Tässä Partasen näkemys ajolinjoista:
"Ajolinjat ovat aina kuljettajan omia henkilökohtaisia mieltymyksiä ja eivät sovi sellaisinaan välttämättä kaikille.
Motopark on ehkäpä Suomen hienoin ja monipuolisin moottorirata ja siksi myös erittäin miellyttävä sekä haasteellinen ajettavaksi.
Mutka 1. ajetaan pimeähköön, loivasti ylämäkeen nousevaan mutkaan. Tunnetaan myös nimellä "Kahvilan mutka". Sisään mutkaan tullaan melko myöhään ja pidetään sama ajolinja läpi mutkan, jotta oltaisiin seuraavaan mutkaan sopivasti jo ulkolinjalla.
Mutka 2. jarrutus on hyvä paikka ohittaa ja pakottaa toinen huonommalle linjalle. Mutka muuten ajetaan normaalilla pyöreällä linjalla.
Mutka 3. tullaan sisään myöhään ja vastaavasti pyritään pääsemään mahdollisimman aikaisin kaasulle, sillä edessä on pitkä takasuora.
Mutka 4. "Bussipysäkki" ajetaan täydellä kaasulla läpi ja sen myös pystyy niin ajamaan, mikäli alusta on kunnolla säädetty kohdalleen. Ulostulossa huonosti säädettyllä alustalla oleva moottoripyörä yleensä tykkää vatkata. Vatkaaminen syö myös huippunopeutta ja luotettavuutta ajokkiin.
Mutka 5. jarrutukseen tullaan täydestä laukasta ja sisään mennään myöhään. Alustan täytyy olla säädetty oikein, sillä mutkassa on epätasaisuuksia.
Mutka 6. edeltävä pieni oikea ajetaan siten että vielä käytännössä roikutaan vasemmalla puolen moottoripyörää ja laite vaan käytetään pystyssä, sen jälkeen kallistetaan takaisin vasemmalle ja lisätään kaasua. Mutkan 6. ulostulo on leveä ja sallii siksi kohtuullisen reippaan kaasun lisäämisen.
Mutka 7. jarrutus on myös hyvä paikka ohittaa, edellyttäen että edellisestä mutkasta on päästy kiihdyttämään reippaammin ulos. Mutka ajetaan pyöreästi läpi.
Mutka 8. on kohtuullisen tiukkaan ylämäkeen nouseva ja siinä otetaan linja jo valmiiksi seuraavaan mutkaan.
Mutka 9. on täysin pimeä mutka ja jos huomaat olevasi väärällä linjalla niin silloin on jo liian myöhäistä. Mutkaan mennään sisään myöhään ja pidetään linja tiukkana seuraavalle suoralle. Ei välttämättä valuteta leveäksi kanttikiveen asti.
Mutka 10. "Hevosenkenkä". Sisään voi mennä useallakin eri linjalla, hyvä paikka ohittaa jarrutuksessa. Keskellä mutkaa voi tehdä hiukan terävämmän käännöksen ja nostaa moottoripyörän nopeasti pystyyn sekä avata seuraavalle suoralle / mutkaan tätä kautta nopeammin.
Mutka 11. on alamäkeen taittuva oikea ja siinä on tavattu nähdä näyttävimmät "high-sidet", eli pyörän perä lähtee alta todella nopeasti, koska mutka ajetaan läpi täydellä kaasulla ja samalla kohtuullisen syvässä kallistuksessa.
Mutka 12. on hyvä paikka ohittaa jarrutuksessa. Ajolinjoja voi sisäänajettaessa valita parikin. Ulostulo ratkaisee, sillä suora nousee lievään ylämäkeen. Ajolinja venytetään lähelle radan ulkoreunaa koko ajan tasaisesti kaasua lisäten. Tehokkaammalla laitteella ylämäessä saa helposti eroa aikaiseksi.
Mutka 13. on radan ehkäpä vaikein, mutta myös hitain mutka-yhdistelmä. Shikaanissa helposti häviää sekunnin, ellei toista, mikäli sen ajaa väärin. Ajolinja löytäminen tässä on tärkeää. Sen oppii vain ajamalla. Jarrutuksessa on hyvä paikka ohittaa. Ulostulo venytetään mahdollisimman leveälle radan reunaan."