MP-Radan pikkujoulut 7.12.2013 Foxmanni, Veteli

Aloittaja jarska, 24.10.13 - klo:15:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slowrider

05.12.13 - klo:20:16 #15 Viimeisin muokkaus: 06.12.13 - klo:13:25 käyttäjältä slowrider
ei enää mitään

Goofy S

Prkle... kun juhlitte niin kaukana...
t. tissiposki... tai ainakin toivoisin...

juice09

lähden huomen aamulla öljylastin, nahkapukujen, pukkejen, nuuskien ja oluiden kanssa kohti juhlapaikkaa, pudottelen tavarat matkalla ja olen harjottelemassa foxmannin baaritiskillä n.klo 17 toivottavasti joku tuttu näkys ympärillä

jarska

Lainaus käyttäjältä: Goofy S - 06.12.13 - klo:00:10
Prkle... kun juhlitte niin kaukana...
t. tissiposki... tai ainakin toivoisin...

Ei se yhtään kauempana ole kuin kesälläkään. :P

app

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 06.12.13 - klo:00:21
lähden huomen aamulla öljylastin, nahkapukujen, pukkejen, nuuskien ja oluiden kanssa kohti juhlapaikkaa, pudottelen tavarat matkalla ja olen harjottelemassa foxmannin baaritiskillä n.klo 17 toivottavasti joku tuttu näkys ympärillä
Olen tossa kohtaa jo niin saa****an flänässä, ettet tunnista. Tiskillä joka tapauksessa myös  peukku_1

slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 06.12.13 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 06.12.13 - klo:00:21
lähden huomen aamulla öljylastin, nahkapukujen, pukkejen, nuuskien ja oluiden kanssa kohti juhlapaikkaa, pudottelen tavarat matkalla ja olen harjottelemassa foxmannin baaritiskillä n.klo 17 toivottavasti joku tuttu näkys ympärillä
Olen tossa kohtaa jo niin saa****an flänässä, ettet tunnista. Tiskillä joka tapauksessa myös  peukku_1
Ota huomioon että viesti lähetetty 00.21 eli huominen on tänään :D Meillä on vuorokausi kirittävää

juice09

gourmet ravintola uunossa nautin erinomaisen illallisen, solistina paikkakunnan toiseksi lihavin, kemoran huoltomiesten kans hyvät turinat joten vetelissä vedetään

app

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 06.12.13 - klo:20:33
Lainaus käyttäjältä: app - 06.12.13 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: juice09 - 06.12.13 - klo:00:21
lähden huomen aamulla öljylastin, nahkapukujen, pukkejen, nuuskien ja oluiden kanssa kohti juhlapaikkaa, pudottelen tavarat matkalla ja olen harjottelemassa foxmannin baaritiskillä n.klo 17 toivottavasti joku tuttu näkys ympärillä
Olen tossa kohtaa jo niin saa****an flänässä, ettet tunnista. Tiskillä joka tapauksessa myös  peukku_1
Ota huomioon että viesti lähetetty 00.21 eli huominen on tänään :D Meillä on vuorokausi kirittävää
Luotan joukkueemme kirikykyyn.

jussi040

Klaani lähtökuopissa, hermeksen pelin jälkeen paikkaan suomen vetelin foxmanni :o

jarska

Meillä emäntä vielä töissä, joten päästään lähtemään vasta iltapäivällä.

app

Kemora 1.06.99

Huoltotiimille kiitos hyvästä suorituksesta  shakehands_1

jarska

Pääkipu on nyt loppunut.

Lämmin kiitos kaikille mukanaolijoille, oli tooosi hauskaa kanssanne! :-*
Onnittelut kisojen voittajille ja kiitokset myös Foxmannin henkilökunnalle runsaasta joulupöydästä  ja erinomaisesta palvelusta.

Kuvia tulee lisääkin, mut tässä jo näyte lantioiden letkeästä liikehdinnästä ja iloisesta kassien heilutuksesta:

pienisopoapina

Kokeneempi on näemmä jo tyhjentäny kassinsa ku noinpaljon ylempänä roikkuu.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Tässä parit kuvat lisää:

Powered by EzPortal