Uusimmat

21 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Tehovertailut ja dynot

Aloittaja Jukka_R, 23.10.12 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 24.06.14 - klo:14:42
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.14 - klo:14:31
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 24.06.14 - klo:14:27
Sattuuko kenelläkään oleen tietoo onko noissa Oulun Bikefoxin ja Kempeleen TT motorsportin penkeissä eroja ?
... Sikspiä ei kannatakaan verrata juuri muuta kuin samassa penkissä samoissa olosuhteissa ajettuja ennen ja jälkeen tuloksia.

Noku ois tärkeetä saada liki @jarska :n mopon veroinen pyörä. Jarska sai Bikefoxissa 175 heppaa ja Oulussa ois K7 susuki, jossa on TT Motorsportissa mitattu 170 heppaa. Tuon viis heppaa sais kännissä puhuttua penkin syyksi.

Mitä ihmeen merkitystä niillä lukemilla niissä paperilapuissa on? Voin sulle piirtää vaikka excelissä tehokäppyrän, joka kertoo, että sulla on Suzukissa 180hp, mutta ei se sitä pyörää mihinkään muuta. Tai pyydät penkittäjää kääntämään korjauskertoimet sopiviksi niin tulee kilosestakin ilosesti yli 200 heppaa pihalle. Toisekseen tuo 5 hepan ero on 2-3% luokkaa, joten se hukkuu joka tapauksessa mittausepätarkkuuteen. Jo esim. takarengas vaikuttaa helposti enemmän kuin tuon pari prosenttia.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7