MotoGP 2013

Aloittaja jarska, 22.02.13 - klo:12:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 07.04.13 - klo:22:46
Jumankekka, olipa mieletön motogp kisa!
Joo, vuoden paras kisa!!!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mototollo


nopea57

Jammun kulku on ehdottomasti parantunut. Nyt on asetelma toisin päin viime kauteen nähden, jolloin Hondalla suunnilleen vastaava etu. Markiisi pisti silti pelin jännäksi.

jarska

Prkeleen, v**un paskat playerit ja kanavat!!  hedari_1

Katoin nyt sitten Motokolmoset ja kakoset...jätin BBC Sport 1 kanavan auki ja kyttäsin sivusilmällä millon alkaa, samalla kun kattelin töllöö.
Aina väliin klikkailin ja tuli vaan teksti jotain... ei saatavilla..plaaplaa..
no aattelin et kyl se siittä aukee kun kerran edellisetki aukes kun kisa alko.

Ja pah, en huomannu ajan kulumista ja ihmettelin missä kisa viipyy...
kävin täällä mutkan ja jätkät hehkutti jo kisan lopputuloksia!!!

Ei satans, kisa oli menny jo, enkä tajunnu kääntää TenSportin puolelle, jossa näky jo pallizampanpruiskutuksia, ei helv.!!

Kyllä sapetti ja nyt yritän ettii mistä näkis kisan edes jälkeenpäin.

Wintoosan läppäri tököttää nyt lumihangessa ja odottelen NelosPröö kortin tulemista..AAAH..

jarska

APUVA, mistä mä voin kattoo koko kisan?

Ei löydy kuuklella millään, heitin jo meisselitki nurkkaan enkä tee töitä ennenku saan katottua.

nopea57

08.04.13 - klo:10:02 #35 Viimeisin muokkaus: 08.04.13 - klo:10:04 käyttäjältä nopea57
Kaiva kuvetta, taas. Kyllä sen ja monta muutakin kuvaelmaa tuolta virallisilta sivuilta edelleenkin näkee.

Sen verta on pakko hehkutusta loiventaa, että iltakisojen aikaan tuntuu kaistat olevan tiukoilla netissä. Tyrkkäsi välillä huonoa plaatua. Mitä hemmettiä se porukka siellä netissä notkuu kaiket illat? Varmaan vielä videoitakin vahtaavat.

JTK

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.13 - klo:09:21
APUVA, mistä mä voin kattoo koko kisan?

Ei löydy kuuklella millään, heitin jo meisselitki nurkkaan enkä tee töitä ennenku saan katottua.
Nöh,
olisit hommannu MopotGP:n viteopassin, sillä näkyy. Ja näkyy treenitkin, ja wanhemmatkin sessiot.
Yhden kisan perusteella parempi hankinta kuin 4proo setti.
Toimii näissä omenanraadoissakin eli voit kaivaa wintoosan syvemmälle kompostiin.
Quot homines, tot sententiae.

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 08.04.13 - klo:10:02
Kaiva kuvetta, taas. Kyllä sen ja monta muutakin kuvaelmaa tuolta virallisilta sivuilta edelleenkin näkee.

No en kait mä ala enään maksaan kun kerran maksullinen palvelu on jo tulossa.


Löysin viimein yhden ladattavan linkin, saas nähdä pelaako..

nopea57

Pelaa se linkki varmaan...asennekysymys.

jarska

Lainaus käyttäjältä: JTK - 08.04.13 - klo:10:08
Nöh,
olisit hommannu MopotGP:n viteopassin, sillä näkyy. Ja näkyy treenitkin, ja wanhemmatkin sessiot.
Yhden kisan perusteella parempi hankinta kuin 4proo setti.
Toimii näissä omenanraadoissakin eli voit kaivaa wintoosan syvemmälle kompostiin.

