Moottorin ohjausboxi(kts.Grandi67) saattaa olla pitkälti syynä moiseen käytökseen koska siinä on mm. käynnistysvaikeuksia puolilämpimänä. Maahantuoja otti boxin tiedot talteen. Mm.kierroksien rajoitin on poissa pelistä.
Ja kun jarrusta oli puhe, EN KEHOTTANUT KÄYTTÄMÄÄN TAKAJARRUA, se on ollut ihan henk.kohtanen juttu. Jossakin vaiheessa mono ei mahdu radan ja pyörän väliin,
vaikka tuo tapaus on niin korkea maavaralleen säätöjen jälkeen että varpaat juuri yltää maahan. Ei lähdetty osien vaihtoon kun painumat riittivät näille kiloille.
Pyörästä vaan tuli hieman korkeampi. Arvasin,että maininta takajarrusta herättää keskustelua, mutta eikö se ole hyvä,että siitäkin puhutaan?
Ja se jammun takajarru on muuten erittäin tunnokas ja helposti annosteltava. Pahinta,mitä tuommosen ajettavan kanssa voi tehdä, on löysätä kaasu kesken kaarteen. Etujarru vielä parempi,ennen lukkiutumista etupää ravistaa pikkasen ja se on merkkinä että kohta mennään kuonolleen.
Ja nämä on nyt tätä yksilöä koskevat. Naapurin vastaava on varmasti erilainen ajettava.