RaceDAC

Aloittaja jarska, 12.02.12 - klo:16:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.06.13 - klo:14:03
Olisiko kukaan tiedonkeruun omistava nopeampi kuljettaja kiinnostunut jakamaan omaa dataansa? Sais vertailukohtaa omiin ihmettelyihin. Löytyiskö Murmelalta? Noin omaan käyttöön eikä julkisesti, jos ei sitä julkiseksi välttämättä halua.

GPS, kaasun asento ja jarrupaine olis hyvä olla datassa.

Viitteellisiä kierrosaikoja minkä alle toivoisin menevän:
Kemora 1:12
Alastaro 1:24
Motopark 1:30

Edit: Empäs rajaakaan RaceDACin käyttäjiin vaan kaikki datat kiinnostaa. Bemareista tuota voisi mukavasti löytyäkin nykyään.

Mä ajelin APP:n mopolla tuosta jonkun sekan kovempaa. Sen saa jakaa Vuorelalle, mutten välitä nähdä julkisessa repostelussa niitä.

Ja ilman jarrupaineita taitaa olla dataa vakiobemustakin murmelalla matalaa 1.22sta Alastarossa. Laita jos on tallessa.

app

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 14.06.13 - klo:14:53
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.06.13 - klo:14:03
Olisiko kukaan tiedonkeruun omistava nopeampi kuljettaja kiinnostunut jakamaan omaa dataansa? Sais vertailukohtaa omiin ihmettelyihin. Löytyiskö Murmelalta? Noin omaan käyttöön eikä julkisesti, jos ei sitä julkiseksi välttämättä halua.

GPS, kaasun asento ja jarrupaine olis hyvä olla datassa.

Viitteellisiä kierrosaikoja minkä alle toivoisin menevän:
Kemora 1:12
Alastaro 1:24
Motopark 1:30

Edit: Empäs rajaakaan RaceDACin käyttäjiin vaan kaikki datat kiinnostaa. Bemareista tuota voisi mukavasti löytyäkin nykyään.

Mä ajelin APP:n mopolla tuosta jonkun sekan kovempaa. Sen saa jakaa Vuorelalle, mutten välitä nähdä julkisessa repostelussa niitä.

Ja ilman jarrupaineita taitaa olla dataa vakiobemustakin murmelalla matalaa 1.22sta Alastarossa. Laita jos on tallessa.

Mulla on läppärillä Raaserin vajaat 10 kierrosta Alastarolta. Wehnä katsoi niitä, ja sanoi että "tossa on esimerkki, minkälainen on lineaarinen avaus, edes mulla ei ole yhtä nätti käyrä", kun otti esiin Palmasin avauksen malliks.

Mä voin ottaa läppärin huomenna ja ylihuomenna Alastaroon mukaan. Mites me saatais imuroitua se tiedosto sulle?

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:15:00
Mä voin ottaa läppärin huomenna ja ylihuomenna Alastaroon mukaan. Mites me saatais imuroitua se tiedosto sulle?

Tämähän lähti hyvin liikkeelle. En ole tulossa Alastaroon viikonloppuna, köröttelen Motoparkissa. Kuinkahan iso tiedosto tuo lienee, tulisko sähköpostilla?

app

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.06.13 - klo:19:03
Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:15:00
Mä voin ottaa läppärin huomenna ja ylihuomenna Alastaroon mukaan. Mites me saatais imuroitua se tiedosto sulle?

Tämähän lähti hyvin liikkeelle. En ole tulossa Alastaroon viikonloppuna, köröttelen Motoparkissa. Kuinkahan iso tiedosto tuo lienee, tulisko sähköpostilla?

