Kilvellisestä kilvetön

Aloittaja Twini, 09.10.12 - klo:16:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Twini

Oon miettiny tätä jo pitkään kun tota tuhnua vehjettä pidän vuodesta toiseen. Syö aika paljon miestä maksaa 800 euroo liikennevakuutuksia kun kerkeen käymään 5 päivää kesässä radalla (sinnekin vedän sen kärryssä), mut jos sen ottaa pois kilvistä niin eikös siinä pyörän hinta tipu ja myyminen vaikeudu niim perkeleesti varsinkin kun tuo ei mikään varsinainen ratapeli ole?

Jos otan sen pois rekisteristä, kuinka vaikee se on siihen takas saada? Pitää vissiin katsastaa ja kun on m4 koko putket eikä orkkiksista tietookaan niin terve. Ja paljonko nuokin operaatiot maksaa kun kiinnostus harrastukseen voi lopahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Vaihtoehtosesti jos lähtee myymään kilvetöntä '99 tl1000r:ää niin paljonko siinä voi laittaa hintapyyntiä, 1500e? varikkoromut, lämppärit, shifteri ja brembon pääsylkky tietty voi myydä erikseen ja varmaan viedäänkin käsistä nopeemmin ja paremmalla hinnalla.

juice09

älähän nyt TL on hieno peli ja luulen että hyväkuntoisten yksilöiden hinta alkaa pikkuhiljaa nousta. Mulla on ratapyörä ja nurkissa roikkuu virheetön K9 kilvellinen aj tänä kesänä 3 km.
Minusta kannattaa myydä TL kilvellisenä, ja laittaa ratapyörä sitten erikseen.

Twini

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 09.10.12 - klo:17:07
Mulla on ratapyörä ja nurkissa roikkuu virheetön K9 kilvellinen aj tänä kesänä 3 km.

Rikkaitten touhua  :)

Kyl tellu tarpeeks nopee mulle on ja sillä on hauska päästelllä radalla. Mietinkin vaan tuon kilvellisestä kilvettömäks ja takaisin -prosessin vaikeutta ja hintaa.

Juha_K

Missä noin kallis liikennevakuutus on? Eikös sulla ole ollut jo useamman vuoden tämä sama peli?

edit. Mä palautan kilvet siinä vaiheessa kun Suomeen tulee katsastuspakko. Nyt hintaero on niin pieni kilvettömän ja kilvellisen kera vakuutuksissa, että pidän vielä kilvet.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Twini

If, mut bonuksia on aika huonosti kun vuos sit meni solisluu ahvenistolla ja vaikka paranikin ilman leikkausta annoin silti vähästen korvausten mennä vakuutuksesta samasta syystä miksen nyt tee tuosta kilvetöntä (jos se on edes mahdollista). Ois kannattavampaa, jos ois lopettanu siihen tai vaikka nytkin. Parin vuoden päästä alkaa tuleen tappioo bonuksien puutteesta ja sitä tappiokierrettä jatkuukin sit kauan.

app

10.10.12 - klo:12:02 #5 Viimeisin muokkaus: 10.10.12 - klo:12:16 käyttäjältä app
Ifin liikennevakuutus kiloseen kyykkyyn (erittäin korkea kerroin teho/paino-suhteessa) on huomattavasti muita yhtiöitä kalliimpi, eikä sitä kannata maksaa missään tapauksessa, ellei halua nimenomaan pitää ratakaskoa samalla.
Jos vaihdat yhtiötä, laskun summa tippuu lähes 50%, ja voit saman tien unohtaa koko spekulaation kilpien vekslaamisesta. Olen käynyt läpi nämä, ja asia on toidella näin.

Lisäys: Ihan oikeesti, vaihda heti pois se liikennevakuutus Ifistä, saat parilla puhelinsoitolla tuosta hinnasta useita satasia pois.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: app - 10.10.12 - klo:12:02
Ifin liikennevakuutus kiloseen kyykkyyn (erittäin korkea kerroin teho/paino-suhteessa) on huomattavasti muita yhtiöitä kalliimpi,

Ei välttämättä, esim. mulla on liikenne+osakasko noin 500e vuodessa 35% bonareilla. Käsittääkseni mun mopossa on parempi teho/painosuhde kuin Tellussa, jos sen mukaan menee hinta.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

app

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 10.10.12 - klo:12:48
Lainaus käyttäjältä: app - 10.10.12 - klo:12:02
Ifin liikennevakuutus kiloseen kyykkyyn (erittäin korkea kerroin teho/paino-suhteessa) on huomattavasti muita yhtiöitä kalliimpi,

Ei välttämättä, esim. mulla on liikenne+osakasko noin 500e vuodessa 35% bonareilla. Käsittääkseni mun mopossa on parempi teho/painosuhde kuin Tellussa, jos sen mukaan menee hinta.

Näitä ei arvailemalla kannata valita. Luuri käteen ja kilpailuttamaan. Onnistuu myös netissä.
If on tolkuttoman kallis tehokkaan pyörän liikennevakuutuksen osalta. Tänä vuonna olen käynyt läpi näitä kun omaani vakuutuksen vaihdoin.

Twini

99kW ja 225kg mukaan menee tellu joten ei o häävi tehopainosuhde. Mul on vaan se 15% bonuksia nyt ja niiden jälkeen seisonta-ajattoman vakuutuksen hinta 755e.

Kokeilin ostaa iffin sivulta 3kk seisonta-ajallisena sen, jollon hinta olikin enää 400 euroo. Ens kesänä mennään sit kesä heinä ja elokuut vaan. Eli sama meno kun aikasempina kesinä, mut halvemmalla.

app

Mulla nousi Ifillä piviin liikennevakuutus 142/203 suhteella. Oli noin tuplaten kalliimpi kilpailijoihin. Kysy kuitenkin parista muustakin yhtiöstä hintaa pyörällesi, et häviä kun puhelinsoiton verran. Vakuutuksien hinnat kannattaa yleisestikin kilpailuttaa aina, kun tulee monesti jumiuduttua siihen yhteen ja samaan yhtiöön, ja löysät kertaantuvat sitten vuosittain. Samoissa vakuutuksissa on yllättävän suuria eroja eri yhtiöillä. Meilläkin on vaihdettu hiljattain talon, koirien ym. vaakuutukset kilpailuttamisen jälkeen, ja säästöä tuli satasissa vuodessa.

tonix

Tämä mene nyt vakuutuksien vertailuksi, eikä vastaa aloittajan kysymykseen, mutta pojan kevariin kyselin vakuutusta Ifistä ja pyörä olisi minun nimissäni. Vakuutuksen hinta olisi ollut karvan alle 900€, tuplat vanhan maxin vakuutuksista.
Aktiassa hinta putosi puoleen.

Powered by EzPortal