäteen tai rannalla on hyvä ajatella.
Mulla pamahti jarruletku Alastaron pääsuoran jarrussa muutama vuosi sitten, vanha Gummiletku. Etujarrua painaessa pyörä nytkähti hiukan ja sitten kahva sarveen kiinni.
Vauhtia varmasti vielä pitkälle toista sataa. Mikä on oikea ratkaisu ? Sulla on 0, jotain sekuntia aikaa miettiä.
Minä tod näk valitsin väärin ja koitin vielä kantata, nostin jalan pois tapilta ja käänsin niin paljon että kaikki raapi pyörästä maata mikä nyt voi, luulin jo että se menee, kunnes molemmat renkaat yhtäaikaa
alta pois. Mulla oli kaksi kaveria katsomassa ja ratamestari oli heidän kanssaan kun hekin huomasivat että ei hidastu. Heidän kommentti oli heti että olisit antanut mennä suoraan hiekalle...niii.i