Nyt vuorokautta myöhemmin kun miettii suht vastaavan laitteen kokeilua, niin iso osa laitteiden viehätyksestä on siinä etten ainaan itse ole ihan viime päivinä saanut mitattua pyörän ominaisuuksia ulos. K4 gixxerin epävakaudessa oli viimeksi jotain tähän viittaavaa. cb500 edellisen kerran tuntui mopon runko elävän nopeassa mutkassa muutama vuosi sitten ratailua aloitellessa. Näistä pystyy hyvin pienellä totuttelulla mittaamaan suurimman osan ominaisuuksista ulos ilman isoa riskiä ja pelkoa vakavasta loukkaantumisesta.
Mopossa oli kuitenkin ajo-ominaisuuksia ihan mukavasti. Mutkiin pysti kohtuu mukavalla tuntumalla jarruttamaan ja sieltä ulos pitäisi avauksen olla helpompaa kuin omalla pyörälläni. Renkaissa oli pitoa tarjolla hyvin. Vauhtimutkiin saa hakea luottoa, kun ei ihan niin vain uskalla työntää kaasu pohjassa mutkaan jossa ennen joutui reilusti jarruttamaan. Suorilla saa lyödä vielä isompaa vaihdetta paikoissa jossa ollaan omalla mopolla oltu jarrulla jo kymmeniä metrejä. Roikkuakin sai ihan reilusti ettei ollut rojut tontissa.