Eikun mä saan päivät pitkät olla näitten bittien ja nettien kans tekemisissä niin tässä kohtaa haluun olla old school ja kattoo kisat töllöstä.
Syön vatsan täyteen, otan purkin olutta, päästän pitkän pierun ja meen makuulleni katteleen kisat.

Jajoo tiedän, töllöönki saa kytköstä tietsikasta jos haluu...en taho.

JTK

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.13 - klo:10:12
Lainaus käyttäjältä: JTK - 08.04.13 - klo:10:08
Nöh,
olisit hommannu MopotGP:n viteopassin, sillä näkyy. Ja näkyy treenitkin, ja wanhemmatkin sessiot.
Yhden kisan perusteella parempi hankinta kuin 4proo setti.
Toimii näissä omenanraadoissakin eli voit kaivaa wintoosan syvemmälle kompostiin.

Eikun mä saan päivät pitkät olla näitten bittien ja nettien kans tekemisissä niin tässä kohtaa haluun olla old school ja kattoo kisat töllöstä.
Syön vatsan täyteen, otan purkin olutta, päästän pitkän pierun ja meen makuulleni katteleen kisat.

Jajoo tiedän, töllöönki saa kytköstä tietsikasta jos haluu...en taho.
Äläs ny oo noin nekatiivinen, toi videopassin lisäomituisuus:Multiskriin lähes toimii ja parille näytölle jaettuna syntyy kotonakin vaikutelma kuin olisit tiimipäällikkö.
Quot homines, tot sententiae.

jarska

Lainaus käyttäjältä: JTK - 08.04.13 - klo:10:30
Äläs ny oo noin nekatiivinen, toi videopassin lisäomituisuus:Multiskriin lähes toimii ja parille näytölle jaettuna syntyy kotonakin vaikutelma kuin olisit tiimipäällikkö.

Enhän minä toki nekatiivinen ole, nämä on vain makuasioita.
Rakas ystäväni, onhan sinullakin jotain kivikautista tekniikkaa, josta et luovu millään.

Tiimipäällikön osaa olen seurannut vierestä, enkä halua edes viitteitä siihen hommaan, ovat kauheen kireitä, tunteettomia ja kiireisiä.



Sain ladattuu eilisen kisan, asensin vielä vaadittavan VLC-playerin Macille ja johan rupes pelaamaan...kunhan ehdin niin voin keskittyä jännittämään kisaa.

Reisi

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.13 - klo:08:40
Prkeleen, v**un paskat playerit ja kanavat!!  hedari_1

Katoin nyt sitten Motokolmoset ja kakoset...jätin BBC Sport 1 kanavan auki ja kyttäsin sivusilmällä millon alkaa, samalla kun kattelin töllöö.


Joo, tempun tekivät, kun käänsivät lähetyksen BBC 2:lle. Kannattaa seurata HD Playerin chattia, jos lähetys ei näy 15min ennen starttia, siel huuetaan oikeat kanavat...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 08.04.13 - klo:12:28
Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.13 - klo:08:40
Prkeleen, v**un paskat playerit ja kanavat!!  hedari_1

Katoin nyt sitten Motokolmoset ja kakoset...jätin BBC Sport 1 kanavan auki ja kyttäsin sivusilmällä millon alkaa, samalla kun kattelin töllöö.


Joo, tempun tekivät, kun käänsivät lähetyksen BBC 2:lle. Kannattaa seurata HD Playerin chattia, jos lähetys ei näy 15min ennen starttia, siel huuetaan oikeat kanavat...

Niimpä, kokemattomuudesta sai maksaa kun en ole noiden kans ennen värkänny.
Chatinki napsautin poijes häirittemästä.

RumaTero

Olipa kyllä,

Mahtavat 3 ensimmäistä kisaa. Taitaa tulla aika värikäs kausi.

Pitkään mietin raaskinko sijottaa satasen MotoGP -tunnuksiin mutta kylläpä kannatti.

ps. Sanoko joku että Rossi ulkona kärkipaikoilta?... Sanoko?...
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

Powered by EzPortal