Kemora vapaat/varattavissa

Aloittaja jarska, 11.09.12 - klo:07:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wper

Lainaus käyttäjältä: Wper - 13.09.12 - klo:21:07
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.09.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:20:59
Valitettavasti ei löytynyt minkäänlaista ratkaisua mun sinne saapumiseen :( Toki se takaa teille muille hyvän kelin, kun tämä pahanilmanlintu ei pääse...

Älä huoli, jos ilmat suosii niin otetaan myös ens viikolla joku päivä kimppaan.

ens viikon tiistai näyttää olevan tyhjä, ja kelikin vois suosia.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

rranta

Wperi uuella tonnisella. Sitä ei pitele ennää mikkään pittää koittaa vaan pysyä pois jalosta. bike_leaning

Jospa tiistaina 18.9.2012 pääsis itekki jos päivä järijestyy.

Hukkapätkä

Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.09.12 - klo:19:24
Wperi uuella tonnisella. Sitä ei pitele ennää mikkään pittää koittaa vaan pysyä pois jalosta. bike_leaning

Jospa tiistaina 18.9.2012 pääsis itekki jos päivä järijestyy.

Mä voisin lähteä kanssa, jos porukka menossa tiistaina ajamaan? Kerrankin ei työt haittais harrastuksia..

jarska

Lainaus käyttäjältä: Hukkapätkä - 16.09.12 - klo:19:52
Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.09.12 - klo:19:24
Wperi uuella tonnisella. Sitä ei pitele ennää mikkään pittää koittaa vaan pysyä pois jalosta. bike_leaning

Jospa tiistaina 18.9.2012 pääsis itekki jos päivä järijestyy.

Mä voisin lähteä kanssa, jos porukka menossa tiistaina ajamaan? Kerrankin ei työt haittais harrastuksia..

Minäpä otan ja tiedustelen tiistaita, mulle sopii myös.

aapolas

Klo 16 jälkeen mukana.

Wper

Lainaus käyttäjältä: rranta - 16.09.12 - klo:19:24
Wperi uuella tonnisella. Sitä ei pitele ennää mikkään pittää koittaa vaan pysyä pois jalosta. bike_leaning

Jospa tiistaina 18.9.2012 pääsis itekki jos päivä järijestyy.

Katotaan uskallanko kääntää kaasua ollenkaan, kun ei meinaa kuussatku pysyä käsissä :)
Jos nyt kävis varovasti tutustumassa uuteen tuttavuuteen
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Taffu

Mä tosiaan kalassa, niin pitää skipata...
Savusiika on hyvää  :-)

jarska

Tilannetiedotusta Kemoralta, huomista silmälläpitäen.
Vklopun jokkiskisojen jäljiltä on parissa paikassa karusellin lisäksi "öljysumua", joka luonnollisesti liukas.
Ajamaan saa tulla omalla vastuulla ja voi vaikka maksaa sen jälkeen kun tekee päätöksen voiko radalle mennä, joustavuus senkun jatkuu.
Eri asia sitten kannatteeko sinne mennä tutkimaan rataa, eikä lopulta pystykkään ajaan, mene ja tiedä.

Toimitusjohtajan sanoma oli et voidaan myös katella keskiviikkoa(taitaa vaan sataa), joka vapaa vuoro tai sitten torstaita, jolloin rata vois olla jo paremmassa kunnossa.

Mitä tehrään?


rranta

Ei kuulosta hyvältä. Torstai? Voi ölijyruutat että mää tykkään niistä

PetsuZX

Joo, ei oikein hyvältä vaikuta.
Öljyruutat ei ole hyvät edes omissa pikkuhousuissa. Tai tässä vaiheessa syksyä, noissa pitkälahkeisissa.

aapolas

Minä nohevana yksittäistaistelijana käyn illalla tiedustelemassa ja pällistelemässä tilannetta. Pistän sitte raporttia.

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 17.09.12 - klo:10:51
Minä nohevana yksittäistaistelijana käyn illalla tiedustelemassa ja pällistelemässä tilannetta. Pistän sitte raporttia.

Hieno juttu, kiitos.
Ota sieltä vanhusten osastolta komppania mukaan, jokaiselle harja ja imeytysaine ämpäri kainaloon...saavat vähän liikuntaa ja kylläpä jengiä nukuttaa makoisasti kun yötä vasten tulette poijes.

Wper

17.09.12 - klo:12:53 #57 Viimeisin muokkaus: 17.09.12 - klo:12:58 käyttäjältä Wper
no jos siel öljyläikkiä on ja sumutettu puoli rataa, niin ei sinne kyllä siinä tapauksessa ole asiaa. jos ei sitten aapolas saa desifioitua koko rataa? :D
vai pitäisköhän se jo uskoa et ajot on tälle kesälle ajettu  :-\
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Wper - 17.09.12 - klo:12:53
vai pitäisköhän se jo uskoa et ajot on tälle kesälle ajettu  :-\

Eikä ole, antaa noiden etelän poikien lopetella kautta, met ajetaan niin kauan ku lunta tulee.

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.09.12 - klo:13:19
Lainaus käyttäjältä: Wper - 17.09.12 - klo:12:53
vai pitäisköhän se jo uskoa et ajot on tälle kesälle ajettu  :-\

Eikä ole, antaa noiden etelän poikien lopetella kautta, met ajetaan niin kauan ku lunta tulee.


no jos sinä kerta niin sanot, niin olkoon niin! Ajetaan talvenki  yli vaikka trelleborgeilla :D löytyykähän niiltä 200/60/17 takasia neulapiikeillä?
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Powered by EzPortal