Uusimmat

27 Vieraat, 0 Käyttäjiä

DIY

Aloittaja marko_, 15.05.13 - klo:22:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 25.10.17 - klo:20:30
Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Ens kerralla sorvaa tai sorvauta ohjuri sille kierretapille, jolloin on ainakin suurempi todenäköisyys että saat kierteet kohtisuoraan tiivistepintaa vasten.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 25.10.17 - klo:20:30
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla


m1kk0

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.10.17 - klo:17:22
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 25.10.17 - klo:20:30
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla



Juu pitää testata normi cu tiivisteellä eka. Ei se niin vinoon menny se kierre :D sit on niitä kokoon painuvia cu tiivisteitä kanssa joka vois kans toimia mut jos ei niin toi hydraulitiiviste vois toimii. Kiitti vinkistä!

murmela

#sainhalvallaolipakkoostaa #valmistaracingpartsia #plugandplay #niinhänsävittuluulet #mikääneitodellakaansovi #teeseihanidsejasäästä #mittaauudestaanjalaske #pienelläähinällä #tekemisenmeininki #istujaihmettele #lyhennäjaviilaajokavitunosaa #jateekierteet #kolmenmillinkierteet #seiskamillinenkiintari #softlock #eihänsevittumene #meneemenee #sovitatäsmälleenoikeessaajärjestyksessäjaasennossa #snugfit #eimennykuneljätuntii #siellälepää #elektroniikallaetumatkaa #beetonnikuskitimee #leipoolämmöstävarmaanekassasetissä #LeFukkeeenMotorsport #gottaloveit!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Dremelin messinki(?)harjalla on hyvä kiillottaa etujarrusatuloiden (Brembot tietenkin) pulttien kannat.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

JMH

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 28.10.17 - klo:17:41
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.10.17 - klo:17:22
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 25.10.17 - klo:20:30
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ??? 
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla



Juu pitää testata normi cu tiivisteellä eka. Ei se niin vinoon menny se kierre :D sit on niitä kokoon painuvia cu tiivisteitä kanssa joka vois kans toimia mut jos ei niin toi hydraulitiiviste vois toimii. Kiitti vinkistä!


Mähän oon ihan unohtanut tän. Podiumille on pukattu toistuvasti. Kaipa ne pluikasteet ovat koneessa sitten pysyneet.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: JMH - 28.06.18 - klo:01:26
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 28.10.17 - klo:17:41
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.10.17 - klo:17:22
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 25.10.17 - klo:20:30
Hommasin bilsusta korjaussarjan jossa kierretappi ja muutama m15 pultti (aikasemmin oli m14) ja tein uudet kierteet. Suurin osa lastusta tarttui kierretappiin ja loput ajattelin huuhdella pois laskemalla öljyä koneen läpi. Avasin kytkinkopan kun ajattelin että näkisin siitä tyhjennysreiän, mutta siellä näkyi vaan joku peltiläpyskä joka varmaan öljyn liikettä hillitsee öljypohjassa. Käsipelillä oli aika vaikea saada kierteitä ihan suoraan  :o1 toivottavasti pitää ???  
Käytä tiivisteprikan tilalla hydraulitiivistettä. Saa etrasta ja pitää hyvin ilman täysin tasomaista tiivistepintaa.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla



Juu pitää testata normi cu tiivisteellä eka. Ei se niin vinoon menny se kierre :D sit on niitä kokoon painuvia cu tiivisteitä kanssa joka vois kans toimia mut jos ei niin toi hydraulitiiviste vois toimii. Kiitti vinkistä!


Mähän oon ihan unohtanut tän. Podiumille on pukattu toistuvasti. Kaipa ne pluikasteet ovat koneessa sitten pysyneet.

Joo kyl. Kokoonpainuvalla cu tiivisteellä on pitänyt. Pikkasen aina kumminkin pelko perseessä kun avaa ja kiristää öljynvaihdossa 😅 koska diy

wbaum