Mun pitää kattoo Juniorin kanssa, jos se osais lähettää.
Yks ikävä juttu: Wanhassa mopossa jarrupaineanturi oli rikki, eli se tieto puuttuu.

murmela

Lainaus käyttäjältä: rranta - 14.06.13 - klo:03:09
http://www.speedangle.com
oiskohan tuo hyvä lisä RaceDACille - vai onko täsä mittään uutta?
Ei olis. Halvemmalla pääset kun ostat analogisen gyron ja tuuppaat sen suoraan rdacciin. Viimeksi kun katselin, niin halvin, olikohan peräti kolmiakselinen gyro oli kuluineen jonku 40 euroa. Siit sais suoraan datana keulimiset, sladit, kallistukset, ja hi-siderin pyörimisnopeudet/ voltti/kierre lukumäärät.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:19:59
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.06.13 - klo:19:03
Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:15:00
Mä voin ottaa läppärin huomenna ja ylihuomenna Alastaroon mukaan. Mites me saatais imuroitua se tiedosto sulle?

Tämähän lähti hyvin liikkeelle. En ole tulossa Alastaroon viikonloppuna, köröttelen Motoparkissa. Kuinkahan iso tiedosto tuo lienee, tulisko sähköpostilla?

Mun pitää kattoo Juniorin kanssa, jos se osais lähettää.
Yks ikävä juttu: Wanhassa mopossa jarrupaineanturi oli rikki, eli se tieto puuttuu.

Oliko siinä edes? Ts jos se oli alunperinkin absiton vehje, niin ei siin oo koskaan paineanturia ollutkaan?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.06.13 - klo:19:03
Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:15:00
Mä voin ottaa läppärin huomenna ja ylihuomenna Alastaroon mukaan. Mites me saatais imuroitua se tiedosto sulle?

Tämähän lähti hyvin liikkeelle. En ole tulossa Alastaroon viikonloppuna, köröttelen Motoparkissa. Kuinkahan iso tiedosto tuo lienee, tulisko sähköpostilla?

Koko lienee jotain luokkaa 1MB per kierros, jos ottaa läppäriltä/pc:ltä aukikoodatun .MES kansion. Eli riippuu spostipalvelusta kulkeeko.
Jos taasen pystyy kopsaamaan suoraan tikulta, ja sillä kikkailemaan, niin raakadata on huomattavasti pakatumpaa.
Ja tämä siis koskee bemun loggeria, ei rdaccia, lukijoille tiedoksi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.06.13 - klo:23:29
Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:19:59
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 14.06.13 - klo:19:03
Lainaus käyttäjältä: app - 14.06.13 - klo:15:00
Mä voin ottaa läppärin huomenna ja ylihuomenna Alastaroon mukaan. Mites me saatais imuroitua se tiedosto sulle?

Tämähän lähti hyvin liikkeelle. En ole tulossa Alastaroon viikonloppuna, köröttelen Motoparkissa. Kuinkahan iso tiedosto tuo lienee, tulisko sähköpostilla?

Mun pitää kattoo Juniorin kanssa, jos se osais lähettää.
Yks ikävä juttu: Wanhassa mopossa jarrupaineanturi oli rikki, eli se tieto puuttuu.

Oliko siinä edes? Ts jos se oli alunperinkin absiton vehje, niin ei siin oo koskaan paineanturia ollutkaan?

BMW s1000 RR on absillinen aina, paitsi jos itse ottaa pois käytöstä. Kuljettaja absintillinen myös aina, paitsi jos ei käytä itse.

pienisopoapina

Tuolla alastaro-dataa ketjussa toivottiin neuvovaa data-analyysiä tyyliin:
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.08.13 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.08.13 - klo:14:35
Mulle Reisdakki, joka sylkee suoraan tekstimuodossa palautteen ulos, v***u-sanoilla höystettynä, luonnollisesti.
Tollanen automaattisesti vittuileva datapurkki ois kyllä kova. "Jätkä jarruttaa kuin mummo!" "Hirveetä arpomista noi jarrun alotukset." Pitääkö se kolmosen avaus sössiä ihan tahallaan joka kierroksella." "V*ttu sulla jää kolme metriä sisäkanttariin, ootko sä edes samalla radalla"

