RR kausi päättyi

Aloittaja carbon, 26.08.12 - klo:22:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon


    Kovasti onnittelut Wehnälle hopeasta !
Pisteen päähän jäi kulta. Erkka ykkönen 121 pist, Wehnä 120 ja Eeki 119. Bmw luokka taitaa tulla tästä..
Voin mää koittaa..

Jukka_R

"RR kausi päättyi"

Höpö höpö. Ensi viikolla Wehnä vetää rata-ajokurssia perjantaina (jos on pätevämpiä tarjolla, niin viestiä vaan) ja sunnuntaina sitten YCC:n kisat ja viikkoa myöhemmin kerhokisat. Kausi päättyy kun mopot viedään talliin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:23:28
"RR kausi päättyi"

Höpö höpö. Ensi viikolla Wehnä vetää rata-ajokurssia perjantaina (jos on pätevämpiä tarjolla, niin viestiä vaan) ja sunnuntaina sitten YCC:n kisat ja viikkoa myöhemmin kerhokisat. Kausi päättyy kun mopot viedään talliin.

7.9. tuo kurssi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: carbon - 26.08.12 - klo:22:44

   Kovasti onnittelut Wehnälle hopeasta !
Pisteen päähän jäi kulta. Erkka ykkönen 121 pist, Wehnä 120 ja Eeki 119. Bmw luokka taitaa tulla tästä..

Onnea täältäkin Wehnälle hopeesta! pokal_silver
Ja onnittelut tietenkin myös Erkalle  pokal_gold ja Eekille. pokal_bronze

JTK

27.08.12 - klo:10:06 #4 Viimeisin muokkaus: 27.08.12 - klo:10:07 käyttäjältä JTK
Lainaus käyttäjältä: carbon - 26.08.12 - klo:22:44

   Kovasti onnittelut Wehnälle hopeasta !
Pisteen päähän jäi kulta. Erkka ykkönen 121 pist, Wehnä 120 ja Eeki 119. Bmw luokka taitaa tulla tästä..
Sunnuntain kisa oli hyvä, tosin Kallio kaatuminen vähän tunnelmaa katsomossa pudottikin. Korpiaho ajoi kisan alkupuolella uuden rataennätyksen. Kuitenkaan Vehniäinen ei hellittänyt, vaan ajoi kiinni ja ohi.
Onnittelut molemmille.
Quot homines, tot sententiae.

SuVili

Oli melko kaksijakoinen viikonloppu, pojan kohdaltahan homma meni paremmin kuin olisi voinut uskoa, mutta vastavuoroisesti muutama piikkikuski loukkasi sormiaan/kättä.
Eivätkä jääneet ainoaiksi loukkaantuneiksi. Kalustossakin tapahtui romuttumista hurja määrä  :(

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.12 - klo:23:45
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:23:28
"RR kausi päättyi"

Höpö höpö. Ensi viikolla Wehnä vetää rata-ajokurssia perjantaina (jos on pätevämpiä tarjolla, niin viestiä vaan) ja sunnuntaina sitten YCC:n kisat ja viikkoa myöhemmin kerhokisat. Kausi päättyy kun mopot viedään talliin.

7.9. tuo kurssi.

Olen tunnetusti edellä aikaani. Tässä tapauksessa 32 minuuttia. Ensi viikolla se on, huomenna kuulemaan oppia Kallioilta. Koska en ole enää teini, en varmastikaan voi olla opetuslapsi, mutta ehkä olen opetussetä.

Toivottavasti hieman vähemmän tulee tuota vettä huomenna kuin tänään.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 27.08.12 - klo:14:19
Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.12 - klo:23:45
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:23:28
"RR kausi päättyi"

Höpö höpö. Ensi viikolla Wehnä vetää rata-ajokurssia perjantaina (jos on pätevämpiä tarjolla, niin viestiä vaan) ja sunnuntaina sitten YCC:n kisat ja viikkoa myöhemmin kerhokisat. Kausi päättyy kun mopot viedään talliin.

7.9. tuo kurssi.

Olen tunnetusti edellä aikaani. Tässä tapauksessa 32 minuuttia. Ensi viikolla se on, huomenna kuulemaan oppia Kallioilta. Koska en ole enää teini, en varmastikaan voi olla opetuslapsi, mutta ehkä olen opetussetä.

Toivottavasti hieman vähemmän tulee tuota vettä huomenna kuin tänään.

Oli tuolla lippu kurssille myytävänä, joten olen myös paikalla.

Turder

Hienoa nähdä noinkin tiukka tilanne loppupisteissä. peukku_1

Powered by EzPortal