Aktiivialustat

Aloittaja jarska, 03.12.12 - klo:10:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

03.12.12 - klo:10:42 Viimeisin muokkaus: 03.12.12 - klo:10:51 käyttäjältä jarska
Tähänkö ollaan menossa, kaikki valmistajat tuuppaa markkinoille aktiivialustoja, näköjään Bitubokin ja voidaan säätää jopa Iphonella/Ipadilla. :o

tuomas

Vähänkö kätevää. Voi kohta silkkihanskat kädessä harrastaa moottoripyöräilyä.

1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

jarska

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 03.12.12 - klo:11:10
Vähänkö kätevää. Voi kohta silkkihanskat kädessä harrastaa moottoripyöräilyä.

:D Näen jo sieluni silmin Wehnän kulkemassa varikolla, silkkihanskat ja Iipadi kädessä, pyörästä pyörään säätämässä alustoja.

Raaseri

Alustasäädöt menee kohta siis ctrl + C ja ctrl + V? Ja aina kun menee jarru pitkäksi, pitää mopon kompuutteri rebootata? Ja sitten täällä jaetaan kemora.ohl tai botnia.wp filuja keskenään? Viiltävien analyysien kera?

En yhtään epäile noiden järjestelmien hyvyyttä, mietin vaan samalla että kuinkahan sekaisin harrastaja ne voi saada kun intterwebistä ongitulla totuudella syöttää säätöä sisään? Tosin, skeptinen mä olin luistonestollekin, muttei se sitten yhtään ajamista haitannut.

jarska

Seuraavana aktiivipuku?
Mittaa kuskin painon, pituuden, refleksit, mielialan, ajotyylin, nopeuden...ja syöttää tiedot pyörän ecuun.
Ecu säätää alustan ja ruiskukartan kuskin+radan mukaan?
Demojarrutus, näyttää missä kohtaa oikeesti pitäs ja kuinka kovaa...


Ääh, mä olen tulossa wanhaksi...kehitystä nää vain on.

Juha_K

Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 03.12.12 - klo:14:42
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.
VV

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 04.12.12 - klo:17:40
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 03.12.12 - klo:14:42
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Fasu

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 04.12.12 - klo:17:48
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 04.12.12 - klo:17:40
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 03.12.12 - klo:14:42
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
Mielessä on mallit,jotka eivät anna nappuloida paljoa luistonestoja ja muuta,ainoastaan valita juuri edellä mainittuja asetuksia.
VV

murmela

Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 04.12.12 - klo:18:05
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 04.12.12 - klo:17:48
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 04.12.12 - klo:17:40
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 03.12.12 - klo:14:42
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
Mielessä on mallit,jotka eivät anna nappuloida paljoa luistonestoja ja muuta,ainoastaan valita juuri edellä mainittuja asetuksia.

Ottaa ecun käteen, ja lähettää sen hakkerille, ja pyytää tekemään halutut muutokset. Problem solved.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Rum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.12.12 - klo:19:38
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 04.12.12 - klo:18:05
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 04.12.12 - klo:17:48
Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 04.12.12 - klo:17:40
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 03.12.12 - klo:14:42
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
Mielessä on mallit,jotka eivät anna nappuloida paljoa luistonestoja ja muuta,ainoastaan valita juuri edellä mainittuja asetuksia.

Ottaa ecun käteen, ja lähettää sen hakkerille, ja pyytää tekemään halutut muutokset. Problem solved.

CTRL + ALT + EJECT ja vetää narusta?

Powered by EzPortal