Vapaavirtaus suodattimet

Aloittaja jarska, 03.10.12 - klo:22:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Kun tuo takatuuppari alkaa olemaan purnukkaa jo täys, niin suunnittelin vaihtavani myös ilmansuodattimen raasinki malliin.
Onko noista hyötyä viriviriä ajatellen, siis oikeesti vai päästääkö vaan kaiken paskan läpi ja paree käyttää alkuperäistä?
Mites(en ole vielä tilannut, yllättäin) K&N suodatin, helppo pestä vaikko hermot menee putsatessa ja öljytessä...taas mieluummin originaali vai?

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Bobo

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.10.12 - klo:22:35
Kun tuo takatuuppari alkaa olemaan purnukkaa jo täys, niin suunnittelin vaihtavani myös ilmansuodattimen raasinki malliin.
Onko noista hyötyä viriviriä ajatellen, siis oikeesti vai päästääkö vaan kaiken paskan läpi ja paree käyttää alkuperäistä?
Mites(en ole vielä tilannut, yllättäin) K&N suodatin, helppo pestä vaikko hermot menee putsatessa ja öljytessä...taas mieluummin originaali vai?

Ainakin Wehnä käyttää omassa kisapyörässään orggis vakioilmansuodatinta. Voisiko siitä sitten jotain päätellä noiden vapaavirtaussuodattimien tärkeydestä...
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Raaseri

Samaa kaliberia kuin Kommanderit jne. Suurin hyöty näkyy niitä valmistavan taseessa.

Juha_K

Mä olen käyttänyt BMC street suodatinta, koska hintaero orkkikseen oli aika pieni ja nyt 4 vuodessa se on maksanut itsensä takaisin useampaan otteeseen.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

Edellisessä oli ostettaessa bmc ja nykyisessä kn. Tehojen suhteen ei takuulla merkitystä, mutta eipä tarvi uutta ostella kun pesee vain. Mulla ainakin koko kesän kestäny se pesu/öljysetti ja varmaan kestää vielä ensi kesänkin. Eli parin kesän kulut n.18e. Siitä sit voi laskeskella onko itsellä järkeä ostaa. Riippuu paljon ajaa ja kauan meinaa pitää pyörän

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

jarska

Noh, mä nyt tumppasin tänään ton KooÄnnän suotimen kun halavalla sain.
10hv saadaan varmasti jo pelkästään tuolla lisää. innocent_1

wehna

...Onko tää se sama mies joka vannoi ettei ikinä käännä vaihdekaaviota :P
No tää homma vie koko miehen kun on pikkusormen antanut. Anna mennä ja nauti joka hetkestä.

Ei ole enää kuin ajan kysymys koska sama mies nähdään viivalla. Suunta on oikea, hyvä :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 05.10.12 - klo:23:59
...Onko tää se sama mies joka vannoi ettei ikinä käännä vaihdekaaviota :P
No tää homma vie koko miehen kun on pikkusormen antanut. Anna mennä ja nauti joka hetkestä.

Ei ole enää kuin ajan kysymys koska sama mies nähdään viivalla. Suunta on oikea, hyvä :)

Ei ole sama mies enää, olen hukannut itseni ja myynyt sieluni ratapaholaiselle.
Ens viikolla muuten käännänki kaavion, laitoin jo shifterin kytkimen postiin ja paluuna tulee PULL -malli...taisin ottaa sen ketjusuojanki jo pois...viivalle en tule.(tätä en silti vanno) :P

wehna

Hyvä hyvä!

Älä huoli, kyllä sä vielä itsesi viivalta löydät. Kaikki merkit vie siihen suuntaan :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.10.12 - klo:00:07
Lainaus käyttäjältä: wehna - 05.10.12 - klo:23:59
...Onko tää se sama mies joka vannoi ettei ikinä käännä vaihdekaaviota :P
No tää homma vie koko miehen kun on pikkusormen antanut. Anna mennä ja nauti joka hetkestä.

Ei ole enää kuin ajan kysymys koska sama mies nähdään viivalla. Suunta on oikea, hyvä :)

Ei ole sama mies enää, olen hukannut itseni ja myynyt sieluni ratapaholaiselle.
Ens viikolla muuten käännänki kaavion, laitoin jo shifterin kytkimen postiin ja paluuna tulee PULL -malli...taisin ottaa sen ketjusuojanki jo pois...viivalle en tule.(tätä en silti vanno) :P

Mulla löytys kans uus sifteri, kuha sais vaan lyötyä kiinni. Jos talven aikana laittas nuo tankin voamit ja muut varmistukset ni kaippa tuota kilpailua vois harkita. Se on vaan köyhälle aivan järjettömän kallista. Onneks nuo kerhokisat on sentään olemassa.

Juha_K

Onko porukalla kokemusta MWR High Efficiency ilmanputsareista http://www.mwrairfilters.us/index.asp? Kuinka hyvin ne suodattaa verrattuna vakioon ja onko ne pitkäikäisiä oikein huollettuna?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 06.10.13 - klo:10:55
Onko porukalla kokemusta MWR High Efficiency ilmanputsareista http://www.mwrairfilters.us/index.asp? Kuinka hyvin ne suodattaa verrattuna vakioon ja onko ne pitkäikäisiä oikein huollettuna?

Ajattelin tilata kokeeksi, luvattiin mahotonta performanssia ja olen kovin herkkä mainoksille.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.10.13 - klo:21:06
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 06.10.13 - klo:10:55
Onko porukalla kokemusta MWR High Efficiency ilmanputsareista http://www.mwrairfilters.us/index.asp? Kuinka hyvin ne suodattaa verrattuna vakioon ja onko ne pitkäikäisiä oikein huollettuna?

Ajattelin tilata kokeeksi, luvattiin mahotonta performanssia ja olen kovin herkkä mainoksille.
Motoring taitaa olla ainoa, joka noita kauppaa Suomessa? Voisi kanssa kokeeksi tilata tollaisen.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 06.10.13 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.10.13 - klo:21:06
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 06.10.13 - klo:10:55
Onko porukalla kokemusta MWR High Efficiency ilmanputsareista http://www.mwrairfilters.us/index.asp? Kuinka hyvin ne suodattaa verrattuna vakioon ja onko ne pitkäikäisiä oikein huollettuna?

Ajattelin tilata kokeeksi, luvattiin mahotonta performanssia ja olen kovin herkkä mainoksille.
Motoring taitaa olla ainoa, joka noita kauppaa Suomessa? Voisi kanssa kokeeksi tilata tollaisen.

Jamaha sentteri tampereella ainakin myy noita. Aika erilainen suodin, kun hypistelin.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Powered by EzPortal