Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.03.12 - klo:21:09
Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 12.03.12 - klo:21:00
Keith Coden heroiinipäissään kirjailemista filosofioista. Toisin sanoen tässä alkaa pikkuhiljaa hiipumaan into kaikenlaisiin black art of cornering turinoihin 
Teemu
Älä nyt lannista mun intoa kun omistan molemmat videot.

Tätä munkin pitää harkita tosissaan, kunhan saan nuot muut hankinnat pois alta...
Oon ittekin lukenu Coden tuotannon ja on ne DVD:t kanssa hyllyssä

Kaverihan on tunnettu piripää joka ittekin niistä huumetouhuistaan jutellu aika avoimesti. Anyways, yritin sen ohjeilla alkuun ja on siellä hyviäkin juttuja mutta aika eri linjoilla tuntuis moni nykyään olevan ja itse myös.
Olen nähny myös sen Simon Grafarin Motovudu DVD:n ja siinä on mielestäni hyvä setti, paljon parempi ja "oikeampi" jos näin voi sanoa kuin Twist of the wrist hommat. Simonhan oli itsekin ihan kunnon vetomies, GP voittojakin tais olla.
Grafar sanoo mm. sitä, että ei ole tärkeää olla mahdollisimman aikaisin kaasulla vaan mahdollisimman aikaisin täydellä kaasulla. Tämä on sellainen homma jonka olen itsekin vasta viime syksynä ihan aidosti ymmärtänyt. Mun tyyli on aina ollut enemmän sellainen hieman pyöreä linja ja sellasta tasasta kaasun rullausta Keith Code malliin joka ei johda parhaaseen mahdolliseen kierrosaikaan ainakaan isolla pyörällä. Ens kesänä on tarkoitus treenailla hieman uusin ajatuksin, saas kattoo mitä siitä syntyy.
EDIT: sori ei ollu tarkoitus tätä RaceDAC ketjua saastuttaa omilla jorinoilla, tän saa siirtää mun puolestani vaikkapa viestien hautausmaalle

Teemu