Vaikka nuo pikkusen herjalla oli heitettu, niin aika kova idea ois saada tuohon racechronoon puheominaisuus: sektorin jälkeen tulisi kuulokkeisiin "Slower", "Faster", "Fastest"....
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 27.08.13 - klo:18:59
Tuolla alastaro-dataa ketjussa toivottiin neuvovaa data-analyysiä tyyliin:
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.08.13 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.08.13 - klo:14:35
Mulle Reisdakki, joka sylkee suoraan tekstimuodossa palautteen ulos, v***u-sanoilla höystettynä, luonnollisesti.
Tollanen automaattisesti vittuileva datapurkki ois kyllä kova. "Jätkä jarruttaa kuin mummo!" "Hirveetä arpomista noi jarrun alotukset." Pitääkö se kolmosen avaus sössiä ihan tahallaan joka kierroksella." "V*ttu sulla jää kolme metriä sisäkanttariin, ootko sä edes samalla radalla"

Vaikka nuo pikkusen herjalla oli heitettu, niin aika kova idea ois saada tuohon racechronoon puheominaisuus: sektorin jälkeen tulisi kuulokkeisiin "Slower", "Faster", "Fastest"....

Racedac ja Racechrono ei ole sama asia, eikä edes saman tekijän aikaansaannoksia.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pienisopoapina

27.08.13 - klo:20:13 #85 Viimeisin muokkaus: 27.08.13 - klo:20:51 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.08.13 - klo:19:02
Racedac ja Racechrono ei ole sama asia, eikä edes saman tekijän aikaansaannoksia.

Joo ei, mutta päättelin tästä viestistä niiden pelaavan yhteen:

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 12.02.12 - klo:16:24
Saa liitettyä RaceChronoon sinihampaalla. Itsekkin harkitsen kyseisen boxin hommaamista.Otappa Org:n puolella yhteyttä Scuuba nimiseen kaveriin.Häneltä saat kaikki tarvittavan infon ja myös boxin.
Niin ja tää prokkishan on ihan supi suomalainen.

MUOKKASU:

Joo - oikeestaan Racedacia ei tarvittais, vaan ääniominaisuus voitaisiin tehdä suoraan Racechronoon. Eli väärään ketjuun änkesin ajatukseni.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wbaum

Ymmärtääkö racedac suoraan digiporttiin tuota ckp sensoria? Näemmä mun bazzaz ottaa siitä suoraan RPM tiedon. Muut kytkennät enemmän ja vähemmän iisejä kyl.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 06.08.15 - klo:17:04
Ymmärtääkö racedac suoraan digiporttiin tuota ckp sensoria? Näemmä mun bazzaz ottaa siitä suoraan RPM tiedon. Muut kytkennät enemmän ja vähemmän iisejä kyl.
Tarkoittanetko crank position sensoria, niin veikkaisin että ei, koska se ollee +-0...120V AC-aaltoa.
Mutta sulla kulkenee rpm-tieto myöskin eculta mittarille, ja siinä piuhassa se ollee tavallisessa 5V-digi-kanttiaalto-muodossa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 06.08.15 - klo:18:13
Tarkoittanetko crank position sensoria, niin veikkaisin että ei, koska se ollee +-0...120V AC-aaltoa.
Mutta sulla kulkenee rpm-tieto myöskin eculta mittarille, ja siinä piuhassa se ollee tavallisessa 5V-digi-kanttiaalto-muodossa.
Joo. Okei, eli ecusta tuo kelta-sininen lienee se piuha eculta tauluun ja google hiukan varmistais että näin on. Hyvä homma, ensi viikolla pitää alkaa säätää.

wbaum

Calibrated value = Factory calibrated measured value in Volts * 1000 = millivolts



Output result = [(calibrated value - u.offset ) * u.gain] / u.divisor

Default output reading is in millivolts.

Antaako tuo esim komento CA1 nyt kuitenkin tuon lopullisen outputin kanavalta 1?

Powered by EzPortal