MotOrg ry:n ratapäivät 2012

Aloittaja heippa, 12.02.12 - klo:19:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

spedor

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - 04.05.12 - klo:18:12
Olen myös tulossa tuolloin Kemoraan ja jos jonkun mökkiin mahtuu niin kuluja tulisin jakamaan.
Onko jollain mökki varattuna?


Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.12 - klo:14:15
19-20.5 Kemoralle ostettu liput keskikastiin, meni pupu pöksyyn ja varmuudeksi hakeen tuolta vauhtia. :-[

Hyvissä ajoin liikkeellä, mut mökkikuluja vois jakaa jonkun/joidenkin kanssa?

Mullakaan ei oo tuolle viikonlopulle majoitusta... Et voisin lähtee kans kimppa mökkiin...

jarska

Voihan perse, ehdin tosiaan jo ostaa liput ja emäntä tuossa sano et mehän ollaan Nilsiässä juuri tuona 19-20.5 vkloppuna, en muistanu yhtään. hedari_1

Näkyy olevan Orgin seuraavat päivät Kemoralla vasta heinäkuun puolella, pystyyköhän nuot liput vaihtaan sinne?
Täytynee varmaan kysästä ratavastaavilta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.12 - klo:22:31
Voihan perse, ehdin tosiaan jo ostaa liput ja emäntä tuossa sano et mehän ollaan Nilsiässä juuri tuona 19-20.5 vkloppuna, en muistanu yhtään. hedari_1

Näkyy olevan Orgin seuraavat päivät Kemoralla vasta heinäkuun puolella, pystyyköhän nuot liput vaihtaan sinne?
Täytynee varmaan kysästä ratavastaavilta.
Ei oo mahollista.
Pistä ne sun jo hallussa olevat liput myyntiin sinne ko päivän triidiin. Se o mahollista.
Ja sit osta liput sinne seuraavalle keikalle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

05.05.12 - klo:06:12 #18 Viimeisin muokkaus: 05.05.12 - klo:06:16 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.05.12 - klo:23:52
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.12 - klo:22:31
Voihan perse, ehdin tosiaan jo ostaa liput ja emäntä tuossa sano et mehän ollaan Nilsiässä juuri tuona 19-20.5 vkloppuna, en muistanu yhtään. hedari_1

Näkyy olevan Orgin seuraavat päivät Kemoralla vasta heinäkuun puolella, pystyyköhän nuot liput vaihtaan sinne?
Täytynee varmaan kysästä ratavastaavilta.
Ei oo mahollista.
Pistä ne sun jo hallussa olevat liput myyntiin sinne ko päivän triidiin. Se o mahollista.
Ja sit osta liput sinne seuraavalle keikalle.

Okei, sitten olis myynnissä kaks jäsenhintaista keskiryhmän lippua päiville 19-20.5 Kemoraan.
Laitan tonne Orgin ketjuunkin ilmoa.

jarska


Wper

ostan yhden lipun tonne kemoraan 20.5 jos joku on ostanut lipun keskiryhmään. Eikä itse satu pääsemään
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Jukka_R

Aiemmin olen antanut itseni ymmärtää, että .Orgin keskiryhmä vastaa meidän hidasta, mutta olenkin ollut väärässä. Keskiryhmässä ajelivat muun muassa Kyynäräinen (rataennätys omassa luokassaan jossain), Korpiaho (rapiat 10 Suomen mestaruutta ja Kuparinen (SM 3? super bikessa) ja jokunen muu aika vikkelä. Herää kysymys kenelle nopea ryhmä on tarkoitettu, ehkä Rossi ilkeää sinne mennä, ehkei hänkään.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Wper

nopeaan ryhmään mulla ei oo asiaa. Eikä kivettömällä hitaaseenkaan viitti mennä
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 06.05.12 - klo:21:04
Aiemmin olen antanut itseni ymmärtää, että .Orgin keskiryhmä vastaa meidän hidasta, mutta olenkin ollut väärässä. Keskiryhmässä ajelivat muun muassa Kyynäräinen (rataennätys omassa luokassaan jossain), Korpiaho (rapiat 10 Suomen mestaruutta ja Kuparinen (SM 3? super bikessa) ja jokunen muu aika vikkelä. Herää kysymys kenelle nopea ryhmä on tarkoitettu, ehkä Rossi ilkeää sinne mennä, ehkei hänkään.

Missäs välissä isot pojat oli keskiryhmään päätynyt? Ainakin klo 16:00 alkaneessa nopeen setissä ko. herrat oli radalla ja sen jälkeen ei tullut seurailtua kun tavaroiden pakkaaminen vei isomman huomion.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

spedor

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.05.12 - klo:21:53
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 06.05.12 - klo:21:04
Aiemmin olen antanut itseni ymmärtää, että .Orgin keskiryhmä vastaa meidän hidasta, mutta olenkin ollut väärässä. Keskiryhmässä ajelivat muun muassa Kyynäräinen (rataennätys omassa luokassaan jossain), Korpiaho (rapiat 10 Suomen mestaruutta ja Kuparinen (SM 3? super bikessa) ja jokunen muu aika vikkelä. Herää kysymys kenelle nopea ryhmä on tarkoitettu, ehkä Rossi ilkeää sinne mennä, ehkei hänkään.

