Uusimmat

22 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Michelin Power Cup

Aloittaja Birke, 05.09.12 - klo:22:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Birke

Onko porukalle kertynyt käyttökokemuksia Michelinin Power Cupeista tältä kesältä? Kovin nihkeästi liikkuu juttua noista rinkuloista. Itsellä kiinnostaisi kokeilla ensi kesänä. Ei Dunlopeissakaan mitään vikaa ole, mutta uteliaisuus ja hinta houkuttelisi kokeilemaan noita kuviollisina.

Mane

Ihan ok toimivat oli vkloppuna motoparkissa...ei lipsu eikä läpsy!
Kahdelta kuskilta sama kommentti!!!
innocent_1

T1mppa


Taffu

Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)

jarska

Paitovei, yhteistyökumppanillamme Stormilla on Misukoista tarjouksia.
Löytyy myös etusivulta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:01:10
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)

Ainakin Botnialla toi B-seos toimi pääsiäisenä ihan kivasti. Tosin vauhtikaan nyt ei ollu kuin 1:47-48 kieppeillä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.06.14 - klo:09:45
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:01:10
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)

Ainakin Botnialla toi B-seos toimi pääsiäisenä ihan kivasti. Tosin vauhtikaan nyt ei ollu kuin 1:47-48 kieppeillä.

Toimi vielä jonkun sekunnin nopeammalla ajolla, helteessä ja kawasakin alla Botnialla.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 26.06.14 - klo:15:55
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.06.14 - klo:09:45
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:01:10
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)

Ainakin Botnialla toi B-seos toimi pääsiäisenä ihan kivasti. Tosin vauhtikaan nyt ei ollu kuin 1:47-48 kieppeillä.

Toimi vielä jonkun sekunnin nopeammalla ajolla, helteessä ja kawasakin alla Botnialla.
Selkeesti monipuolinen kumi. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Puistolan

Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos.  Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos.  Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...

Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D

pena1

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos.  Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...

Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D

Alataro 1,22 Power cup. 1,23 Power slicks. Eri pyörät, eri kuskit.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: pena1 - 26.06.14 - klo:23:23
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos.  Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...

Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D

Alataro 1,22 Power cup. 1,23 Power slicks. Eri pyörät, eri kuskit.

Tosiaan lämpötilat ja seokset kiinnosti tuossa eniten, eli toimiiko B-seos kuinka viileässä takasena?

tamik87

Entä onko toi C mistään kotosin?
Sent from my Lumia 1020

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:34
Lainaus käyttäjältä: pena1 - 26.06.14 - klo:23:23
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos.  Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...

Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D

Alataro 1,22 Power cup. 1,23 Power slicks. Eri pyörät, eri kuskit.

Tosiaan lämpötilat ja seokset kiinnosti tuossa eniten, eli toimiiko B-seos kuinka viileässä takasena?
Ainakin Botnialla toimi jossain +10 asteesta n. +25 asteeseen ihan kivasti. Toiminee kylmemmässäkin ja kuumemmassakin, mutta en oo ite testannu. 
Ja mitä renkaan liukkauteen tulee niin milläs pirulla sen muuten määrittelee liukkaaks jos se ei luista?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.06.14 - klo:00:05
Entä onko toi C mistään kotosin?
Sent from my Lumia 1020
Ainakin kierroksia sen pitäs kestää. Veikkaan, että hyvä pitoisella radalla tuolla ajaa pirusti kierroksia ilman isompia pito-ongelmia.

Edit. Itelläkin yks uus tommonen hyllyssä ja kai se pitää Kemoralla kokeilla. 
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7