Tulipa taas sanottua

Aloittaja jarska, 18.02.12 - klo:09:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Moniko tunnustaa "valehdelleensa" ittelleen moninaisia asioita rataharrastuksen varrelta?
Mä ainakin olen joissain(monissa) kohtaa kertonut ittelleni miten juuri tämä vauhti on hyvä, olen oppinut paljon...ei ole mitään tarvetta mennä lujempaa.
Tämä pyörä on just se hyvä mulle, kengät, kypärät, ajotamineet...kaikki on just kohillaan, näillä mennään.

Kunnes...no jos sitä kuitenkin yrittäs vähän saada vauhtia lisää kun tuo kaverikin menee aika lujaa, olishan shifterikin ehkä tarpeellinen, ei nämä kengät oikeen sovellu rata-ajoon, selkäkin paistaa henkseleiden alta, jos vaikka kokopuku... hmmm, vaikka kengurua kun ei ne muut oikeen ole hyviä, kypärä menee silmille...renkaatkin pitäs saada lämpimiksi ja mittailla vähän kierrosaikoja... jos sitä ihan vähän päivittäs kaikkea, mutta tietenkin vain pikkuhiljaa, etten vaan luule että tässä tosissaan ollaan. :D

app

18.02.12 - klo:09:28 #1 Viimeisin muokkaus: 18.02.12 - klo:09:30 käyttäjältä app
Tutulta näyttää, paitsi en ole vasta kun nyt tänä
talvena antanut itseni ymmärtää, että hifistely saakoon nyt jo olla. Ja tilauksessa onkin nyt vaan...

Jos asenne on kohdallaan, ei sen mopon ole pakko olla niin wimosen päälle. Tom näyttää mallia!


Tom Waits - I don't wanna grow up

Powered by EzPortal