Missäs välissä isot pojat oli keskiryhmään päätynyt? Ainakin klo 16:00 alkaneessa nopeen setissä ko. herrat oli radalla ja sen jälkeen ei tullut seurailtua kun tavaroiden pakkaaminen vei isomman huomion.
Viimesessä setissä.. keskinopeen kuskeja sie oli alta kymmenen että sekaan kyl sopi... Harmivaan etten pysynyt imussa, erkka pyyhkäs lemminkäisessä ohi ja eeki seuraavassa oikeassa. Ite kun pääsin kahvilan mutkasta niin korpiaho ja kuparinen oli jo ykkösmutkassa. Lujaa ne saa**na vetää!!

Tomppa

Orgin ratapäivältä 21.5.2012 videonpätkää. Kokeilu oli ensimmäinen niin kuvata verkkokaupan opticam lelukameralla kuin editoida ja tuupata video juutuuppiin. Linkki -> http://youtu.be/0fz8D5y0IZY


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 07.06.12 - klo:19:44
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.06.12 - klo:18:27
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 07.06.12 - klo:16:04
Vieläkö pystyy kirjoittamaan asiasta tai asian vierestä?

Juujuu, pystyy pystyy, uudistuksessa vaan samalla karsittiin sulta huumori ja Jukalta hymiöt.:P

No hyvä, mä palaan käyttämään tota aiemminkin käytössä ollutta Sarc Astic BUL LS HIT editoria. Ja käyn avaamassa lauantaina ratakauden Motoparkissa.

Pitääkin lähtee sun perään heti lauantaina alkupäivästä ihmettelemään linjoja. Alkupäivästä siks, että oot vielä sen verran ruosteessa, että pysyy ehkä reilu puol kierrosta peesissä mukana. :p
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.06.12 - klo:21:16
Pitääkin lähtee sun perään heti lauantaina alkupäivästä ihmettelemään linjoja. Alkupäivästä siks, että oot vielä sen verran ruosteessa, että pysyy ehkä reilu puol kierrosta peesissä mukana. :p

Kauden eka ratakeikka. Ducatilla ajoin kerran viime kesänä. Motoparkissa olin viimeksi 2006... Ehkä ei kannata ekaa settiä peesata.

app

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 07.06.12 - klo:21:49
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.06.12 - klo:21:16
Pitääkin lähtee sun perään heti lauantaina alkupäivästä ihmettelemään linjoja. Alkupäivästä siks, että oot vielä sen verran ruosteessa, että pysyy ehkä reilu puol kierrosta peesissä mukana. :p

Kauden eka ratakeikka. Ducatilla ajoin kerran viime kesänä. Motoparkissa olin viimeksi 2006... Ehkä ei kannata ekaa settiä peesata.

Jos molempina päivinä viikonloppuna sataa, olen Endurance-kisan aika-ajossa helisemässä. Siellähän oli muistaakseni 115% sääntö?
Muutenkin aika ohkanen pohja kisaan tällä radalla. Ei helpoimpia omaksua, sanovat.

Rikoin per**le polveni jakakyykytreenissä  8 viikkoa sitten, ja tiistaina kun oltiin Alastarossa lipan jälkeen syömässä, soitti ortopedi magneettikuvan tuloksen; Molemmat nivelkierukat kappaleina, joudutaan poistamaan, rustovaurio, ja pisteenä iin päälle nivelessä kulumavauriota. Juoksin 500+ km kipuilevalla polvella, ennen kuin otettiin magneettikuva nyt maanantaina, josta näkyi karu totuus.

Juoksut on juostu. Tekonivelellä vaan sallittua, muuten luu luuta vasten hakkaa, ja tuhoutuu koko nivel.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 07.06.12 - klo:21:49
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 07.06.12 - klo:21:16
Pitääkin lähtee sun perään heti lauantaina alkupäivästä ihmettelemään linjoja. Alkupäivästä siks, että oot vielä sen verran ruosteessa, että pysyy ehkä reilu puol kierrosta peesissä mukana. :p

Kauden eka ratakeikka. Ducatilla ajoin kerran viime kesänä. Motoparkissa olin viimeksi 2006... Ehkä ei kannata ekaa settiä peesata.

Tokalla setillä sit. ;) Toivotaan vaan, että pysyy kuivana keli, että sais lauantaina ton radan linjat about tutuiks, että voi keskittyä omien ajovirheiden korjaamiseen sunnuntaina, kun kerran on kuulema asiantunteva opas pitämässä kädestä kiinni. :P
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal