Lainaus käyttäjältä: Janza - 01.04.13 - klo:00:58
Sen verran on pakko ottaa kantaa laskelmiin, että onko kukaan ottanut huomioon, että ensimmäisellä kierroksella porukan viimeinen ylittää maalilinjan, noin 30sekuntia myöhemmin kuin porukan ensimmäinen.
Sen verran pakko ottaa kantaa tohon, että sä et usko itsekkään tohon 30 sekunnin väitteeseen. Ei edes jokkiksen täyden ruudukon startissa b-lähdössä ole ollut pääsääntöisesti niin surkeaa saldoa.
Tiedä sitten onko sm-lähdöissä kuskien taso olennaisesti heikompi?
Lainaa
Toinen asia on se, että Murmelaa tuskin on ohitettu kilpailutilanteessa kierroksella koskaan. Etenkään kun kun ohittaja jahtaa suomen mestaruutta... En usko, että ohittavat kuten ajoharjoittelussa.
No nyt päästiin taas tähän legendaariseen "sä et voi tietää, tai ainakin olet väärässä, ihan periaatteesta, koska et ole kokenut sm-kärkitason kisailija" -asteeseen. Varma kevään merkki?
On ohitettu kilpailutilanteessa kierroksella koskaan. Ei ollut sm-titteliä jahtaava ohittaja. Sekä ei ohittanut; että ohitti; kuten ajoharjoittelutilanteessa.
Mut on ohitettu varmaan jopa satojen eri kuskien toimesta yhtä monella eri tyylillä. Sekä nätillä, että rumalla tyylillä. Olen useasti joutunut ohitettavana ollessani väistelemään ohittajaa, jotta ei katteet kolisisi yhteen.
USKOISIN että tarkoitit nimenomaan tilannetta jossa selkeästi nopeampi kuski törkkää johonkin ihan älyttömään väliin päästäkseen hitaammasta kuskista siten ohi että sen ohittajan ajo ei kärsisi yhtään, jolloin ohitettava joutuu täysin "maksajaksi"?
Lainaa
Yhtä kaikki..itse ajan, ohittivat kierroksella tai ei, mutta riskit lisääntyvät ja sitä on turha kenenkään kiistää, mutta lajinhan kuuluu kait olla hiukan vaarallinen. 
Kukaan ei vain ole vielä kertonut miksi riskit lisääntyvät? Kaikki riskien lisääntymisestä puhuvat ovat vain todenneet "tyhjentävästi" että riskit lisääntyvät, piste. Vähä niinku ett joulupukki on olemassa, piste.
Ja jos riskit tosiaankin lisääntyvät, niin millaisia vaaratilanteita se sitten aiheuttaa? Sitäkään kukaan ei ole kommentoinut mitenkään.
Vai onk tää nyt taas kerran vaan sellanen tyypillinen kun "joku iso poika on kertonut, niin musta tuntuu samalta, sen enempiä itse miettimättä" -tilanne?
Lainaa
Tämä ei ole provo, enkä jaksa kinata kenenkään kanssa. Kerroin vain mielipiteeni.
En minäkään kinaa tai provoa. Kerron vain mielipiteeni.