Mitä moottoriöljyä käytät?

Aloittaja JiiPee66, 12.09.12 - klo:11:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JiiPee66

itse käyttänyt Motulin 300V comp 15/50. On vaan aika arvokasta ja huonosti saa Suomesta. Vaihtoehtoja Sukisukiin?

Juha_K

Motul 300V 15w/50 tosin perus factory line vai mikä nyt onkaan ja kotiin tuotuna vähän alle 50e 4l.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Reisi

Teboil 10w40 tai 15w50, kumpaa halvemmalla saa...

Twini

Belray EXS 10W-40. Nappasin vaan rämä heinon hyllyltä. Kassalla tuli vähän yllätyksenä hinta jotain 90€ suotimen kanssa.
Talveks vois pistää EXP semi-synteettiset seisoon ja ajaa niillä sit ruosteet pois keväällä.

PetsuZX

Shell Advance 10w40 ja nyt viimeksi Belray EXP 15w50.

aapolas

Castrol Power 1 Racing 15w-50. Ei moitittavaa.

mako

teboil superbike 15-50 tarjousladosta 4l 36e

Vuorela

Suzuki toimi hienosti Teboilin superbike litkulla. Yamahassa ollut Yamalubea ja nyt pari kannullista Castrol Power 1 racingiä.

murmela

-05 ZX-6R on viimeset 5 vuotta/kautta/150 ratapäivää pyöriny Delvac MX 15W-40:llä. Mitäköhän siit viimeks maksoin, oisko ollu jotain 70-80e/20L. mosh_rok
Jarrut paskana, paha hidastaa.

spedor

Mäkin oon käyttänyt tuota teboilin superbike 15-50

pienisopoapina

12.09.12 - klo:16:06 #10 Viimeisin muokkaus: 12.09.12 - klo:16:12 käyttäjältä pienisopoapina
Castroolin voimaykköstä.

Kiitos JiiPee66:lle takuuvarman viihdeketjun avauksesta ja Murmelalle taikasanasta Delvac. Lämmittelin hieman lukemalla .orgista Delvac-ketjun. Talvi on nyt lyhempi.

Kattelin service manuaalista suositukset ja ne oli API SF/SG, SAE 10W-40. Kaupasta aion ottaa mitä tahansa nuo API luokitukset täyttävää oljyä, mutta tuon viskositeetivaatimuksen ajattelin nostaa 50:een.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

12.09.12 - klo:20:24 #12 Viimeisin muokkaus: 12.09.12 - klo:20:32 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.09.12 - klo:20:20
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.12 - klo:16:06
Viskositeetivaatimuksen ajattelin nostaa 50:een.

Miksi?

Ajattelin, jotta nuo suositukset on enempi katukäyttöön. Radalla öljy lämpenee enempi. Ja tuo 50 on myös suositelluissa viskositeeteissä.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.12 - klo:20:24
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.09.12 - klo:20:20
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 12.09.12 - klo:16:06
Viskositeetivaatimuksen ajattelin nostaa 50:een.

Miksi?

Radalla öljy lämpenee enempi.

Lämpeneekö ja jos lämpenee niin milloin se öljyn lämpö on korkeimmillaan?
Sit ei oo niin paha jos tuo visko on kans suosituksissa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.09.12 - klo:20:28
Lämpeneekö ja jos lämpenee niin milloin se öljyn lämpö on korkeimmillaan?
Sit ei oo niin paha jos tuo visko on kans suosituksissa.

No jos kadulla kierrokset on jossain 2000-4000 ja radalla 8000-> niin syntyyhän siinä kitkan aiheuttamaa lämpöä enempi. Se, että riittääkö nelikymppinen on ihan mun omaa mutua, eikä sitä kenenkään tarvi ottaa neuvona.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal