Vanteet

Aloittaja Juha_K, 27.02.13 - klo:09:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juice09

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.12.13 - klo:22:33
Kyllä minä sitten olen ollut kilttinä, voi sentäs.

Iipein iiiso pukki kävi ja toi mulle 10tkm ajetun tourinki-Kawan alla olleet vanteet, täydellisenä, vetopakkoinen ja hiluineen.
Tosi hyväkuntoiset, mutta perfektionisti kun olen, hinkkasin noita monta tuntia, sormet kipeänä.

Sitten minulla on ongelma.
Kun en aja sateella niin laitanko etuvanteen myyntiin?
Mitä mää sillä teen kun niin harvakseen tarvii vaihtaa.
Ja toisekseen, paikalla olevat, alkuperäiset piparkakkulevyt ei sopineet Rempon satuloiden kanssa, joten pitäs hankkia jotku kiinan tekeleet, toisiin Rempon levyihin ei ole varaa.

Eli mullahan olis nyt 4tkm ajetut piparit, 10tkm ajetut piparit tai vaihtoehtosesti myydä etuvannesettinä.
Mitä mää ny teen?
elähän hättäile myymme pois etuvantheen ja piparit ja otamma näkäräiset seurahuoneella, tai rupiat ajamaan sateella on muuten mukavaa hommaa, kysy vaikka slowrideriltä

jarska

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.12.13 - klo:22:39

elähän hättäile myymme pois etuvantheen ja piparit ja otamma näkäräiset seurahuoneella, tai rupiat ajamaan sateella on muuten mukavaa hommaa, kysy vaikka slowrideriltä

Sateella en ruppee, myydään mieluummin.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 23.12.13 - klo:22:39
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.12.13 - klo:22:33
Kyllä minä sitten olen ollut kilttinä, voi sentäs.

Iipein iiiso pukki kävi ja toi mulle 10tkm ajetun tourinki-Kawan alla olleet vanteet, täydellisenä, vetopakkoinen ja hiluineen.
Tosi hyväkuntoiset, mutta perfektionisti kun olen, hinkkasin noita monta tuntia, sormet kipeänä.

Sitten minulla on ongelma.
Kun en aja sateella niin laitanko etuvanteen myyntiin?
Mitä mää sillä teen kun niin harvakseen tarvii vaihtaa.
Ja toisekseen, paikalla olevat, alkuperäiset piparkakkulevyt ei sopineet Rempon satuloiden kanssa, joten pitäs hankkia jotku kiinan tekeleet, toisiin Rempon levyihin ei ole varaa.

Eli mullahan olis nyt 4tkm ajetut piparit, 10tkm ajetut piparit tai vaihtoehtosesti myydä etuvannesettinä.
Mitä mää ny teen?
elähän hättäile myymme pois etuvantheen ja piparit ja otamma näkäräiset seurahuoneella, tai rupiat ajamaan sateella on muuten mukavaa hommaa, kysy vaikka slowrideriltä
Puhut vähän mutta asiaa. On erittäin hauskaa hommaa. Kysy vaikka Wperiltä tai Spedorilta

TommoKe

24.12.13 - klo:01:25 #18 Viimeisin muokkaus: 24.12.13 - klo:01:31 käyttäjältä TommoKe
YHTÄÄN vannetta ei hukata, kaikkiin hommataan tarvittavat osat/levyt ja olemme tyytyväisiä.  Ja vallankan etuvanteita ei hukata! OIKEESTI! Itellä kolme takasta ja kaksi etusta....
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

jarska

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 24.12.13 - klo:01:25
YHTÄÄN vannetta ei hukata, kaikkiin hommataan tarvittavat osat/levyt ja olemme tyytyväisiä.  Ja vallankan etuvanteita ei hukata! OIKEESTI! Itellä kolme takasta ja kaksi etusta....

Joo, en mä sitä vannetta myy, just sain vinkin yksärillä kun pienessä lipassakin saattaa vanne ottaa kipeetä.
Piparit sen sijaan joutaa myydä kun ei ne tosiaan Rempojen kanssa sovi yhteen.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.12.13 - klo:08:01
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 24.12.13 - klo:01:25
YHTÄÄN vannetta ei hukata, kaikkiin hommataan tarvittavat osat/levyt ja olemme tyytyväisiä.  Ja vallankan etuvanteita ei hukata! OIKEESTI! Itellä kolme takasta ja kaksi etusta....

Joo, en mä sitä vannetta myy, just sain vinkin yksärillä kun pienessä lipassakin saattaa vanne ottaa kipeetä.
Piparit sen sijaan joutaa myydä kun ei ne tosiaan Rempojen kanssa sovi yhteen.
Juu mun pyörän edellinen omistaja lippas kemorassa ja takavanteeseen tuli pieni lommo. Vannetta oiottaessa lommosta paljastui myös halkeama.

Nitrous

28.12.13 - klo:21:58 #21 Viimeisin muokkaus: 28.12.13 - klo:22:03 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 24.12.13 - klo:01:25
YHTÄÄN vannetta ei hukata, kaikkiin hommataan tarvittavat osat/levyt ja olemme tyytyväisiä.  Ja vallankan etuvanteita ei hukata! OIKEESTI! Itellä kolme takasta ja kaksi etusta...
Mulla olis halpa vanne myynnissä. Tarjouksia otetaan vastaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Tuosta tulikin mieleen, että kuinka paljon tuota heittoa saa olla suuntaansa? Siis ilman että tulee ongelmia? En ole vielä omaa etuvannetta mitannu. Mahtuu se ainakin tolppien välissä pyörimään kun tallissa siirtelin :D

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 28.12.13 - klo:22:09
Tuosta tulikin mieleen, että kuinka paljon tuota heittoa saa olla suuntaansa? Siis ilman että tulee ongelmia? En ole vielä omaa etuvannetta mitannu. Mahtuu se ainakin tolppien välissä pyörimään kun tallissa siirtelin :D
Hondalla tais olla tehtaan toleranssi kehän suuntaan plus-miinus 2milliä. Ja about sama sivusuuntaan. Kävin tänään hakemassa Hondaan takavanteen ja samassa paikassa oli vissiin suzukin vanteitakin jouten. Laita yksäriä jos tarttet niin laitan sulle sit yhteystiedot.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.12.13 - klo:22:53
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 28.12.13 - klo:22:09
Tuosta tulikin mieleen, että kuinka paljon tuota heittoa saa olla suuntaansa? Siis ilman että tulee ongelmia? En ole vielä omaa etuvannetta mitannu. Mahtuu se ainakin tolppien välissä pyörimään kun tallissa siirtelin :D
Hondalla tais olla tehtaan toleranssi kehän suuntaan plus-miinus 2milliä. Ja about sama sivusuuntaan. Kävin tänään hakemassa Hondaan takavanteen ja samassa paikassa oli vissiin suzukin vanteitakin jouten. Laita yksäriä jos tarttet niin laitan sulle sit yhteystiedot.
Mun mopon uudessa, kaatumattomassa (siis vielä silloin  :P) oli heittoa silmämääräisesti milli-pari, kun koneessa pyöriteltiin. Ei kuulemma haittaa yhtään.

Juha_K

Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.



K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

slowrider

pystyheittoa en saanut mitattua paikallaan, mutta sivuttaisheitto oli 0.3mm (mittakello etutolpassa kiinni ja siitä mittasin vanteen reunasta heittoa). Pitää vielä ilman rengasta pukilla mitata

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 28.12.13 - klo:23:18
pystyheittoa en saanut mitattua paikallaan, mutta sivuttaisheitto oli 0.3mm (mittakello etutolpassa kiinni ja siitä mittasin vanteen reunasta heittoa). Pitää vielä ilman rengasta pukilla mitata
Ei japsivanne ton suorempi ole uutenakaan.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

29.12.13 - klo:02:09 #28 Viimeisin muokkaus: 29.12.13 - klo:02:22 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 28.12.13 - klo:23:08
Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.

Yksi ja toinen tapa/ ks kuvat.
Sopivan kokonen ankkuripultti rautakaupasta vois kans ajaa asian, ehkä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 28.12.13 - klo:22:09
Tuosta tulikin mieleen, että kuinka paljon tuota heittoa saa olla suuntaansa? Siis ilman että tulee ongelmia? En ole vielä omaa etuvannetta mitannu. Mahtuu se ainakin tolppien välissä pyörimään kun tallissa siirtelin :D

Inssit lupailee esim:

Suzuki GSXR600 -06
Wheel runout:
Service Limit (Axial and Radial): 2.0 mm

Kawasaki ZX6R -11:
Rim Runout (with tire installed)
Standard:
Axial 0.5 mm
Radial 0.8 mm
Service Limit:
Axial 1.0 mm
Radial 1.0 mm

Yamaha R6 -08:
Radial wheel runout limit
1.0 mm
Lateral wheel runout limit
0.5 mm

Honda CBR600RR -07:
Wheel rim runout
Service limits:
Radial 2.0 mm
Axial 2.0 mm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal