Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.02.14 - klo:07:50
Eikö muka Nitrousikaan tiedä näistä vai mennynnä ohi?
Ei oo jaksanu perehtyä. Sladissa on kivempi tulla mutkaan. Ens kesänä ekaa kertaa oikee luistokytkin mopossa sitten kiinni...nyt voi jarruttaa kilometrin myöhemmin kun ei perä elä, mutta harmittaa jo etukäteen kun on tylsää puuhaa. Syytän sit luistokytkintä ja asvaltin saumoja jos ei pysähy.
Edit. STM siis tulee mopoon kiinni. Typerä paketti, ei saa edes pidettyä kiristystä varten kiinni samalla työkalulla kuin vakiokytkintä. Löysällehän se sitten jää ja tulee varmaan kurkkaamaan lohkon kyljestä jossain motoparkin takasuoran päässä. Milläs se sitten luistaa kun pomppii pientareella? Ja jo toinen kaato menee luistokytkimen syyks vaikka en oo yhtään sellasella ajanu.
Edit. 2. Ja mikä h*lvetin säädettävyys? Jos joku on säädettävä, pitää se onnistua ilman, että purkaa puol mopoo. Jos tuossa on säädöt pielessä kun sen lyö kerran kiinni niin siinähän sitä sit etit varikolta a) pulttipyssyä, b) kompuraa, c) momenttiavainta, d)tiivisteliimaa jos meinaat mitään säätää. Ja sittenkin kun se on purettu niin milläs säädät kun kaikki mukana olevat osat on jo siellä kytkimessä? Saa sen tietysti pultattua kiinteeks. Jos ois fiksu niin tekis tuon varmaan jo nyt...ei kulus kytkinlevytkään yhtään niin paljon. Ja sais mennä sladissa...hähä...olis ainakin hauskempaa kuin muilla.